22 Σεπτεμβρίου 2006

Bits and Pieces: Tech Support εναντίον Δύστροπων Πελατών #4

Περίπτωση #4: Εξοργισμένος πελάτης, ολιγόλογος υπάλληλος

TECH:
Παρακαλώ;
ΠΕΛΑΤΗΣ: Η #*%!$*%%$εφαρμογή σας δεν λειτουργεί, #*%$*%%^* *%#$*%# %$#%$#[1]. Ελατε απο εδώ τώρα γιατί αλλιώς θα #*%$*%#^%*%$[2].
TECH: ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: Με ακούτε;
TECH: ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΘΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ Η ΘΑ *%#%$*%#$*%[3];
TECH: ...
ΠΕΛΑΤΗΣ: ΡΕ ΘΑ...ωχ, δουλεύει τώρα η εφαρμογή. Συγνώμη...(κλικ).

[1] Γλοιώδη αμοιβαδώματα απορρόφησης Ευρώ από την απελπισμένη πελατειακή σας βάση, που να σας μπλοκάρουν όλοι οι ανεμιστήρες στα μηχανάκια και να γεμίσετε τοστιέρες.
[2] βάλω τα κλάμματα και μετά θα απειλήσω να σας κάνω μήνυση και μετά θα ξαναβάλω τα κλάμματα γιατί είναι πιό φτηνή λύση από τους δικηγόρους.
[3] ξαναβάλω τα κλάμματα;

Δείτε τον κατάλογο των δημοσιεύσεων

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.

 

 

Δημοσίευση στην κατηγορία:
 

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια

Σχόλια:

# alex said:
Πάντα elite :)
Αυτός είναι και ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης... αν τον αφήσεις να περιμένει 10 λεπτά (η 2 ωρες :>) θα λυθεί το πρόβλημά του ως δια μαγείας!

Προτείνω για συνέχεια συμβουλές για το πως να αποφεύγουμε τα μικροπροβλήματα (του στυλ αλλάξαμε λειτουργικό στο server σας το είπαμε? δεν πιστεύω να το βρείτε σαν δικαιολογία ώστε να μην είναι έτοιμο αύριο) γιατί ο τοίχος έχει ραγίσει και έρχεται χειμώνας :P
27 Σεπτεμβρίου 06 at 2:48 μμ

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

ÐïëéôéêÞ Ó÷ïëéáóìïý: Äåí åðéôñÝðåôáé ÷ñÞóç êþäéêá HTML. Ôá URIs êáé ïé áëëáãÝò ãñáììÞò ìåôáôñÝðïíôáé áõôüìáôá. Ç äéåýèõíóç e–mail óáò äåí èá åìöáíéóôåß óå äçìüóéá óåëßäá.

(απαιτούμενο)
(προαιρετικό)
(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image