Θα ήθελα να ενημερώσω όλους, να μην πιστεύουν ότι το πρόβλημα δεν είναι κατανοητό.
Οι παραγγελίες που στέλνετε φτάνουν στην βάση της Microsoft. Από εκεί και πέρα μεσολαβούν 2-3 ημέρες για να αποσταλούν στο πρόσωπο που είναι επιφορτισμένο στην Microsoft Hellas με την εκτέλεση των παραγγελιών - δεν γίνεται εκκαθάριση κάθε μέρα. Η διανομή, δυστυχώς δεν γίνεται με τους standard couriers που θα μπορούσε ο καθένας να επικοινωνήσει και να δει το status της αποστολής, αλλά από εσωτερικούς μηχανισμούς της εταιρίας.
Την Τετάρτη μου είχαν υποσχεθεί, ότι θα έστελναν ένα e-mail επιβεβαίωσης μέχρι σήμερα σε όσους είχε ληφθεί παραγγελία. Σήμερα που προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον υπεύθυνο, είναι εκτός εταιρείας.
Καταλαβαίνω την αγανάκτηση όλων - θα παρακαλούσα υπομονή.
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω, ότι κατά το τέλος του community event στις 18 Οκτωβρίου, θα δοθούν και εκεί μπλουζάκια. Όσοι δεν έχετε λάβει μέχρι τότε, είστε καλοδεχούμενοι να έρθετε να τα παραλάβετε επί τόπου.
George J.