Εξάλλου, όπως θα διαπιστώσεις και μόνος σου, δεν είμαστε "κλειστοι", μια και συμμετέχουν σε αυτή την κοινότητα ακόμα και άνθρωποι οι οποίοι δεν έχουν σχέση με τον προγραμματισμό αλλά ενδιαφέρονται για διάφορα άλλα σχετικά με software θέματα.
Για τους βαθμούς θα συμφωνήσω με τα λεγόμενά σου. Ομως, πρέπει να κανουμε ένα διαχωρισμό μεταξύ εμπειρικής και formal γνώσης. Ο μαθητής που ψάχνεται με τις τεχνολογίες αποκτά αξιοσέβαστη εμπειρική γνώση. Η formal γνώση παρέχεται από τα πανεπιστήμια. Οι δυο γνωστικές περιοχές ενδέχεται να μην έχουν κοινά σημεία (μπορεί να ξέρεις τα πάντα από design methodologies αλλά να μην μπορείς να ανοίξεις τον υπολογιστή σου; - Πιθανό!). Παντως και οι δύο τομείς γνώσης είναι αξιόλογοι, και φυσικά πιό αξιόλογος είναι ο συνδυασμός τους.
Σχετικά με τις βάσεις: Αλλού πιστεύω οτι είναι το πρόβλημα. Αντε και έβγαλες αλλους 100 επιστήμονες πληροφορικής φετος, του χρόνου, κάποτε. Τι θα τους κάνεις; Υπάρχουν ΤΟΣΕΣ θέσεις στην Ελλαδίτσα των λογιστικών / εμπορικών πακέτων; Αρκετοί γίνονται εισηγητές ECDL (χωρίς να είναι κακό αυτό, απλά έχουν περισσότερες δυνατότητες που θα πρέπει να τους δοθεί η ευκαιρία να εκμεταλλευθούν) και αλλοι απλά ακολουθούν μια μέτρια υπαλληλική "καριέρα".
Σωτήρης Φιλιππίδης
DotSee Web Services