Τώρα που το dotNetZone έφτασε και ξεπέρασε τα 1000 μέλη, βλέπουμε ότι αυξήθηκε ο ρυθμός υποβολής ερωτήσεων. Προκειμένου λοιπόν η ερώτηση που θέτετε να έχει καλή τύχη, ας πούμε "να πλασαριστεί καλά", και να απαντηθεί γρήγορα, θα πρέπει να λάβετε μερικά πράγματα υπόψη. Όπως έχει πει και ο pkanavos σε ανάλογο post:
"Γενικώς, πριν κάνει κανείς ερωτήσεις καλό είναι να ελέγχει το documentation. Κι εμείς που απαντάμε αυτό κάνουμε και μερικές φορές χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για την απάντηση, σε βάρος των υποχρεώσεων μας, εργασιακών και οικογενειακών. Αν νομίζεις ότι κάποιες απαντήσεις αργούν, υπάρχει πάντα και η περίπτωση να ρώτησες κάτι ειδικό και αυτοί που μπορούν να απαντήσουν να έχουν άλλες υποχρεώσεις.
Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει αν και πότε θα απαντηθεί μια ερώτηση είναι το πως είναι γραμμένη. Το dotNetZone δέχεται πολλά posts κάθε μέρα και κανείς δεν προλαβαίνει να τα διαβάζει με προσοχή όλα. Αν μια ερώτηση είναι δυσανάγνωστη ή δυσνόητη, ο κάθε αναγνώστης την παρακάμπτει για να διαβάσει τις υπόλοιπες. Μια δυσνόητη ερώτηση είναι πολύ εύκολο να παραπέσει."
Θα υπερθεματίσω, λέγοντας ότι το ίδιο "κακό" είναι όταν η ερώτηση είναι πολύ γενική και αόριστη.
Για παράδειγμα, αν δούμε μια ερώτηση στην θεματική ενότητα "SQL Server (και άλλες databases)" του τύπου "Πως μπορώ να ορίσω έναν πίνακα με κλειδί που να αποτελείται από δύο πεδία" χωρίς να μας έχει πει αυτός που ρωτάει τι βάση χρησιμοποιεί, θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να τον ρωτήσουμε τι βάση χρησιμοποιεί (πλέον σε μερικές περιπτώσεις ούτε το "SQL Server" ως απάντηση δεν επαρκεί) προκειμένου να δώσουμε τη σωστή απάντηση...
Κάποια από τα παραπάνω τα έχουμε ξαναπεί εδώ: Οι κανόνες του dotNetZone.gr
Τέλος, αν έχετε όρεξη γι λίγο - ευχάριστο - διάβασμα, θα σας πρότεινα αυτό: http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
Vir prudens non contra ventum mingit