[Μαθαίνοντας Design Patterns] Singleton
Έρχεται μία φάση στην ζωή του προγραμματιστή που καταλαβαίνει πως κάτι του λείπει, πως ο κώδικας που γράφει είναι λίγο ελλειπής, ή ότι πρέπει να κάνει κάτι αλλά δεν είναι σίγουρος πως να το κάνει κομψά. Σχεδιάζοντας αντικειμενοστραφή προγράμματα είναι κάτι δύσκολο, σχεδιάζοντας κώδικα που θα επαναχρησιμοποιηθεί ακόμα δυσκολότερο. Εδώ έρχεται μία έννοια που έρχεται να συμπληρώσει κάθε προγραμματιστή, να βελτιώσει την τεχνική του, να μειώσει τον χρόνο και τον κόπο που καταβάλει για τον σχεδιασμό. DESIGN PATTERNS
Διαβάστε περισσότερα »