papadi wrote: |
Γιατί όχι; Δεν μπορώ να δημιουργήσω ένα forum ανά πελάτη, εφόσον βέβαια οι πελάτες είναι μετρημένοι, π.χ. 10-20; |
|
Η απάντηση ήταν με το σκεπτικό να έχεις ένα forum για όλους - τότε δεν είναι δυνατό ό ένας να μην βλέπει τα posts του άλλου, εκτός από αυτό που περιέγραψα.
Αν το θέτεις έτσι, ένα forum για κάθε πελάτη, ναι μπορεί να γίνει. Θα πρέπει κάθε πελάτης να έχει δικό του Security Group και να δωθεί πρόσβαση του Security Group σε ένα forum αποκλειστικά. Βέβαια, επειδή η πρόσβαση θα είναι με βάση το security group και όχι με το λογαριασμό μέλους, μπορεί κάθε πελάτης να έχει και περισσότερες από μία επαφές που θα έχουν δικαίωμα να μπουν στο support forum τους.
Γενικά σε αυτού του τύπου τα sites καλό είναι να υπάρχει κάτι σε μορφή Knowledge Base: Θα μπορούσες να έχεις ένα forum που να κάνεις ανακοινώσεις/δημοσιεύσεις με κοινά προβλήματα ώστε να μην πέφτουν με την πρώτη επάνω σου για support. Να έχουν κάτι να ψάξουν από μόνοι τους.
George J.