Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Θέματα εξετάσεων

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò mimis_volos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος cap στις 28-08-2007, 15:19. Υπάρχουν 24 απαντήσεις.
Σελίδα 2 από 2 (25 εγγραφές)   < 1 2
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  27-08-2007, 23:38 34524 σε απάντηση της 34522

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Ειλικρινά λυπάμαι πάρα!!! πολύ... για πάρα πολλους λόγους!!

    Θα ήθελα να διευκρινήσω στον φίλο cap οτι δεν μπορώ να ΜΗΝ μπλεχτώ σε ένα "flame" με κάποιον, όταν "ακούω" τέτοια πράγματα... και να βλέπω να μην μιλάει κανείς... και στο τέλος να σκεφτομαι μήπως πρέπει να ζητήσω και συγγνώμη από πάνω.
    Λέχθηκε:
    "Αγαπητή Νατάσα, δεν έχω σκοπό να γίνω προγραμματιστής. Με ενδιαφέρει να πάρω το πτυχίο κ να ασχόληθω με κατι άλλο που μπορώ να κάνω με αυτό τον τίτλο,που δεν είναι πληροφορικής αλλά Ηλεκτρολόγου μηχανικού,μηχανικού Η/Υ"

    Πως να το χαρακτησίσω τώρα αυτό?
    Τι να πρωτο-πω?
    Να πω.... αφου δεν γουστάρετε κύριε να γίνετε προγραμματιστής και τον προγραμματισμό γενικότερα (φαντάζομαι, ως λογική συνεπαγωγή) ,... γιατί είστε εδώ? Μόνο για να πάρετε απαντήσεις για τις ασκήσεις σας?
    Να πω... οτι νομίζετε πως όποιος λύνει τα παραπάνω θέματα λέγεται προγραμματιστής?
    Να πω... οτι η γνώση είναι αντικειμενική και όχι υποκειμενική!!! οτι η C ειναι C  και οτι η γνώση είναι γνώση η δυσκολία της οποίας δεν πρέπει να προσαρμόζεται ανάλογα με τα κέφια και τις φιλοδοξίες κανενός?

    Λοιπόν... να μην επαναλαμβανόμαστε για τα περι θεμάτων..  είπα την γνώμη μου... όποιος κατάλαβε κατάλαβε...!! Το παραπάνω θέμα το βρίσκω γελοίο και σε δυσκολία και σε έκφραση!
    Τι κι αν το χρωστάνε 300 ή 300.000!!
    Πρέπει να μάθετε να μην χρησιμοποιείτε σαν άλλοθι την αποτυχία των πολλών εκτός κι αν θέλετε να συνεχίσετε να ανήκετε μέσα σε αυτούς!

    Επίσης,... κάτι ακούστηκε για την ηλικία των 18.... και τι θα 'πρέπε περιμένουμε από αυτην...
    Χμ... θα έπρεπε να γράφετε μερικοί σε forums προγραμματιστών (και όχι μόνο) στο εξωτερικό (πριν πολλά χρόνια αλλά και τώρα) και να "τολμάγατε" να βγάζατε τέτοιους συλλογισμούς στον αέρα... μιλάμε... άσε!!! θα ακούγατε το κράξιμο της ζωής σας, και όχι όπως εδώ που σας χαϊδέυουν τα αυτιά!!
    Αν θεωρείτε το 18 χρονών μικρή ηλικία...
    -Θα σας πρότεινα μερικά sites (που δεν μπορώ δυστηχώς για διάφορους λόγους) που τα καλύτερα Exploits και Προγραμματιστικά Προβλήματα λύνονται και αναφέρονται από.... 14χρονους και 15χρονους.
    -Θα σας πρότεινα να ανατρέξετε στις Ολυμπιάδες πληροφορικής και στα θέματα τους καθώς αυτά απευθύνονται σε μαθητές λυκείων!!! και να τα δείτε και να τα συγκρίνετε με τα "δύσκολα" δικά σας θέματα... που δεν τα λύνουνε ούτε 300!!!
    -Θα σας πρότεινα να επισκεφτείτε κάποια "Camps" καλοκαιρινά και μη, και φτηνά!!  για να δείτε το "επίπεδο" της γνώσης τόσο σε software όσο και σε hardware σε παιδιά της ηλικίας σας. Για να δείτε τι είναι ψηλό επίπεδο και τί όχι.
    -Θα σας πρότεινα να ανοίξετε κανένα βιβλίο για προγραμματισμό για να μάθετε τι ακριβώς "παίζει".... όχι μονο για τον προγραμματισμό που έχετε την απίστευτα λανθασμένη εντύπωση οτι σας ειναι άχρηστος, αλλά για να μάθετε την φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από την γνώση όταν αυτή αποκτιέται με πραγματικά πολύ κόπο και προσωπική εργασία και ΟΧΙ όπως εχετε μάθει να τα ζητάτε έτοιμα και λυμένα!!
    -"Ενα θέμα σε vlsi θα σου φαινόταν εξίσου γελοίο;;"... τώρα  τι να πω... Ναι? Όχι?.... αν ακολουθούσε την παραπάνω λογική όπως και τα θέματα της C που σας βάλανε... ΝΑΙ, θα μου φαινότανε εξίσου γελοίο!

    Όταν είμουνα στην ηλικία σου... μάλλον λίγο αργότερα.... στα πρώτα βήματα μου.... που δεν είχα την πολυτέλεια να μπαίνω σε 100 forums να μιλάω με αυτούς που εγώ "σεβόμουνα".... η οποίοι ξέρανε τα 10πλα από εμένα... εκεί που λοιπόν μπορούσα να μπω πρώτα έκανα καιρό να καταλάβω για τι πράγμα μιλάγανε, μετά άκουγα άκουγα άκουγα... για πολύ καιρό!! Που να τολμίσω να "μιλήσω".... και πολύ αργότερα έγραφα....
    Δεν εννοώ να κάνετε το ίδιο!! απλά....  κάτι κύριοι όπως ο κύριος "predator" που όχι μόνο υιοθετούνε ως "Αρχή" την νοοτροπία σας,... αλλά μας την λέει οτι αερολογούμε και από πάνω....
    Ε... όχι!
    Και κερατάς και δαρμένος?
    Ε... όχι...
    Θα μπλεχτώ και θα παραμπλεχτώ όχι σε 1 αλλά σε 100 flames...  γιατί το "κερατάς" το αντέχω... το "δαρμένος" όμως όχι!!


    Παρακαλώ πολύ τον Μίμη να ΜΗΝ ερμηνεύσει το παραπάνω μου ύφος σαν προσωπική επίθεση (οπότε δεν χρειάζεται να αμυνθεί)... αλλά σαν προτροπή από κάποιον που έχει περάσει από ακριβώς τους ίδιους προβληματισμούς, και ειλικρινά πονάει από αυτήν την νοοτροπία και κατάσταση διότι όχι μόνο δεν την αξίζουμε αλλά δεν μας αξίζει....

    Σ' ευχαριστώ για τον χρόνο σας να διαβάσετε το μεγαλο μου  και ίσως κουραστικό post μου....



    Nothing to declare...
  •  28-08-2007, 00:25 34526 σε απάντηση της 34522

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Μίμη, το πρώτο έτος είναι πάρα πολύ νωρίς για να πεις ότι θέλεις ή δεν θέλεις να γίνεις προγραμματιστής, ή για να πεις ότι καταλαβαίνεις τί γίνεται στη σχολή. Το πρόγραμμα σπουδών της σχολής σου είναι ένα τυπικό 5ετές πρόγραμμα πληροφορικής. Καλύπτει όλα τα βασικά, με άνω του 50% των μαθημάτων να αφορούν προγραμματισμό. Ακόμα και στα VLSI θα τη χρειαστείς τη C. Έχω βγάλει κι εγώ σχολή Ηλεκτρολόγων και έχω κάνει περίπου τα ίδια μαθήματα, συν μερικά μαθήματα για μηχανές. Να είσαι σίγουρος, αν δεν καταλαβαίνεις από προγραμματισμό θα τα βρεις σκούρα είτε ασχοληθες με δίκτυα είτε με hardware. Ακόμα και με μαθηματικά να ασχοληθείς μόνο, θα πρέπει να μάθεις να προγραμματίζεις το Matlab και το Mathematica.

    Όσον αφορά τις συμβουλές ή τη λύση. Μπορείς μόνος σου να τη βρεις τη λύση. Αν σου την δώσει κάποιος έτοιμη, δεν θα καταλάβεις τί και πως γίνεται. Δεν θα κερδίσεις τίποτε. Άσε που σε 1-2 εβδομάδες δεν μπορείς να μάθεις προγραμματισμό και να καταλάβεις τη λύση. Σκέψου όμως τη διατύπωση. Σου λέει ότι χρειάζεσαι μία δυναμική λίστα, και τρόπους (functions) για να προσθέτεις, να αναζητάς και να διαγράφεις από αυτή. Φτιάξε τα αυτά λοιπόν. Μετά σου ζητά να διαβάζεις από την κονσόλα με την αντίστοιχη εντολή (ποιά είναι αυτή?). Ανάλογα με το τί θα διαβάσεις θα πρέπει να καλέσεις μία από τις συναρτήσεις που έχεις ήδη φτιάξει.

    Σπάσε το πρόβλημα στα μέρη του και μετά μπορείς ακόμα και στο Google ή το Wikipedia να ψάξεις για να βρεις τη λύση του καθενός. Αν και θα ήταν προτιμότερο να το κάνεις μόνος σου για να μπορέσεις να μάθεις. Μην περιμένεις κάποιος να σου δώσει έτοιμη την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι για τους περισσότερους από εμάς θα μας έπαιρνε 15-30 λεπτά να την φτιάξουμε. Κανείς όμως δεν έχει όρεξη να βοηθήσει κάποιον που βαριέται να προσπαθήσει μόνος του.

    Όσον αφορά τα περί σχολών και μαθημάτων. Το πόσο καλή είναι μία σχολή δεν καθορίζεται από το πόσοι φοιτητές κόβονται στα μαθήματα, το αντίθετο μάλιστα. Μία καλή σχολή τα πάει καλά σε φοιτητικούς διαγωνισμούς, έχει ερευνητικό έργο, έχει όνομα. Αυτή τη στιγμή, οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί της Θεσσαλονίκης κατεβάζουν κάθε χρόνο ομάδα στο φοιτητικό διαγωνισμό Imagine Cup της Microsoft και είναι μονίμως στην οκτάδα παγκοσμίως μεταξύ δεκάδων άλλων ομάδων, μπροστά από Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Κίνα. Έχουν μάλιστα φτάσει και στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά και τρίτη (ή δεύτερη ξεχνάω) στον κόσμο. Οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί της Κρήτης  κατεβάσανε ομάδα στο Robocup (ρομποτάκια που παίζουν μπάλα) και ήρθαν δεύτεροι στον κόσμο.
    Βέβαια, οι καθηγητές κάθε σχολής λένε ότι η δική τους είναι η καλύτερη στην Ελλάδα, και ότι το δικό τους 6 είναι το 8 των άλλων, αλλά ξέρεις κάτι? Το 6 είναι πάντα 6 και το 8 είναι 8. Όταν θα ζητήσεις υποτροφία, ή θα ψάχνεις για μεταπτυχιακό αυτό μόνο θα μετρήσει.
    Ελλείψη κάποιου συστήματος αξιολόγησης των πανεπιστημίων στην Ελλάδα, το μόνο πράγμα που θα έχεις στα χέρια σου είναι ο βαθμός και η διπλωματική σου.

    Τέλος για τα μαθήματα. Δεν μπορείς να περιμένεις να μάθεις από τα μαθήματα που σου κάνουν στις ελληνικές σχολές. Οι καλοί καθηγητές είναι εξαιρέσεις. Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να μάθεις να διαβάζεις μόνος σου για να μπορέσεις να τα βγάλεις πέρα. Ευτυχώς υπάρχουν βιβλιοθήκες και το Internet είναι γεμάτο tutorials. Απλά και μόνο να ψάξεις στο Wikipedia θα καλύψεις πολλά από τα κενά των βιβλίων. Βέβαια, και το να παρακολουθείς κανένα μάθημα δεν βλάπτει.

     

    Υ.Γ. Είδα και ένα πολύ ενδιαφέρον μάθημα στο 3ο έτος νομίζω. Τεχνική Παρουσιάσεων. Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη σχολή και στη δουλειά είναι να μπορείς να παρουσιάσεις τη δουλειά σου και τα αποτελέσματα σου. Σε πολλές σχολές δεν σου το μαθαίνουν ποτέ αυτό, και περιμένουν ξαφνικά στο 4ο έτος να αρχίσεις να κάνεις εργασίες και παρουσιάσεις. Άσε που αν πας στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό θα τα βρεις μπαστούνια, καθώς εκεί τα μαθαίνουν αυτά από το πρώτο έτος. Πολύ χρήσιμο!


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  28-08-2007, 01:15 34527 σε απάντηση της 34526

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Επειδή είναι αργά και είμαι κουρασμένος αρκετά γράφω πολύ σύντομα:

    @mimis: Πιστεύω οτι θα πρέπει να ακούσεις τις συμβουλές των φίλων συναδέλφων σχετικά με τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τις σπουδές σου.
    @thiseas: Σέβομαι τις απόψεις σου αλλά flame ΔΕΝ πρόκειται να ανοιχτεί. Ακούμε όλες τις απόψεις, που σημαίνει οτι ακούμε τις δικές σου με προσοχή, όπως και του mimis και του predator. Οι προσωπικές επιθέσεις καλό θα ήταν να λείπουν. Ο καθένας έχει την άποψή του. Σωστή η λάθος, ας του το υποδεικνύουμε χωρίς να τον χαρακτηρίζουμε προσωπικά. Επίσης θα προτιμούσα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί για το πώς αντιμετωπίζει το dotNETZone.gr τα μέλη του. Αν αυτή η κοινότητα θεωρεί οτι είναι σωστό να "χαιδεύει αυτιά", τότε κάποιο λόγο θα έχει για να το κάνει. Αν υπάρχει διαφωνία για αυτό, μπορεί να υποδειχθεί στην αντίστοιχη περιοχή (dotnetzone.gr) και όχι έμμεσα σε μήνυμα άλλου θέματος.
    @predator: Για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω, το θέμα δεν είναι πόσο εξπέρ είμαστε εμείς (ποιοί είμαστε "εμείς" αραγε; είμαστε εμείς, εσείς, όλοι!) αλλά το τι πολιτική ακολουθεί αυτή η κοινότητα (η οποία ήδη ανεφέρθη).

    Το θέμα από ο,τι έχετε παρατηρήσει, έχει χαρακτηριστεί επιλυθέν. Θα παρακαλούσα, αν κάποιος συνάδελφος θέλει να ανοίξει συζήτηση περι ποιότητας σχολών, συνειδητοποίησης φοιτητών, κριτικής για την πολιτική του dotnetzone.gr ή δεοντολογίας περι παράθεσης λυμένων ασκήσεων φυσικά και είναι ελεύθερος (και welcome) να το κάνει σε νέο thread σε αντίστοιχη κάθε φορά περιοχή.

     

     

     

     

     


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  28-08-2007, 01:17 34528 σε απάντηση της 34527

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Ωπ, ξέχασα έναν!

    @pkanavos & @papadi: Ισχύουν τα ίδια σχετικά με το νέο thread που ανέφερα παραπάνω. Πιστεύω οτι ξεφύγαμε από την αρχική ερώτηση η οποία απαντήθηκε, έστω και αρνητικά. Θεωρώ οτι θα έπρεπε να ξεκινήσετε νέο post για τα υπόλοιπα.

    (Για να μην πει κανείς οτι οι mods μεταξύ τους "χαιδεύονται").


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  28-08-2007, 09:04 34530 σε απάντηση της 34489

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Mimi
    Είχα συναντήσει και στην Αγγλία περιπτώσεις σηλικομένων που έβλεπαν C και φρικάρανε.

    Θα στο πω ωμά...χρειάζεται.
    Όχι μόνο για να πάρεις το πτυχίο ή για τα επόμενα μαθήματα. Σε τί γλώσσα γράφονται λειτουργικά και network stacks?
    Σε C. Όταν στο VLSI θα έχεις ένα εργαλέιο που θα του γράφεις κώδικα σε HDL, μετά σε τί γλώσσα θα κάνει export; Σε C/C++.
    Άκου εαν βρίσκεις δύσκολο το μάθημα ή δεν έχεις καταλάβει τη C θα σου πρότεινα να πάρεις κάποιο βοήθημα. ΠΧ κάποιο βιβίο του στυλ C σε 24 ώρες. Ένα τέτοιο βιβλίο ΔΕ θα σου μάθει προγραμματισμό. Θα σε βοηθήσει όμως να περάσεις το μάθημα.


    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  28-08-2007, 13:07 34534 σε απάντηση της 34524

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Thiseas...o prog DEN EINAI H ARXH KAI TO TELOS TOY KOSMOY.
  •  28-08-2007, 13:25 34535 σε απάντηση της 34534

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Ευχριστώ Παναγιώτη για τα tips και κάθε άλλο φίλο που με παρόμοια διάθεση μου απάντησε...Εντούτοις απορώ πως γίνεται άτομα σαν τον Thisea να κυκλοφορούν έξω ελεύθερα.Για ποιο λόγο αυτός απαντάει στα μηνυματά μου;;;Για να διαξιφιστεί;;Για να δείξει πόσο έξυπνος είναι;;Για να ξεσπάσει;;Το σίγουρο είναι οτι εδώ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να βγάζει ο καθένας τα κόμπεξ του.Εγώ μίλησα ευγενικά σε όλους κ ανάλογη απάντηση πηρα από όλους εκτός από αυτόν...Συγώμη αν ανεβάζω τους τόνους,αλλά δεν γίνεται από τα 10 άτομα που απάντησαν όλοι να είναι καλοπροαίρετοι και ένας να πουλάει συνέχεια εξυπνάδες επειδή δεν έχει τι να κάνει και αποφάσισε να τσακωθεί με την οθόνη.
  •  28-08-2007, 13:27 34536 σε απάντηση της 34534

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Predator:
    Thiseas...o prog DEN EINAI H ARXH KAI TO TELOS TOY KOSMOY.


    Predator

    Δεν είναι η αρχή και το τέλος του κόσμου.
    Είναι η δουλεία που βγάζουμε το ψωμί μας, εξοφλούμε τους λογαριασμούς, βάζουμε βενζίνη στο αυτοκίνητο, συντηρούμε οικογένεια και αγοράζουμε video games.

    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  28-08-2007, 13:35 34538 σε απάντηση της 34536

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Απλα παρατηρω ενα φανατισμο στον  thiseas που με ξενιζει
  •  28-08-2007, 15:19 34541 σε απάντηση της 34538

    Απ: Θέματα εξετάσεων

    Υπήρξε προειδοποίηση το θέμα να μην εξελιχθεί σε προσωπική αντιπαράθεση, για οποιονδήποτε λόγο. Βάσει των κανονισμών του dotNETZone.gr (http://www.dotnetzone.gr/cs/content/TermsOfUse.aspx#Ε1) και ασχέτως με το ποιός έχει δίκαιο ή άδικο, είμαστε αναγκασμένοι να κλειδώσουμε το θέμα. Παρακαλούμε να μην συνεχιστεί η αντιπαράθεση αυτή σε άλλα threads.

     


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
Σελίδα 2 από 2 (25 εγγραφές)   < 1 2
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems