Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò infoCENTER. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος lazer στις 23-03-2006, 11:25. Υπάρχουν 21 απαντήσεις.
Σελίδα 2 από 2 (22 εγγραφές)   < 1 2
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  11-03-2006, 16:49 10578 σε απάντηση της 10567

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Έχεις δίκιο σε αυτό που λες σχετικά με την εταιρία. Δεν χρειάστηκε να του δείξουν προγράμματα της διότι πριν πάει σε αυτούς τα είχε δει στην αγορά και είχε ρωτήσει σχετικά.

    Πριν καταλήξει σε αυτούς είχε δει στην αγορά το πρόγραμμά τους που χρησιμοποιούν αρκετά τουριστικά γραφεία για να κλείνουν εισητήρια στα πλοία, οπότε τι άλλη διαπίστευση να είχε; Νόμιζε ότι μιλούσε με μία από τις καλύτερες εταιρίες. Την πάτησε δεν το συζητάμε αλλά γιατί επικεντρώνεστε στην άγνοια και στον λάθος χειρισμό του πελάτη και όχι στην πονειρή και μη επαγγελματική στάση της εταιρίας;
  •  11-03-2006, 17:15 10580 σε απάντηση της 10508

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Θα σταθώ εγώ στην στάση της εταιρείας (sic).

    Τελικά, ήθελαν να του φάνε τα χρήματα, ήθελαν να τον εξυπηρετήσουν μεν, αλλά να τον κάνουν να βάλει το χέρι ακόμα βαθύτερα στην τσέπη; Μήπως δεν είχαν απαραίτητα τέτοιους ύπουλους στόχους, απλώς είναι άλλη μία από τις πολλές ελληνικές εταιρείες παραγωγής... Jenga (κακού software). Μήπως δεν πρόλαβαν παρά το χρόνο που είχαν;


    Ερωτήσεις οι οποίες αφορούν το κατά πόσο το κριτήριο της αποτυχίας ήταν τα λεφτά ή η έλλειψη τεχνογνωσίας.



    (και κάτι άσχετο: O wysiwyg editor είναι απαράδεκτα αργός και προβληματικός. Μπορώ να τον κλείσω από κάπου;)

    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  11-03-2006, 18:24 10581 σε απάντηση της 10578

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Θεωρούμε πιστεύω "δεδομένο" οτι η εταιρία φέρθηκε πονειρά..Αλλά, αν ο Mitsaras έχει δίκιο?Δηλαδή δεν ήταν θέμα πονηρίας, αλλά έλλειψης χρόνου κλπ.. θα μου πείς δεν θα έπρεπε να ενημερώσουν τον πελάτη?Σίγουρα ναι, οπότε για άλλη μια φορά φταίει η εταιρία.. Απλά η εταιρία φταίει 85% και ο πελάτης το 15% που απομένει, για τους λόγους που είπαμε παραπάνω..
    Πάντως, είτε εταιρίας , είτε πελάτη ήτανε το λάθος, το θέμα είναι οτι στο τέλος ο επιχειρηματίας είναι αυτός που την πληρώνει κατα πολύ μεγάλο βαθμό, και όχι η εταιρία (ειδικά οταν πρόκειται για Α.Ε).Και γιατί λέω σε μεγάλο βαθμό?Γιατί χάνει σε αξιοπιστία πλέον στους συνεργάτες του,χάνει κύρος,χρόνο και χρήμα..
    Α, και μην ξεχνάμε ότι δυσκολεύει και το "δικό" μας (των "καλών" παιδιών) έργο μετά..Άντε να πείσεις να σε εμπιστευθεί ο επιχειρηματίας, όσο χρυσός και άγιος να είσαι και όσο καλός..

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  11-03-2006, 21:14 10582 σε απάντηση της 10508

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Δε διαφωνεί κανείς στο ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει η εταιρεία. Αυτά τα λάθη είναι δεδομένα σε περιπτώσεις μηδενικής ανάλυσης του προβλήματος που είναι μπροστά σου. Και ειλικρινά πιστεύω, ότι οφείλεται σε έλλειψη τεχνογνωσίας ή/και χρόνου, μαζί με την όποια επιπολαιότητα από την πλευρά της εταιρείας (160.000; Μάααλλον θα πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για κανονική senior θέση και πιο πάνω).



    Πάντως, αν ήταν θέμα χρόνου, η παγίδα είναι κλασσική, και την έχω πατήσει κι εγώ.
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  12-03-2006, 11:00 10589 σε απάντηση της 10582

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

     Mitsaras wrote:
    Δε διαφωνεί κανείς στο ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχει η εταιρεία. Αυτά τα λάθη είναι δεδομένα σε περιπτώσεις μηδενικής ανάλυσης του προβλήματος που είναι μπροστά σου. Και ειλικρινά πιστεύω, ότι οφείλεται σε έλλειψη τεχνογνωσίας ή/και χρόνου, μαζί με την όποια επιπολαιότητα από την πλευρά της εταιρείας

    Φίλε Mitsaras η επιπολαιότητα και η κακή εκτίμηση χρόνου, είναι ακόμη πιο επικίνδυνα απο οποιαδήποτε κακή πρόθεση. Ενας επιχειρηματίας που διαθέτει τέτοια ποσά για την ανάπτυξη μίας Custom εφαρμογής σίγουρα δεν είναι κουτός και μπορεί φαντάζομαι εύκολα να διαγνώσει την πρόθεση για απάτη.
    Αλλωστε μια του κλέφτη δυό του κλέφτη .... κάποτε ο απατεώνας αποκαλύπτεται.
    Οι πιο επικίνδυνοι επιχειρηματίες της αγοράς (και αυτοί είναι πάρα μα πάρα πολλοί) είναι οι ηλίθιοι, ανεύθυνοι και επιπόλαιοι που έχουν γεμίσει την αγορά με ένα σωρό λογισμικά σκουπίδια και καμαρώνουν γι' αυτά.

    Εύχομαι στον άνθρωπο που έδωσε τόσα λεφτά να μην τα χάσει και να έχει αίσιο τέλος αυτή η υπόθεση γιατί είμαι βέβαιος ότι κάτι τέτοιες περιπτώσεις βρωμίζουν την αγορά (αν ο επιχειρηματίας ξεμπλέξει, τον επόμενο που θα αναλάβει το έργο θα τον θεωρήσει εξ' ορισμού ένοχο). 


    Σταύρος Βαλσάμης
    Προγραμματιστής
  •  13-03-2006, 10:40 10596 σε απάντηση της 10565

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Φίλε Infocenter,

     infoCENTER wrote:
    Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να δώσω και κάποιες περαιτέρω διευκρινήσεις. Ο άνθρωπος είχε ένα όραμα, όσο για τα 160.000 που έδωσε. Καμία επιχείρηση δεν θα ξεκινούσε χωρίς προκαταβολή, όσο για το ποσό δεν περιλάμβανε μόνο την προκαταβολή αλλά δύο servers με τις άδειες λογισμικού. Να υποθέσω για αυτά 20.000 - 30.000 ; Η συνολική τιμή περιλάμβανε μέσα και web interface το οποίο το αφήσανε σε επόμενη μελλοντική φάση. Με βάση αυτά που μου είπε του ζητήσανε 350.000€ με ένα χρόνο υποστήριξη.

    Δεκτό.

     infoCENTER wrote:

    Όσο για το άλλο που αναφέρθηκε, σχετικά με το background και πως έδωσε όλα αυτά τα λεφτά. Δηλαδή τι θέλατε να κάνει; Σε εσάς όταν έρχεται κάποιος πελάτης στο μαγαζί περιμένετε να έχει το τεχνικό background για να αγοράσει κάτι; Και άτε να το έχει για έναν εκτυπωτή που θελει να πάρει, αλλά για ένα πρόγραμμα πως; Να κάτσει να διαβάσει;
    Η συμφωνία ήταν να δωθεί το 50% του έργου μέχρι το τέλος σε κάποια συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και το υπόλοιπο 50% μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του προγράμματος.


    Να στο πω αλλιώς : Φαντάζεσαι τον Χατζηιωάννου ας πούμε να πήγε ολομόναχος στo χ software house και να τους είπε "Παιδιά γεια σας θέλω ένα online booking σύστημα για την αεροπορική μου εταιρεία ;"

     infoCENTER wrote:

    Και για να προλάβω και μερικές πονειρές σκέψεις. Το έργο δεν πρόκειται να το αναλάβω, βλέπεται περιμένει ο άνθρωπος μέχρι το τέλος του μήνα για να κινηθεί δικαστικός εναντίον τους και παράλληλα θέλει να βρει μία νέα ομάδα που να θέλει και να έχει όρεξη να αναλάβει το συγκεκριμένο έργο. Εγώ το καλοκαίρι μετακομίζω μόνιμα για εξωτερικό οπότε αρνήθηκα την σχετική πρόταση.
    Από τα posts που διάβασα ο objectref έχει πιάσει το πνεύμα τις κίνησης του επιχειρηματία. Τι να κάνουμε την πάτησε ο άνθρωπος... η εταιρία του βγήκε απάτη.

    Πονηρές σκέψεις δεν έκανα και ούτε υπονόησα ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν "δάγκωσε" τον επιχειρηματία και μάλιστα πιάσανε μέχρι κόκαλλο !!!
    Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι κάποιος που έχει τέτοια οράματα και τη ρευστότητα να τα υλοποιήσει όπως είπε και ο SValsamis,
    δεν είναι κανένας χθεσινός και μπορεί να μην έχει ιδέα από τεχνικά θέματα (και γιατί να έχει δηλαδή) αλλά τρόπους να προστατευτεί θα έπρεπε
    να ξέρει ...

    Και καλά, δέχομαι ότι την πάτησε ... Το ότι άφησε να περάσουν δύο χρόνια πριν κινηθεί ενεργά προς την κατεύθυνση της δικαιοσύνης δευσμεύοντας
    το ποσό της τάξεως που μας αναφέρεις, εμπορικά τουλάχιστον μεταφράζεται σαν αυτοκτονική τάση ...


    Πάνος Αβραμίδης
  •  23-03-2006, 11:25 11005 σε απάντηση της 10508

    Απ: Μία μεγάλη δουλειά που πάει να καταλήξει σε φιάσκο...

    Να κάνω μια διαφορετική ερώτηση; Εφ' όσον το project έχει προκαταβολή των 160.000, να υποθέσω ότι το σύνολο της αμοιβής πάει κοντά στο 1 εκατ.; Γιατί η εταιρεία δεν προχωράει και δεν προχώρησε στην υλοποίησή του, προκειμένου να εισπράξει τόσο γερή αμοιβή, τη στιγμή που φαίνεται ότι έχει απέναντι της αξιόπιστο και τίμιο πελάτη;

    Δεν ξέρουν τη δουλειά τους, βαριούνται, τι πιστεύετε;
Σελίδα 2 από 2 (22 εγγραφές)   < 1 2
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems