Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Dimitris Papadimitriou. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Panagiotis Kefalidis στις 07-12-2006, 13:14. Υπάρχουν 12 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  01-12-2006, 14:55 21523

    Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Στην TechEd, στην Βαρκελώνη, η Novell ανακοίνωσε τη διάθεση του Mono 1.2, μιας υλοποίησης ανοιχτού κώδικα του .NET Framework.

    Ταυτόχρονα με την έκδοση 1.1, ενώ κάποιες πτυχές του εγχειρήματος έχουν ολοκληρωθεί, κάποιοι προγραμματιστές του Mono προχώρησαν στην υποστήριξη των νέων χαρακτηριστικών του .NET Framework 2.0. Όλη η λειτουργικότητα του τελευταίου (π.χ. C# compiler updates, generic types) αναμένεται με την επόμενη έκδοση, Mono 2.0.

    Το Mono υποστηρίζει διάφορες πλατφόρμες hardware και λειτουργικών συστημάτων. Οι εκδόσεις 32-bit του Mono περιλαμβάνουν αρχιτεκτονική x86, SPARC της SUN, τον επεξεργαστή ARM για μικρές συσκευές και τα IBM S390 mainframes. Στα 64-bit, το Mono υποστηρίζει τον Itanium, το s390x και την αρχιτεκτονική x86-64, ενώ αναμένονται εκδόσεις και για άλλες πλατφόρμες.

    Διαβάστε περισσότερα...


    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
    Δημοσίευση στην κατηγορία:
  •  05-12-2006, 08:19 21679 σε απάντηση της 21523

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Δυστυχώς όμως "Παιχνίδια και Creative Drivers σημαίνει Windows" Sad
    Η Novell Κάνει εκπληκτική δουλειά αλλά υπάρχει ακόμα ένα θέμα: Με το Managed DirectX τί γίνεται?
  •  05-12-2006, 09:29 21682 σε απάντηση της 21679

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το cedega
    (www.transgaming.com)
    Είναι κλειστό και πρέπει να το αγοράσεις.
    Όσοι ενδιαφέρονται να παίξουν παιχνίδια στο Linux το αγοράζουν.
    Μη περιμένεις όμως σοβαρές εξελίξεις στο Linux gaming την επόμενη... τριετία.
    Τα Windows θα έχουν ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε αυτόν το τομέα.

    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  05-12-2006, 18:56 21699 σε απάντηση της 21679

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

     pontifikas wrote:
    Δυστυχώς όμως "Παιχνίδια και Creative Drivers σημαίνει Windows" Sad
    Η Novell Κάνει εκπληκτική δουλειά αλλά υπάρχει ακόμα ένα θέμα: Με το Managed DirectX τί γίνεται?

    Νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι κάτι κάνουν και αυτό θέμα. Γεγονός είναι ότι υπάρχει η υποστήριξη του Tao Framework (bindings for OpenGL) που δεν είναι ευκατοφρόνητο...

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  05-12-2006, 23:56 21709 σε απάντηση της 21699

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Open GL...
    Η SGI χαροπαλεύει, οι μηχανικοί της την έχουν κάνει για NVidia, ATI και Microsoft.
    Εδώ θρύλοι του Open GL (Quake, Half Life) γυρίσανε σε Direct X.
    Παλιά το Linux ήταν καταπληκτικό για να στήνανε dedicated servers για multiplayer σε αυτά τα παιχνίδια, γιατί ήταν πολύ πιο αξιόπιστο από τα Windows 98.
    Τώρα...
    Το μόνο που υπάρχει στο Linux είναι το επαγγελματικό 3D, για κινηματογραφικές παραγωγές επιπέδου Madagascar.
    Στα παιχνίδια θα υπάρχουν μόνο τα Windows.
    Τουλάχιστον μέχρι να τα σκοτώσει και αυτά η Microsoft και έχουμε όλοι μόνο κονσόλες.
    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  06-12-2006, 08:34 21720 σε απάντηση της 21709

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Τα παιχνίδια δεν είναι πλέον programming αλλά media. Μην περιμένεις εταιρείες όπως η Electronic Arts, με τίτλους που κοστίζουν εκατομμύρια, να ασχοληθεί με φορμά περιορισμένης κυκλοφορίας, είτε αυτό λέγεται Beta (το θυμάται κανείς?) ή Linux. Ο πόλεμος των φορμά στα παιχνίδια τελείωσε και ο νικητής επιλέχθηκε. Καλύτερος, χειρότερος από τον ανταγωνισμό δεν έχει σημασία. Το VHS νίκησε το Beta κι ας είχε χειρότερες τεχνικές προδιαγραφές, γιατί ήταν φθηνότερο και διαδόθηκε πολύ περισσότερο.

    Τα επαγγελματικά 3D είναι ακριβώς αυτό, δεν είναι παιχνίδια. Είναι άλλη κατηγορία εφαρμογών, και κανείς δεν περιμένει το rendering του Madagascar να γίνει με 60fps και DTS ήχο. Παραδόξως, μέχρι πρόσφατα οι τηλεοπτικοί σταθμοί χρησιμοποιούσαν Beta για να γράφουν και μοντάρουν τις εκπομπές σε καλύτερη ποιότητα.

    Όσο για το να σκοτώσει η Microsoft τα παιχνίδια .... Ελπίζω αυτό να ειπώθηκε σαν αστείο. Τα Windows είναι το πιο διαδεδομένο φορμά για παιχνίδια, κυρίως τα πιο βαρειά παιχνίδια. Θα ήταν σαν να πούνε τώρα οι κινηματογραφικές εταιρείες "Καταργούμε άμεσα το DVD" ή "Θα βγάζουμε ταινίες μόνο για IMAX".

    Όσο για το DirectX σε Linux. Μην ξεχνάμε ότι το DirectX είναι συγκεκριμένοι drivers και βιβλιοθήκες που πατάνε σε αυτούς. Το Managed DirectX πατάει πάνω σε αυτές τις βιβλιοθήκες. Δεν έχει νόημα να χρησιμοποιήσει κανείς Managed DirectX σε Linux όταν δεν υπάρχουν οι drivers. Και για να γίνει αυτό,θα πρέπει η Microsoft να βγάλει έκδοση του DirectX για Linux, με το εντελώς διαφορετικό driver model, θα πρέπει και οι κατασκευαστές των καρτών να βγάλουν τους κατάλληλους drivers.
    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  06-12-2006, 15:58 21751 σε απάντηση της 21720

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Παναγιώτη
    Στην Αγγλία είχα συναντήσει φοιτητές που είχαν δουλέψει ως game developers. Σιχάθηκαν το προγραμματισμό τελείως και το γυρίσανε στα οικονομικά.
    Τελικά τα παιχνίδια είναι εξωντωτικό development. Δουλεύουν πολλές ώρες (70+ την εβδομάδα), πληρώνει χάλια και τα χρήματα τα παίρνει ο εκδότης.
    Δε περιμένω την ΕΑ να ενδιαφερθεί για το Linux gaming. Δεν υπάρχει περίπτωση. Ούτε σε 3 χρόνια.

    Το ότι η Microsoft σκότωσε το PC gaming δε το λέω σαν αστείο. Ούτε το λέω μόνο εγώ. το λένε πολύ PC gamers. Δε βγαίνουν πια καλά παιχνίδια στο PC. Έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, ειδικά από τότε που μπλέχτηκε με τις κονσόλες.
    Μάλιστα όταν βγαίνει ένα παιχνίδι σε κονσόλα από τρίτο κατασκευαστή, όπως την ΕΑ, πρέπει αυτός να πληρώσει license. Οπότε οι ευκαιρείες για κέρδος είναι μεγαλύτερες. Εξάλλου ποιά είναι τα "βαριά" παιχνίδια που δε μπορεί να σηκώσει το ΧΒΟΧ 360; Halo 3; Oblivion; Project Gotham Racing;

    Τέλος σχετικά με τους drivers, η NVidia βγάζει εδώ και χρόνια drivers για Linux, Solaris και FreeBSD.
    Ειδικά τα δύο πρώτα είναι σημαντικές πλατφόρμες για τις κάρτες Quadro (που κάνουν 4000$ η μία).
    Αλλά Direct X είναι απίθανο να βγει σε άλλη πλατφόρμα.


    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  06-12-2006, 16:04 21752 σε απάντηση της 21751

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

     thrylos wrote:
    Παναγιώτη Στην Αγγλία είχα συναντήσει φοιτητές που είχαν δουλέψει ως game developers. Σιχάθηκαν το προγραμματισμό τελείως και το γυρίσανε στα οικονομικά. Τελικά τα παιχνίδια είναι εξωντωτικό development. Δουλεύουν πολλές ώρες (70+ την εβδομάδα), πληρώνει χάλια και τα χρήματα τα παίρνει ο εκδότης.

    Φαίνεσαι πολύ βέβαιος και κατασταλαγμένος στο θέμα! Όλοι έχουμε παραδείγματα άσχημων όρων εργασίας, είτε αυτό σημαίνει χρήματα είτε σημαίνει άλλες συνθήκες. Αυτό δεν σημαίνει ότι καταδικάζουμε όλο τον κλάδο! Για να το κάνεις, ειδικά επειδή σε αυτό το site συχνάζουν και λιγότερο έμπειροι συνάδερφοι, καλό θα ήταν να είσαι εντελώς βέβαιος.

    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  06-12-2006, 21:05 21774 σε απάντηση της 21751

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

     thrylos wrote:
    Παναγιώτη Στην Αγγλία είχα συναντήσει φοιτητές που είχαν δουλέψει ως game developers. Σιχάθηκαν το προγραμματισμό τελείως και το γυρίσανε στα οικονομικά. Τελικά τα παιχνίδια είναι εξωντωτικό development. Δουλεύουν πολλές ώρες (70+ την εβδομάδα), πληρώνει χάλια και τα χρήματα τα παίρνει ο εκδότης. Δε περιμένω την ΕΑ να ενδιαφερθεί για το Linux gaming. Δεν υπάρχει περίπτωση. Ούτε σε 3 χρόνια. Το ότι η Microsoft σκότωσε το PC gaming δε το λέω σαν αστείο. Ούτε το λέω μόνο εγώ. το λένε πολύ PC gamers. Δε βγαίνουν πια καλά παιχνίδια στο PC. Έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, ειδικά από τότε που μπλέχτηκε με τις κονσόλες. Μάλιστα όταν βγαίνει ένα παιχνίδι σε κονσόλα από τρίτο κατασκευαστή, όπως την ΕΑ, πρέπει αυτός να πληρώσει license. Οπότε οι ευκαιρείες για κέρδος είναι μεγαλύτερες. Εξάλλου ποιά είναι τα "βαριά" παιχνίδια που δε μπορεί να σηκώσει το ΧΒΟΧ 360; Halo 3; Oblivion; Project Gotham Racing; Τέλος σχετικά με τους drivers, η NVidia βγάζει εδώ και χρόνια drivers για Linux, Solaris και FreeBSD. Ειδικά τα δύο πρώτα είναι σημαντικές πλατφόρμες για τις κάρτες Quadro (που κάνουν 4000$ η μία). Αλλά Direct X είναι απίθανο να βγει σε άλλη πλατφόρμα.


    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είσαι τοσο κάθετος και σίγουρος ότι είσαι απόλυτα σωστός όταν μιλάς?Κακή συνήθεια φίλε μου Stick out tongue.
    Όπως και να έχει, η Microsoft δεν σκότωσε το gaming ούτε πρόκειται να το σκοτώσει με τις Console και όλα τα σχετικά..
    Βγαίνουν κορυφαία παιχνίδια για PC και θα βγαίνουν ΠΑΝΤΑ κορυφαία games για PC για πολλούς και διάφορους λόγους, (που εάν θέλεις μπορούμε να φτιάξουμε ένα αλλο thread και να στους αναλύσω). Προφανώς δεν το έψαξες πολύ και κατέληξες στο ότι δεν βγαίνουν καλά games για PC..
    Επίσης, συμφωνούμε στο ότι είναι δύσκολη δουλειά του game developer(πνευματικά και όχι σε ώρες όμως) άλλα στο ότι δεν πληρώνει καλά, δεν συμφωνούμε.. Έχω πολλούς γνωστούς στην demoscene που τυχαίνει να δουλεύουν σε εταιρίες του εξωτερικού, οι οποίοι λένε το ακριβώς αντίθετο..
    Πάντως οπως και στο τομέα μας, έτσι κι εκεί, θέλει ψάξιμο για να βρεις το καλό..

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  07-12-2006, 01:14 21785 σε απάντηση της 21774

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Εντάξει το ξέρω ότι είμαι πολύ κάθετος. Μου το έχουν πει πολλοί. Το παλεύω.

    Δε θα μιλήσω άλλο για παιχνίδια γιατί δεν είναι εδώ gaming site.
    Σχτικά όμως με τα εργασιακά των game developers όμως δεν έχουν ακουστεί τα καλύτερα.
    Πριν από δύο χρόνια είχε βγει ένα ανόνυμο blog κάποιας που έλεγε ότι ο άντρας της δούλευε στην EA. Δε περιέγραφε τα καλύτερα για τις συνθήκες εργασίας. 70-90 ώρες την εβδομάδα, για πολλούς μήνες.
    Μάλιστα κάποια εκατοσταριά προγραμαμτιστές της ΕΑ την πήγαν στα δικαστήρια και πήραν μεγαλύτερες αποζημιώσεις.

    Στην Αγγλία ο πρώτος μισθός ενός game developer είναι περίππου 20% χαμηλότερος απ' ότι ενός κανονικού προγραμαμτιστή.

    Τέλος είχα μιλήσει με κάποιον ο οποίος είχε δουλέψει για 3 χρόνια στην Rage ως game developer και έκανε μεταπτυχιακό στα οικονομικά γιατί με αυτά που είχε δει σιχάθηκε.
    Ήξερε καταπληκτική Visual C++. Αλλά...είχε ειδικευτεί σε κάποια APIs τα οποία δεν του έδιναν φορητή εμπειρεία.
    Το κακό με το game development είναι ότι το εισόδημα εξαρτάται από τις πωλήσεις. Αν δε πουλήσει...δεν αποκτάς φήμη. Τα bonus και τα έσοδα τα κρατούν οι εκδότες. Οπότε έπρεπε να δουλέψει για 5+ χρόνια με κακές συνθήκες, να πουλήσουν τα παιχνίδια για να μπορέσει να διαπραγματευτεί καλύτερες συνθήκες.
    Την ίδια στιγμή κάποιος που θα δούλευε σε ένα software house που έφτιαχνε εφαρμογές για εταιρείες θα έβγαζε περισσότερα και θα είχε ευνοικότερες συνθήκες εργασίας.
    "Άλλο πράγμα να φτιάξεις user interface για εφαρμογή που θα μιλά με τον SQL server και άλλο να φτιάξεις user interface για παιχνίδι αυτοκινήτου".
    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  07-12-2006, 01:26 21786 σε απάντηση της 21785

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Ναι απο την άποψη του ότι δεν είναι ο κανόνας ότι πληρώνει καλά, αυτό είναι αλήθεια.Απλά πολλοί απο αυτούς έχουν την ιδέα, παίρνουν το ρίσκο και ανοίγουν μικρά studios Και βγάζουν παιχνιδάρες (βλέπε Medieval, PainKiller, Max Payne κλπ)!

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  07-12-2006, 09:16 21794 σε απάντηση της 21786

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Παναγιώτη
    να διαχωρίσουμε δύο σημαντικές οντότητες.
    α) Developers - studios
    Είναι μικρές ή μεγάλες ομάδες από προγραμματιστές που φτιάχνουν παιχνίδια.

    β) Publishers Εταιρείες όπως η EA, η Ubisoft, η Microsoft που είτε έχουν υπό την κηδεμονία τους τα studios είτε συνεργάζονται εξωτερικά. Ο ρόλος τους είναι να κάψουν τα δισκάκια, να τα βάλουν στα κουτάκια, να στείλουν στα μαγαζάκια και να κάνουν όλη τη διαφημιστική καμπάνια.

    Για παράδειγμα: Η Bungie είναι studio από developers. Η Microsoft είναι ο εκδότης που έχει αγοράσει την ομάδα και βγάζει το Halo στο εμπόριο.

    Αυτό που γίνεται είναι ότι οι publishers έχουν το πάνω χέρι και ασκούν το νταβατζιλίκι στους developers.
    Ακόμα και τα μικρά ανεξάρτητα studios πρέπει να παίξουν το παιχνίδι των μεγάλων. Αλλιώς...δε θα εκδόσουν τη δουλειά τους.

    Ο φίλος όμως από τη rage είπε ότι αν είναι μάγκες κάποιοι κάνουν κάτι άλλο. Ανοίγουν δική τους εταιρεία δημοσίων σχέσεων και πουλάνε τα παιχνίδια στους κατασκευαστές καρτών γραφικών.
    Όταν η Rage είχε βγάλει το incoming, όλες οι κάρτες γραφικών που έβγαιναν εκείνη την περίοδο το έδιναν δώρο.

    Οι τρεις που είχαν όλα τα τηλέφωνα και τις δημόσιες σχέσεις, έφυγαν και άνοιξαν το δικό τους γραφείο όπου πουλάνε τις γνωριμίες τους.

    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  07-12-2006, 13:14 21821 σε απάντηση της 21794

    Απ: Mono 1.2 - Ποιος είπε ότι .NET σημαίνει Windows;

    Ακριβώς, τα λες σωστά εδώ..
    Τα 3 games που σου έφερα σαν παραδείγματα, γίνονται Publish απο μικρές εταιρίες διανομείς (πολλές φορές απο φίλους τον ίδιων των προγραμματιστών των games).
    Απλά σκοπός του παραδείγματος ήτανε ότι υπάρχουν εξαιρέσεις και μάλιστα καλές εξαιρέσεις στον κανόνα των αδηφάγων μεγάλων Publishers.

    Άλλα ας επιστρέψουμε στο Mono γιατί ξεφύγαμε! Stick out tongue

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems