Ιούνιος 2008 - Δημοσιεύσεις
Μόλις γύρισα από την πρώτη συνάντηση Ελλήνων game developers που έγινε στην Microsoft Hellas (ή όπως προτιμούσαν μερικοί, το πρώτο Greek Summit για Game Developers). Θα πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που το οργάνωσαν και στον κόσμο που ήταν παρών! Είδαμε αρκετά έργα εταιριών και ατομικά project παιδιών. Η ημέρα ήταν χωρισμένη σε δύο μέρη, στις παρουσιάσεις και στην συζήτηση για το μέλλον της κοινότητάς μας. Στο πρώτο μέρος γνωρίσαμε ανθρώπους που έχουν πολλά χρόνια στον χώρο, μοιραστήκαμε τις εμπειρίες μας,
Διαβάστε περισσότερα »
Αυτές τις μέρες ασχολήθηκα με μία εργασία για τα Γραφικά 2, από το πανεπιστήμιο. Προσοχή, ακολουθούν αφελείς σκέψεις - NSFW :P H εργασία αφορούσε Ambient Occlusion σε FFP (όχι SSAO / programmable aka shaders). Αυτός ο αλγόριθμος αφορά σε γενικές γραμμές τον υπολογισμό του ποσού ακτινοβολίας που δέχεται μία ακμή, δηλαδή το πόσο ορατό είναι το σημείο τοπικά ώστε να ξέρουμε αν και πόση ακτινοβολία μπορεί να δεχτεί (στην ουσία να εκπέμψει στο μάτι μας ;) ). Με λίγα λόγια, είναι ένα αποδοτικό μοντέλο για να δίνουμε
Διαβάστε περισσότερα »
Great news σήμερα, για την κοινότητα των game developers. Η γνωστή μηχανή γραφικών, Havok είναι επιτέλους δωρεάν διαθέσιμη με μερικά restrictions ( General Information pages ). Κατεβάζετε δύο αρχεία τα οποία περιέχουν sdk για το content pipeline για physics και animations. Τα πακέτα περιέχουν Havok SDK libraries, samples και technical documentation. Have fun!!!!!! Μοιραστείτε τη δημοσίευση: email-it! | Share on Facebook | ForaCamp.gr! | DigMe! | BobIt! | Buzz! | CheckIt! | Cull! | BlogSpace | Baza.gr | KickIt.g
Διαβάστε περισσότερα »
Great news σήμερα, για την κοινότητα των game developers. Η γνωστή μηχανή φυσικής, Havok είναι επιτέλους δωρεάν διαθέσιμη με μερικά restrictions (General Information pages). Κατεβάζετε δύο αρχεία τα οποία περιέχουν sdk για το content pipeline για physics και animations. Τα πακέτα περιέχουν Havok SDK libraries, samples και technical documentation. Have fun!!!!!!