Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Vb & Timer

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò qbrain. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος qbrain στις 08-04-2007, 14:20. Υπάρχουν 13 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  02-04-2007, 14:59 27672

Vb & Timer

Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα, Έχω να κάνω μια ερώτηση που για τους περισσότερους (αν κρίνω από αυτά που διαβάζω) θα είναι «χαζή», δεν είμαι προγραμματιστής, ασχολούμαι σαν hobby με τον προγραμματισμό και προγραμματίζω από το 1989 (μην φανταστείτε τίποτα φοβερό) ξεκίνησα με την BASIC λίγο αργότερα πέρασα στην Quick Basic και στην Πασχαλ, τα τελευταία 4 χρόνια ασχολούμαι με την visual basic, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν ξερώ πολλά πράγματα, το ερώτημα μου είναι τι ακριβώς κάνει το timer1 και πως λειτουργεί, βασικά χρειάζομαι μια εντολή (όπως η sleep στην qb η το sound 0,4) για καθυστέρηση , για να καταλάβετε, αυτό που θέλω να κάνω είναι να μου εμφανίζει σε λούπα 3 εικόνες ανά 0,8ms, και θέλω την μεταβλητή του χρόνου να την ορίζω από τext box. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να σας ζαλίζω με τις αρχάριες ερωτήσεις μου.
  •  02-04-2007, 15:15 27675 σε απάντηση της 27672

Απ: Vb & Timer

Το timer (που παίρνει αυτόματα το όνομα timer1, timer2 κλπ. όταν το ρίξεις πάνω σε μια φόρμα) ενεργοποιηεί ένα event κάθε n millisecond. Και είναι μάλλον αυτό που ψάχνεις. Όρισε το Interval (π.χ. timer1.Interval = textbox1.text) και πρόσθεσε τον παρακάτω κώδικα:

Private Sub Timer1_Timer()
        set picturebox1.picture = .....
    End Sub

Τροποποίηση τον κώδικα έτσι ώστε να εμφανίζει κάθε φορά διαφορετική εικόνα.

Πρόταση: Κατέβασε την Visual Basic 2005 Express. Είναι η δωρεάν έκδοση του visual studio 2005 για την visual basic. Δεν αξίζει να ασχολήσε με την vb6 εφόσον δεν σου το επιβάλλουν συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News