Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

Delicate Sound of Development

Journal για creative & non-creative δραστηριότητες. Development and more...:)
Αφελής προσέγγιση σε θέμα υποδομής για game development
Αυτές τις μέρες ασχολήθηκα με μία εργασία για τα Γραφικά 2, από το πανεπιστήμιο. Προσοχή, ακολουθούν αφελείς σκέψεις - NSFW :P H εργασία αφορούσε Ambient Occlusion σε FFP (όχι SSAO / programmable aka shaders). Αυτός ο αλγόριθμος αφορά σε γενικές γραμμές τον υπολογισμό του ποσού ακτινοβολίας που δέχεται μία ακμή, δηλαδή το πόσο ορατό είναι το σημείο τοπικά ώστε να ξέρουμε αν και πόση ακτινοβολία μπορεί να δεχτεί (στην ουσία να εκπέμψει στο μάτι μας ;) ). Με λίγα λόγια, είναι ένα αποδοτικό μοντέλο για να δίνουμε

Διαβάστε περισσότερα »

Share
Posted: Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2008 9:21 μμ από το μέλος Aggelos Biboudis
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Έχει απενεργοποιηθεί η προσθήκη σχολίων από ανώνυμα μέλη