Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Περι Game Programming

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò JohnL. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Παναγιώτης Καναβός στις 05-01-2008, 12:29. Υπάρχουν 20 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (21 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  13-09-2006, 22:28 16712

    Περι Game Programming

    Σκέφτομαι να ασχοληθώ με τα 3d graphics, και συγκεκριμένα την ανάπτυξη παιχνιδιών (όχι επαγγελματικά...).

    Κατέληξα στον συνδυασμό C++ και DirectX. Συμφωνείτε ή έχετε κάτι άλλο να προτείνετε;

    Υπόψιν ότι έχω αρκετή πείρα σε Visual Basic .net, αλλά τίποτα από c++. Ψάχνοντας στο amazon βρήκα αυτό το βιβλίο για εισαγωγή στη C++. Το έχει διαβάσει κανείς να μου πει τη γνώμη του;

    Τελος, ο κώδικας σε κλασσική C++ μπορεί να γίνει compile από το Visual C++ 2005 έτσι;

    Ευχαριστώ!
  •  14-09-2006, 00:40 16718 σε απάντηση της 16712

    Απ: Περι Game Programming

    Ίσως η μεταφορά απο VΒ.NET σε VC++ σου έρθει λίγο .. βαριά - μη νομίσεις οτι πρόκειται για κάποια "υπεροπτική" οπτική του θέματος, απλώς στη C++ πλέον δεν θα βρείς κανένα "αποκούμπι" απ' αυτά που μας δίνει το managed περιβάλλον, και το base class library.

    Γι' αυτό το λόγο, εγώ θα πρότεινα C# & Managed DirectX, τουλάχιστον για τα πρώτα σου βήματα στο DirectX / 3D programming. Μετά απο λίγο καιρό που θα έχεις πλέον εξοικοιωθεί με το DirectX ως API, θα είσαι πιο έτοιμος για τη μετάβαση στη C++. Επίσης, μαζί με το managed DirectX SDK θα βρείς πάμπολλα παραδείγματα τόσο σε C# αλλά και VB.NET.

    Παρ' όλα αυτά, κι αν γουστάρεις να ασχοληθείς, ρίξε μια ματιά στο "Perfect Partner"  βιβλίο που προτείνει το amazon στη σελίδα του βιβλίου που βρήκες, το C++, The Complete Reference του Schmidt, το οποίο είναι πολύ καλό, και ο συγγραφέας - αν και αμφιλεγόμενος - είναι πασίγνωστος στους C / C++ κύκλους.

    Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο το windows περιβάλλον - εχμ, α, ναι .. μιλάμε για DirectX τόση ώρα, ε;  - τότε ίσως αξίζει να δείς το Visual C++ 6, The Complete Reference των Pappas & Murray, το οποίο έχει αρκετά πράγματα για έναν beginner στη VC++, αλλά και αρκετή ενασχόληση με το IDE και το Windows programming γενικότερα - έχει πολύ κακές κριτικές, αλλά σε διαβεβαιώ οτι used στις 3 λίρες Αγγλίας θα σου βγάλει τα λεφτά του ! :D
    Angel
    O:]
  •  14-09-2006, 02:16 16719 σε απάντηση της 16718

    Απ: Περι Game Programming

    1) Θα μου χρειαστεί καθόλου το managed περιβάλλον που θα έχει η C# στην ανάπτυξη παιχνιδιών με DirectX?

    2) Όσα tutorials και sources είναι σε C++ θα μπορώ εύκολα να τα μετατρέπω σε c#? Ή η C# φτιάχνει μόνο managed?

    3) Δεν καταλαβαίνω πώς διαφέρει το managed από το unmanaged DirectX... Έχεις κανένα sample/παράδειγμα?

    4) Τελικά το βιβλίο του Schmidt για αρχαριους που βρήκα αξίζει ή να παρω καποιο αλλο? Αυτό που μου εδειξες απότι βλέπω είναι για σχετικά εμπειρους...

  •  14-09-2006, 12:10 16732 σε απάντηση της 16719

    Απ: Περι Game Programming

     JohnL wrote:
    1) Θα μου χρειαστεί καθόλου το managed περιβάλλον που θα έχει η C# στην ανάπτυξη παιχνιδιών με DirectX?

    2) Όσα tutorials και sources είναι σε C++ θα μπορώ εύκολα να τα μετατρέπω σε c#? Ή η C# φτιάχνει μόνο managed?

    3) Δεν καταλαβαίνω πώς διαφέρει το managed από το unmanaged DirectX... Έχεις κανένα sample/παράδειγμα?

    4) Τελικά το βιβλίο του Schmidt για αρχαριους που βρήκα αξίζει ή να παρω καποιο αλλο? Αυτό που μου εδειξες απότι βλέπω είναι για σχετικά εμπειρους...

     

    1. Προφανως...Αν μιλαμε βεβαια για Managed DrirectX

    2. Οχι και τοσο ευκολα, μην μπερδευεσαι με το syntax που εχει πολλες ομοιοτητες. Ναι, η C# "φτιαχνει μονο managed", οπως λες.

    3. Το managed directX ειναι κυριως wrappers γυρω απο το unmanaged DirectX, σου δινει δηλ. εναν τροπο να μπορεις να το χρησιμοποιησεις μεσα απο managed γλωσσες, οπως ειναι η C#.

    4. Εγω εχω παρει αυτο εδω  http://www.amazon.co.uk/C%2b%2b-Primer-Stanley-B-Lippman/dp/0201721481/sr=1-1/qid=1158224649/ref=sr_1_1/026-1539884-3098001?ie=UTF8&s=books

    το οποιο το θεωρω κορυφαιο...

    Επισης, αν σκεφτεσαι για managed, εχε υπ'οψη οτι το managed directx θα αντικατασταθει απο αυτο εδω: http://msdn.microsoft.com/directx/XNA/default.aspx Ριξε μια ματια και εκει, και υπολογισε ολα τα +/- πριν ξεκινησεις σε οποιαδηποτε κατευθυνση.


    Software Engineer, specializes in Microsoft .net/C#, COM, Sql Server and now Python.
  •  18-09-2006, 11:43 16833 σε απάντηση της 16719

    Απ: Περι Game Programming

    Αν είναι να μπλέξεις με C++ τότε θα σου προτείνα να μην ασχοληθείς με directX αλλά με OpeGL. Προσωπικά φρίσκω το un-managed directX χαοτικό.
    Αν αποφασίσεις να μπλέξεις με C#( που είναι και αυτό που προτείνω), τότε να ασχοληθείς με directX(managed φυσικά που είναι πιο σημαζεμένο και κατανοητό). Ρίξε και μια ματιά εδώ:
    http://www.amazon.co.uk/Managed-DirectX-Kick-Start-S/dp/0672325969/ref=sr_11_1/202-2229933-3043045?ie=UTF8


  •  24-09-2006, 14:42 17120 σε απάντηση της 16712

    Απ: Περι Game Programming

    Εγώ βασικά θα πρότεινα μια μηχανή για ανάπτυξη 3d games την Truevision3d http://www.truevision3d.com/ . Την χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μήνες και τη βρίσκω πολυ καλή και απλή. Έχω φτιάξει τελευταία ένα 3d fly through και βγήκε πολυ έυκολα σε

    vb.net και Vs 2003
    γροικάσε μπάρμπα τ' αρνάκια!!
  •  27-09-2006, 01:59 17273 σε απάντηση της 17120

    Re: Απ: Περι Game Programming

    File mou,

    8a prepi na 3eris pws to game programming exi 3 sections ta opia einai ta akolou8a:

    1) Game Engine Development

    2) Graphics Engine Development

    3) Sound Engine

    To prwto exi na kani me oti alelepidra o xristis [dld px quest, inventory database etc] episis prepi na tonis8i pws ena megalo komati tis physics engine ginete polles fores implement se auto to komati [ean fisika to game sou exi mia], to deftero exi na kani me tin anaptixis mias mixanis graphikwn h opia 8a provali ta graphika pou esy 8elis me ton tropo pou 8elis enw triton kai telefto exi na kani me tin anapti3i mias mixanis h opia 8a anaparagi ton ixo opws esy 8es.

    To game development mpori na einai poly aplo [se styl drag & drop :P] h poly diskolo kai hardcore to opio exi na kani me poly advanced topics opws HDR, Anti Aliasing, Anisotropy etc. Ama dn 8es na asxoli8is sovara me auto 8a prepi na kita3is prwta tis gnwsis sou apo programatistikhs apopsis dld dn mporis [kata tin tapini mou, vevea, gnwmi] na arxisis game programing - development xwris na exis idea apo programatismo. Episis prepi na lavis ip opsin pies glwsses gnwrizis, prosopika 8avw tin VB .Net dioti einai mia axristi glwssa kai kamia sovati efarmogi dn einai grammeni se auti, vevea einai poly efkoli kai afou dn 8es na asxoli8is sovara me ligo kopo 8a mporesis na apozimio8is. Twra ws epi to pliston oi epikratesteres morfes games exoune grafti se C++ kai prosfatos exoun arxisi na kanoun kai tin emfanisi games pou exoun meros tous grammeno se C#. H C++ einai mia poly diskoli glwssa h opia exi vevea para pola kai emfani pleonektimata, ta opia 3efevoun apo to scope tou post aftou. Episis 8a prepi na simiwsw pws ean 8es na grapsis game se VB 3exna oti exi na kani me HLSL, HDR kai ta sinafi ka8ws ektos to oti apetoun tin gnwsi anwterwn ma8imatikwn gia tin katanoisi tous dn iparxoun kai vivlio8ikes gia auta sto DirectX se VB.Net h kai mi kai amfivalw an kamia sovari Game Engine 8a eftiaxne vivlio8ikes gia auta ta features gia auti tin glwssa. H epilogi diki sou...

    Twra Managed h oxi? Ean epile3is C++ h C# 8a sou protina na arxisis me managed se C# kai se apantisi twn apopanw dn einai simazemeno einai petsokomeno kai sou apotrepi na exis ton plires elenxo sto pipelline alla auto esena dn nomizw na se pira3i kai poly. Episis exi poly diefkolisi ston tomea dimiourgias merikwn features tou application sou. Paradigmata einai h dimiourgia kentrikou para8irou xwris tin xrisi tis xronovoras lisis pou parexi to Win32 API alla me mia function, glossy buttons me pali me ena function etc...

    an 8es se kati pereterw voi8ia contact me!
    ....
  •  27-09-2006, 07:17 17275 σε απάντηση της 17273

    Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

    Παρακαλούμε όχι greeklish! Είναι δύσκολο να διαβάσεις τόσο κείμενο σε greeklish...
    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  27-09-2006, 10:48 17287 σε απάντηση της 17275

    Re: Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

    dn 3erw na grafw ellinika sto pliktrwlogio mou... ta exw kani ban....
    ....
  •  27-09-2006, 11:12 17295 σε απάντηση της 17287

    Απ: Re: Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

    Κανε τα un-ban γιατι τα post δεν διαβαζονται με τιποτα.
    Software Engineer, specializes in Microsoft .net/C#, COM, Sql Server and now Python.
  •  27-09-2006, 15:14 17340 σε απάντηση της 17287

    Απ: Re: Απ: Re: Απ: Περι Game Programming

     a.ka. Andr3w wrote:
    dn 3erw na grafw ellinika sto pliktrwlogio mou... ta exw kani ban....


    <kakia> Η σταμάτα να γράφεις στο forum Smile < /kakia >

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  22-06-2007, 18:34 33118 σε απάντηση της 16833

    Απ: Περι Game Programming

    pontifikas:
    Αν είναι να μπλέξεις με C++ τότε θα σου προτείνα να μην ασχοληθείς με directX αλλά με OpeGL. Προσωπικά φρίσκω το un-managed directX χαοτικό.


    θα συμφωνήσω με το παραπάνω...συν το ότι το OpenGL "μιλάει" καλύτερα με hardware και προσφέρει πιο πολυ portablity

    Αντώνης Ε. Κόλλιας
  •  27-06-2007, 20:01 33228 σε απάντηση της 33118

    Απ: Περι Game Programming

     καλησπέρα...

    έχω γράψει ένα άρθρο σχετικά με την μηχανή 3d γραφικών IrrLicht.
    έγω που ξέρω λίγη C++ και ασχολούμε με την γλώσσα και με τον προγραμματισμό σχετικά λίγο καιρό (1χρόνο κ κατι..) μου είρθε πολύ εύκολο να μπώ στον χώρο του game development χρισιμοποιώντας αυτήν την μηχανή...

    η IrrLicht είναι open source και υποστιρίζει παρα πολύ "πράμα" + ΟpenGL.

    εδώ μπορείς να διαβάσεις το άρθρο μου, πιστεύω πως θα σε βοηθείσει πάρα πολύ.


    resources:
    ΙrrLicht Homepage


    καλή συνέχεια...





    CC Calculator -newest version: 1.6-

    Επισκευθήτε το blog μου :)

  •  28-06-2007, 12:53 33237 σε απάντηση της 33228

    Απ: Περι Game Programming

    Καλημέρα σας θα ηθελα να πω οτι δεν προκειται καποιος να μαθει 3d προγρραμματισμο αν ξεκινησει με καποια ετοιμη μηχανη οπως η irrlicht.
    Αυτες οι μηχανες αν καποιος ασχοληθει θα διαπιστωσει οτι εχουν περιορισμενες δυνατοτητες πολλες απο τις οποιες μπορουν να υλοποιηθουν
    (πχ camera class h hightmaps και δε νομιζω οτι υπαρχουν τζαμπα μηχανες που να προσφερουν αλγοριθμους level of detail  ).
    Αυτο που προτεινω ειναι η αγορα καποιου βιβλιου και μιας και μιλαμε για directx
    Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0c: A Shader Approach (Wordware Game and Graphics Library)
    του Frank Luna ,το βιβλιο καλυπτει directx9c και HSLS (αυτα τα δυο πανε πακετο και για μια εφαρμογη το HLSL ειναι πλεον αναγκαιοτητα ασε που μας γλυτωνει απο πολυ κοπο).
    Τελος οποιος ασχοληθει θα ηταν καλο να ξεσκονισει και τις γνωσεις του στους πινακες , στα διανυσματα και γεωμετρια διοτι εντρομος θα δει οτι 3d προγραμματισμος
    ειναι 70% μαθηματικα 30% api (ηδη εχω μετανιωσει που δε διαβαζα γεωμετρια στη πρωτη Λυκειου).
    Επισης υπαρχουν απειρα tutorial και παραδειγματα στο Internet


    WILL CODE FOR FOOD
  •  21-07-2007, 02:57 33682 σε απάντηση της 33237

    Απ: Περι Game Programming

    Με shaders αν αρχίσεις τότε κάνεις λάθος. Καλύτερα μιάς που είσαι στην unmanaged c++ να κάνεις κάτι είτε σε opengl (το πιό προτιμότερο) ή να χρησιμοποιήσεις μια μηχανή (για να μη ξαναεφευρίσκεις τον κύλινδρο Cool). Θα πρότεινα την Ogre3d.

    Για managed κώδικα, καλύτερα να δοκιμάσεις c# (γιατί η c++ έχει πολύ γράψιμο) με CS-SDL ή DirectX Managed.

    Όπως και να έχει άρχισε με τα βασικά 2d.

    Ενα παιχνίδι pong. Ενα τέτρις. Ένα platform με tiles (το επίπεδο που βρίσκομαι). Σιγά σιγά επεκτάσου και στην 3η διάσταση.
Σελίδα 1 από 2 (21 εγγραφές)   1 2 >
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems