Θεωρούμε πιστεύω "δεδομένο" οτι η εταιρία φέρθηκε πονειρά..Αλλά, αν ο Mitsaras έχει δίκιο?Δηλαδή δεν ήταν θέμα πονηρίας, αλλά έλλειψης χρόνου κλπ.. θα μου πείς δεν θα έπρεπε να ενημερώσουν τον πελάτη?Σίγουρα ναι, οπότε για άλλη μια φορά φταίει η εταιρία.. Απλά η εταιρία φταίει 85% και ο πελάτης το 15% που απομένει, για τους λόγους που είπαμε παραπάνω..
Πάντως, είτε εταιρίας , είτε πελάτη ήτανε το λάθος, το θέμα είναι οτι στο τέλος ο επιχειρηματίας είναι αυτός που την πληρώνει κατα πολύ μεγάλο βαθμό, και όχι η εταιρία (ειδικά οταν πρόκειται για Α.Ε).Και γιατί λέω σε μεγάλο βαθμό?Γιατί χάνει σε αξιοπιστία πλέον στους συνεργάτες του,χάνει κύρος,χρόνο και χρήμα..
Α, και μην ξεχνάμε ότι δυσκολεύει και το "δικό" μας (των "καλών" παιδιών) έργο μετά..Άντε να πείσεις να σε εμπιστευθεί ο επιχειρηματίας, όσο χρυσός και άγιος να είσαι και όσο καλός..
Παναγιώτης Κεφαλίδης
"Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"
Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους
όρους χρήσης.