Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Community Server για Helpdesk

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Dimitris Papadimitriou. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Dimitris Papadimitriou στις 07-08-2006, 22:56. Υπάρχουν 8 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  07-08-2006, 16:02 15563

    Community Server για Helpdesk

    Σκέφτηκε ποτέ κανείς πως θα λειτουργούσε ο Community Server ως Helpdesk software; π.χ.

    • Ανοιχτά Forum για όλους τους πελάτες
    • Κλειστά Forum για πελάτες που έχουν ειδική υποστήριξη
    • Χρήση του feature της κατάστασης κάθε thread
    • Συνήθως το προσωπικό υποστήριξης θα απαντά στα θέματα
    • Συνήθως απαντήσεις θα συνοδεύονται και από τηλεφωνικές διευκρινήσεις

    Από όσο ξέρω οι περισσότερες εταιρείες ζητούν από τους πελάτες τους να στέλνουν τα ερωτήματά τους και γραπτώς, οπότε αντί για e-mail θα μπορούσε κανείς να τα γράφει σε ένα forum. Έτσι όλοι οι ενδιεφερόμενοι θα βλέπουν το ιστορικό των ερωτημάτων.


    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  07-08-2006, 16:25 15564 σε απάντηση της 15563

    Απ: Community Server για Helpdesk

    Αρκετές εταιρείες το κάνουν ήδη, αν και οι περισσότερες βλέπουν τον θεσμό του forum ως User-2-user support, παραπέμποντας τις αιτήσεις για βοήθεια από τεχνικούς, σε άλλης μορφής διαδικασία (πχ emails), πιθανότατα ώστε να μπορούν να κάνουν καλύτερα tracking.
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  07-08-2006, 16:30 15565 σε απάντηση της 15564

    Απ: Community Server για Helpdesk

    εγώ δεν το βλέπω ως user-2-user, μια που τα προϊόντα που δουλεύω δεν είναι προϊόντα λιανικής για να έχουν πολλούς χρήστες οι οποίοι να μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον. Επίσης για διάφορους λόγους κάποιος πελάτης μπορεί να μην θέλει να φαίνονται τα ερωτήματά του προς τα έξω.
    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  07-08-2006, 17:25 15567 σε απάντηση της 15565

    Απ: Community Server για Helpdesk

    O Community Server μπορεί να λειτουργήσει σαν support site για κάποιο προιόν. Δες http://freetextbox.com/forums/.

    Το τελευταίο, να βάλει κάποιος ερώτημα και να μην το δουν οι άλλοι αλλά να το βλέπει ο ίδιος, δεν μπορεί να γίνει. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα ερώτημα σε ένα forum - δες στο dotnetzone.gr Reporting Forums - αλλά όχι και να δει τα υπόλοιπα ερωτήματα σε αυτό. Αυτόματα κάποιος παίρνει e-mail αν του απαντήσουν σε κάποιο post του, αν το έχει επιλέξει από το profil του. Σε περίπτωση που δεν καλυφτεί από την απάντηση δεν υπάρχει τρόπος να δει το thread για να γράψει ξανά σε αυτό. Ο μόνος τρόπος είναι να βάλει νέο ερώτημα και να περιμένει νέα απάντηση.

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  07-08-2006, 21:39 15569 σε απάντηση της 15567

    Απ: Community Server για Helpdesk

     gcapnias wrote:
    O Community Server μπορεί να λειτουργήσει σαν support site για κάποιο προιόν. Δες http://freetextbox.com/forums/.

    Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και η Infragistics. Το χρησιμοποιούσε και για knowledge base. Κάποια στιγμή το άλλαξε βέβαια και τώρα χρησιμοποιεί κάποιο απαράδεκτο πακέτο για forums (σε σχέση με τον Community Server) και έχει την knowledge base σε custom site.

     gcapnias wrote:
    Το τελευταίο, να βάλει κάποιος ερώτημα και να μην το δουν οι άλλοι αλλά να το βλέπει ο ίδιος, δεν μπορεί να γίνει. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα ερώτημα σε ένα forum - δες στο dotnetzone.gr Reporting Forums - αλλά όχι και να δει τα υπόλοιπα ερωτήματα σε αυτό. Αυτόματα κάποιος παίρνει e-mail αν του απαντήσουν σε κάποιο post του, αν το έχει επιλέξει από το profil του. Σε περίπτωση που δεν καλυφτεί από την απάντηση δεν υπάρχει τρόπος να δει το thread για να γράψει ξανά σε αυτό. Ο μόνος τρόπος είναι να βάλει νέο ερώτημα και να περιμένει νέα απάντηση.

    Γιατί όχι; Δεν μπορώ να δημιουργήσω ένα forum ανά πελάτη, εφόσον βέβαια οι πελάτες είναι μετρημένοι, π.χ. 10-20;


    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  07-08-2006, 22:06 15571 σε απάντηση της 15569

    Απ: Community Server για Helpdesk

     papadi wrote:
    Γιατί όχι; Δεν μπορώ να δημιουργήσω ένα forum ανά πελάτη, εφόσον βέβαια οι πελάτες είναι μετρημένοι, π.χ. 10-20;

    Η απάντηση ήταν με το σκεπτικό να έχεις ένα forum για όλους - τότε δεν είναι δυνατό ό ένας να μην βλέπει τα posts του άλλου, εκτός από αυτό που περιέγραψα.

    Αν το θέτεις έτσι, ένα forum για κάθε πελάτη, ναι μπορεί να γίνει. Θα πρέπει κάθε πελάτης να έχει δικό του Security Group και να δωθεί πρόσβαση του Security Group σε ένα forum αποκλειστικά. Βέβαια, επειδή η πρόσβαση θα είναι με βάση το security group και όχι με το λογαριασμό μέλους, μπορεί κάθε πελάτης να έχει και περισσότερες από μία επαφές που θα έχουν δικαίωμα να μπουν στο support forum τους.

    Γενικά σε αυτού του τύπου τα sites καλό είναι να υπάρχει κάτι σε μορφή Knowledge Base: Θα μπορούσες να έχεις ένα forum που να κάνεις ανακοινώσεις/δημοσιεύσεις με κοινά προβλήματα ώστε να μην πέφτουν με την πρώτη επάνω σου για support. Να έχουν κάτι να ψάξουν από μόνοι τους.

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  07-08-2006, 22:21 15572 σε απάντηση της 15571

    Απ: Community Server για Helpdesk

    Κάτι τέτοιο έχω στο μυαλό μου. Ίσως η knowledge base να μπορεί να γίνει και κάτι σαν blog. Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τα categories για ομαδοποίηση.


    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  07-08-2006, 22:30 15573 σε απάντηση της 15572

    Απ: Community Server για Helpdesk

    Μην βιαστείς για αυτό. Το blog δεν σε βολεύει, όσο έχει να κάνει με τον σχολιασμό και τις ερωτήσεις που μπορεί να υπάρχουν επάνω στην αρχική δημοσίευση.

    Ο CS v2.1 - είμαστε στην έκδοση RC1 αυτή τη στιγμή με παράθυρο κυκλοφορίας της τελικής έκδοσης μέχρι το τέλος Αυγούστου - έχει την δυνατότητα να βάζεις tags σε κάθε post μέσα στα forums και φτιάχνει αυτόματα tag clouds ώστε να μπορείς να βρίσκεις posts σχετικά με κάθε tag εύκολα. Σίγουρα θα σε βολέψει περισσότερο από τα blogs. Είναι ένα από τα καινούργια χαρακτηριστικά που εισάγωνται με την έκδοση 2.1.

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  07-08-2006, 22:56 15575 σε απάντηση της 15573

    Απ: Community Server για Helpdesk

    Καλό ακούγεται...
    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems