Γειά σας παιδιά,
Φτιάχνω μια κλασσική διαδικασία approval workflow σε office sharepoint server 2007
θέλω με κάποιο τρόπο να ενσωματώσω το οργανόγραμμα της εταιρίας μου μέσα στον server ώστε να ξέρω όταν δημιουργώ το workflow σε ποιο πρέπει να πάει να δώσει έγκριση (σε όλα τα σκαλιά της ιεραρχίας)
Μου κάνουν τα user groups που έχει o sharepoint ή πρέπει να βρω ένα web part που να μου κάνει τη δουλειά???
Να γίνω πιο αναλυτικός. Ένας υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων κάνει αίτηση αδείας. αυτή η αίτηση πρέπει να εγκριθεί πρώτα από τον διευθυντή του και αν εγκριθεί μετά από τον γενικό διευθυντή. Πως θα ξέρει όμως το workflow που ανήκει ο εργαζόμενος και που θα πάει κλιμακωτά για έγκριση?
από ότι καταλάβατε θελω να δημιουργήσω μια δενδροειδής δομή της εταιρίας.
Δεν ξέρω και πως να το ψάξω στο net για να βρω καμιά ιδέα.
Σαν εργαλέια έχω το Infopath για τις φόρμες και τον office sharepoint designer 2007 για την υλοποίηση των wokflows.
Any idea - suggestion will be an asset!!!
Brainstorming is more than wellcome!!
Πιστεύω ότι αυτού του είδους οι εφαρμογές θα κάνουν θραύση (ήδη κάνουν) στο άμεσο μέλλον διότι εκμεταλλεύονται το Bussiness Logic & Workflows της εταιρίας.
Manos