Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

C# and .NET Tips and Tricks

Quests in programming in .NET
XNA Game Development (Decentralize)
In the previous post , we have talked about drawing and moving 2D textures on the XNA window. In this post, we will explore the basic architecture that XNA uses in order to separate the game logic from the sprite logic. So prior to reading this post, it is suggested to go through the previous one. The main code smell there, was the fact that we had to put all the game logic for moving the Ivan sprite to the Update and Draw methods of the game loop. Imagine how messed up those too methods would look if we placed

Διαβάστε περισσότερα »

Share
Posted: Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009 7:31 πμ από το μέλος iwannis
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο)

(απαιτούμενο)

(προαιρετικό)

(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια