21 Σεπτεμβρίου 2006

Bits and Pieces: Tech Support εναντίον Δύστροπων Πελατών #1

Περίπτωση #1: Εξοργισμένος πελάτης, υπομονετικός υπάλληλος

TECH: Παρακαλώ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Η #*%!$*%%$εφαρμογή σας δεν λειτουργεί, #*%$*%%^*%#*%#$ *%#$*%# %$#%$#[1]. Ελατε απο εδώ τώρα γιατί αλλιώς θα #*%$*%#^%*%$[2].
TECH: Παρακαλώ, ηρεμήστε και πειτε μου ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΤΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ ΡΕ #*%$*%#%*%#$[3]! Αφου σου λέω οτι δεν παίζει! Η #*%$#*%φόρμα σας μου βγάζει ένα #*%$#*% error και μετά παγώνει το #$%*%$ σύστημά σας!
TECH: Ας τα πάρουμε από την αρχή. Μπορείτε να μου περιγράψετε επακριβώς τη διαδικασία που ακολουθείτε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Το #*%$*%#$εικονίδιο εξαφανίστηκε και την τρέχω από command-line. Οταν σηκωθεί η φόρμα μου βγάζει ένα *%#$%*%#$ error, *%#$%*%#$ τους προγραμματιστές σας %^*%$*%#$.
TECH: Κύριε, μιλάτε με προγραμματιστή αυτή τη στιγμή. Μπορώ να σας βοηθήσω αν μου δώσετε περισσότερες πληροφορίες.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΤΙ; *%$#*%$*%# προγραμματιστής; ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ. *%#$*%%#*%#$%#*%$[4]. ΕΛΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΤΗ ΦΤΙΑΞΕΙΣ.
TECH: Κυριε, παρακαλώ ηρεμήστε και περιγράψτε μου τη διαδικασία από την αρχή.
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ #*%$#*%$[5]! ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΟΙ *%#$*%#$*%#ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ! ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΕ!
TECH: Θα θέλατε να μου δώσετε κάποια εικόνα των ενεργειών που κάνατε για να φτάσετε στο δυσάρεστο αποτέλεσμα του να μην δουλεύει η εφαρμογή;
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΛΕΜΕ! ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΤΕ Η ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΗΝΥΣΗ ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΕΤΕ;
TECH: Ας τα πάρουμε από την αρχή. Κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Εεε, δουλεύει τώρα που την ξαναξεκίνησα.
TECH: Ναι, αλλά κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα δουλεύει!
TECH: Ναι, αλλά είναι απαραίτητο να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία. Παρακαλώ κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα μπορώ να κάνω τη δουλειά μου! Με δουλεύετε; Τι #$%%$ παίρνετε εσείς εκεί;
TECH: Κύριε, οι διαδικασίες είναι αυστηρές και πρέπει να βεβαιωθούμε οτι δεν έχετε πρόβλημα. Παρακαλώ κάντε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Δεν κάνω κλικ πουθενά! Μόνος μου το έλυσα το πρόβλημα, άχρηστοι, έ άχρηστοι!
TECH: Εχετε κάποιες συγκεκριμένες ενδείξεις που χαρακτηρίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών μας;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Ε;
TECH: Για να φτάσετε στο συμπέρασμα οτι είμαστε άχρηστοι. Μπορείτε να μας περιγράψετε από την αρχή τη διαδικασία που ακολουθήσατε;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα τώρα μόλις...
TECH: Λυπάμαι κύριε, αλλά χωρίς αναλυτικές πληροφορίες δεν μπορώ να σας βοηθήσω αποδεικνύοντας οτι είμαστε χρήσιμοι. Μπορείτε να μου δώσετε κάποια περίληψη των ενεργειών που σας οδήγησαν σε αυτό το συμπέρασμα;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Μα εσείς δεν τρώγεστε! Θα κάνετε troubleshooting στην άποψή μου για εσάς;
TECH: Αυτό αφήστε το σε εμάς κύριε. Θα θέλατε να μου πείτε τι ακριβώς κάνατε όταν σας δημιουργήθηκε η εντύπωση οτι είμαστε άχρηστοι;
ΠΕΛΑΤΗΣ: $%^$$$^$%^%^%^%
TECH: Αυτή είναι μια πληροφορία που δεν μπορεί να μας βοηθήσει κύριε. Μήπως αν κάνατε κλικ στο Start...
ΠΕΛΑΤΗΣ: (κλικ)

[1]: Διεστραμμένοι ιπποπόταμοι με πλατυποδία
[2]: θα τσιρίζω μέχρι να σπάσουν τα τζάμια
[3]: Βραχνιασμένε πιγκουίνε με κασκόλ
[4]: Θα σου δώσω να φας το πληκτρολόγιό σου με σάλτσα tartar
[5]: Υποτυφλοπόντικα με μυωπία

Δείτε τον κατάλογο των δημοσιεύσεων

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.

 

 

Δημοσίευση στην κατηγορία:
 

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

ÐïëéôéêÞ Ó÷ïëéáóìïý: Äåí åðéôñÝðåôáé ÷ñÞóç êþäéêá HTML. Ôá URIs êáé ïé áëëáãÝò ãñáììÞò ìåôáôñÝðïíôáé áõôüìáôá. Ç äéåýèõíóç e–mail óáò äåí èá åìöáíéóôåß óå äçìüóéá óåëßäá.

(απαιτούμενο)
(προαιρετικό)
(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image