Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

OTE: Ο γολγοθάς μου

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Panagiotis Kefalidis. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Panagiotis Kefalidis στις 08-02-2008, 16:57. Υπάρχουν 10 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  07-02-2008, 15:29 39940

    OTE: Ο γολγοθάς μου

    Ο γολγοθάς μου με τον ΟΤΕ

    Όλα ξεκίνησαν σήμερα, στην προσπάθεια μου να ενεργοποιήσω ξανά την γραμμή 801 που έχουμε στο γραφείο. Η ενεργοποίηση ξανά γίνεται, λόγω της μεταφοράς μας απο παλαιό σε νέο κτίριο. Η μεταφορά του αριθμού 231 έγινε κανονικά (αν και πήρε 3 μέρες) αλλά της 801 που παίζει επάνω στο ίδιο κύκλωμα, όχι.

    Ρωτάω λοιπόν το συνεργείο που ήρθε να κάνει την μεταφορά και μου λέει ότι "Εμείς δεν ξέρουμε, πάρτε τηλέφωνο στο 121 να το δηλώσετε βλάβη". Παρακαλουθήστε λοιπόν την διαδρομή που έκανα εγώ:

    121 -- "Χαίρετε, θέλω να δηλώσω βλάβη για αριθμό 801." Η απάντηση ήταν ότι "Εμείς δεν έχουμε αριθμούς 801, τι αριθμός είναι αυτός;". Εξηγώ στην κοπέλα που απάντησε τι είναι ο αριθμός 801, μιλάει με τον επόπτη της και μου απαντάει ότι δεν είναι δυνατόν να δηλώσω την βλάβη εκεί, καθώς δεν χειρίζονται εκείνοι τους αριθμούς 801. Μου λέει να καλέσω τον αριθμό 134 για να με κατευθύνουν απο εκεί που να πάρω τηλέφωνο.

    134 -- Μου απαντάει και μου λέει (επειδή έχω ISDN) να πάρω στο 8001126000 που είναι και ο αριθμός εξυπηρέτησης πελατών ISDN.

    8001126000 -- Παίρνω που λέτε, εξηγώ το πρόβλημα ξανά και μου απαντάει ότι "Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εδώ, ήμαστε για προβλήματα με ISDN, netmod κλπ κι όχι για τις γραμμές". Ρωτάω "Και που να πάρω ρε παιδιά;", μου απαντάνε στο "2101200" όπου είναι η εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών ΟΤΕ.

    2101200 -- Απαντάνε ότι ευχαριστώς να βοηθήσουν, ξεκινάει η διαδικασία, μόλις του λέω ότι ειμαι Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, μου λεει "Α, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εκει, εμείς ήμαστε μέχρι την Λαμία. Για βόρεια ελλάδα, καλέστε στο 1303". Τα νεύρα μου τα χάπια μου.

    1303 -- Καλώ το 1303 και μου λεεί "Εμείς εδώ ήμαστε για μισθωμένα κυκλώματα, ποιος σας έδωσε αυτό τον αριθμό; Δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε απο εδώ" και απαντάω εγώ "Είναι το 5ο τηλέφωνο που παίρνω, έχω ξοδέψει 1 ώρα και κάτι λεπτά και άκρη δεν βγάζω, που να πάρω τηλέφωνο να δηλώσω την αναθαματισμένη την βλάβη επιτέλους" και μου απαντάει, μαντέψτε τι... "Στο 121 δηλώνουμε βλάβες κύριε". Μόλις ολοκλήρωσα ένα κύκλο...

    121 -- Του λέω όλη την διαδρομή που ακολούθησα, μου ξαναλένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και με παραπέμπουν να καλέσω το συνεργείο που έκανε την μεταφορά στην Καλαμαριά. Μου δίνει τον αριθμό, σταυρώνω τα δάχτυλα και παίρνω.

    2310364χχχ -- Εξηγώ τι γίνεται, πόσα τηλέφωνα έχω πάρει και μου απαντάει ότι "Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι απο εδώ. Εμείς απλά παίρνουμε εντολές, που πάμε και τι κάνουμε και πραγματοποιούμε την μεταφορά ή ελέγχουμε για βλάβες, δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ κύριε." Ρωτάω "Και ποιος μπορεί;". "Το 121" , "Όχι το 121 ξανά, θα έιναι η τρίτη φορά που παίρνω..". "Τι να σας πω, πηγαίνετε στο κατάστημα του ΟΤΕ της Καλαμαριάς να μιλήσετε με τον προϊστάμενο εκεί για να σας κάνουν την μεταφορά ή να δηλώσετε βλάβη", "Ευχαριστώ", λέω και κλείνω το τηλέφωνο.

    Ξεκινάω λοιπόν να πάω στο ΟΤΕ της Καλαμαριάς και εδώ είναι που πλέον όλα φτάνουν στο αποκορύφωμα, καθώς έχει μια ταμπέλα έξω απο το κατάστημα, ότι "7 με 9 Φεβρουαρίου το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό λόγω ανακαίνισης". Έτσι λοιπόν, πολύ απλά, εγώ θα εξυπηρετηθώ απο Δευτέρα κι ΕΑΝ θα γίνει κάτι τελικά κι απο το κατάστημα της Καλαμαριάς.

    Σύνολο χαμένου χρόνου: 2 ώρες και κάτι λεπτά
    Νεύρα: Κομματιασμένα

    Και μετά παραπονιέστε για του εναλλακτικούς παρόχους ε;

    Blog post: http://www.dotnetzone.gr/cs/blogs/pkefal/archive/2008/02/07/39939.aspx


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  07-02-2008, 18:01 39947 σε απάντηση της 39940

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    hello, όντως είναι κάπως τραγικό, αλλα το νόμισμα έχει δύο όψεις!
    κι αυτοί υπάλληλοι είναι μια συγκεκριμένης υπηρεσίας, με σαφή όρια. Επίσης δεν μπορουν να ξέρουν αν και πόσα τηλέφωνα πήρες πριν...
    Από την άλλη είναι εξωφρενικό να μη βρίσκεις αυτό που θες.

    Δηλαδή, σε κάποια φάση (περίπου στα μισά) ψυλλιάζεσαι ότι δεν θα βγάλεις άκρη.
    Κ αμέσως μετά αποφασίζεις να πας σε ένα εμπορικό κατάστημα οτέ ή τον τοπικό οτε και να βγάλεις άκρη.
    (Γιατί live δεν μπορουν να σε στείλουν αλλού)

    Επίσης, ως εταιρικός πελάτης, που έβγαλε 800άρι φαντάζομαι θα είχες και κάποιον αριθμό για υποστήριξη,
    ή, έστω, απευθύνσου σε αυτόν που σου τον έβγαλε ( = μαγαζί ή τηλέφωνο)

    .... Στο 11888 γιατί δεν πήρες Stick out tongue μεταξύ σοβαρού και αστείου.
    Αν δεν έχεις βγάλει άκρη δεσμεύομαι να σου απαντήσω αύριο!
  •  07-02-2008, 18:38 39949 σε απάντηση της 39947

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Δεν χρειάζεται να σου τον βγάλει καποιος τον αριθμό, μπορείς και μόνος σου να πας σε ένα κατάστημα και να πάρεις αριθμό 801. Τόν χρησιμοποιούμε στην εταιρία για να μας παίρνουν οι πελάτες.
    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  07-02-2008, 20:46 39952 σε απάντηση της 39947

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Smert:

    ή, έστω, απευθύνσου σε αυτόν που σου τον έβγαλε ( = μαγαζί ή τηλέφωνο)


    Aυτό εννοούσα, να απευθυνθείς σε αυτόν που σου το έβγαλε (δηλαδή πήγες και το ζήτησες) είτε είναι μαγαζί ή το 134.
    Αν δεν κάνεις τίποτα, θα ρωτήσω και θα σου πω αύριο
  •  07-02-2008, 20:54 39954 σε απάντηση της 39952

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Μάλλον δεν διάβασες τι ακριβώς έλεγα στο ποστ μου Stick out tongue. Έχω πάει ήδη στο κατάστημα της Καλαμαριάς, αλλά είναι κλειστό (ανακαίνηση όπως είπα). Απο Δευτέρα λοιπόν.. Ευχαριστώ!

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  08-02-2008, 09:03 39972 σε απάντηση της 39940

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Παιδιά είναι θέμα νοοτροπίας. Δηλαδή δεν υπάρχει σεβασμός στο πελάτη από τις διαδικασίες του ΟΤΕ. Είναι ανήκουστο μια εταιρία τηλεπικοινωνιών να σε οδηγεί σε φυσική παρουσία κάπου για να βρεις το δίκιο σου. Παρόμοιο παράδειγμα έχω και εγώ για άλλο θέμα σχετικά με τον ΟΤΕ και τελικά βρήκα το δίκιο μου από το φιλότιμο ενός υπαλλήλου σε ένα υποκατάστημα.
    Αυτή δεν είναι σωστή επιχειρηματική τακτική και μακροπρόθεσμα κάνει κακό στην εταιρία.
    Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι ο αριθμός των συνδρομητών που φεύγουν από τον ΟΤΕ καθημερινά προς εναλλακτικούς πάροχους είναι τριψήφιος!!!
    Πάντως για να δώσω μια αισιόδοξη νότα φαίνεται σιγά σιγά ότι ο ανταγωνισμός δουλεύει και το επίπεδο αρχίσει να ανεβαίνει. Το τοπίο στις τηλεπικοινωνίες μου θυμίζει έντονα την άγρια δύση του Σέρτζιο Λεόνε. Δεν πρόκειται να βρούνε όλοι χρυσό αλλά κάποια στιγμή θα έρθει το ιππικό.
    Παναγιώτη κουράγιο, νοερά όλοι είμαστε μαζί σου!


    Manos
  •  08-02-2008, 11:35 39980 σε απάντηση της 39972

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    manosB:

    Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι ο αριθμός των συνδρομητών που φεύγουν από τον ΟΤΕ καθημερινά προς εναλλακτικούς πάροχους είναι τριψήφιος!!!


    Εγώ έχω να πω αυτό για την περίπτωσή μου: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=164640
    Ημουν ένας από τους "αγανακτισμένους" με τον ΟΤΕ που πήγαν σε εναλλακτικό πάροχο, και ιδού τα αποτελέσματα.
    Αν προσέξετε, προς το τέλος των μηνυμάτων, διάφορα παληκαράκια μου τη "λένε" γιατί γκρινιάζω που δεν είχα τηλέφωνο 2 μήνες ενώ το πρόβλημα ήταν στο χώρο μου και έπρεπε να το φτιάξω εγώ, ασχέτως αν η εν λόγω εταιρία και οι "εμπειρότατοι" τεχνικοί της ΕΠΕΜΕΝΑΝ πως το πρόβλημα βρισκόταν 121 μέτρα από την είσοδό μου!

    Γι'αυτό προσέξτε τις επιλογές σας...οι εναλλακτικοί, κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα, είναι καταπληκτικοι, αρκεί να μην σου κάτσει πρόβλημα. Αν σου κάτσει (που λέει και η διαφήμιση) την έβαψες....





    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  08-02-2008, 13:34 39986 σε απάντηση της 39980

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    1ον για το θέμα των εναλλακτικών π. προσωπικά τους προτιμώ λόγω τιμών-υπηρεσιών και για να υπάρξουν οφέλη από τον ανταγωνισμό. Τώρα από τεχνικής πλευράς, μπορεί να εχεις ένα απλό πρόβλημα στο χώρο σου και να χαθείς μέσα στα τηλέφωνα του κολοσσού ΟΤΕ αλλά από την άλλη μοιραια στους εναλλακτικούς αν σου κάτσει προβλημα σου κατσε! (σε αυτό φημολογείται ότι παίζει ρόλο η εξάρτηση από τον οτε που μας στοιχειώνει)

    ΄Για το μπαλάκι απο 134 ->121 -> 210...-> 121 κλπ. ευθύνονται οι υπάλληλοι, οι οποίοι ναι μεν έχουν σαφή όρια δικαιοδοσίας  (όχι για ISDN ή 800άρια κλπ) αλλά όταν εσύ ζητάς κάτι εκτός ορίων είναι υποχρεωμένη να ζητούν βοήθεια από τον προιστάμενο. Αν δεν το κάνουν τους καταγγέλεις με βάση τον αριθμό της θέσης τους. Έτσι δε θα χρτειαζόσουν πάνω από 3 τηλέφωνα.

    2ον έμαθα ότι τα 800άρια δεν έχουν υπόσταση στο χώρο σου αλλά βασίζονται σε σταθερά (2310...)

    Όταν τα παραγγέλνεις επιλέγεις ποιό σταθερό νουμερο θα αντιστοιχεί στο 800άρι, ποιες ώρες, πόσες γραμμές κλπ. Άρα λογικα αν δεν άλλαξες νούμερο, συνεχίζει να βαράει.

    Και εν πάσει περιπτώση, εμένα μου φαίνεται ότι όπως θα το δήλωνες στο 134, έτσι πάρε και τώρα και πες τους ότι μεταφέρθηκε το σταθερό και θέλω να βαράει το 800 ή οτι τέλος πάντων είναι το πρόβλημα.Πες τον υπάλληλο να ρωτήσει τον επόπτη/control/προιστάμενο που πρέπει να απευθυνθείς

  •  08-02-2008, 14:27 39987 σε απάντηση της 39986

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Smert, νομίζω ότι δεν διάβασες όλα όσα έγραψα.. Θίγεις την νοημοσύνη μου ξαναλέγοντας ακριβώς τα ίδια πράγματα που είπα.

    Ξέρω ότι οι γραμμές 800-801 είναι φέρων σήμα πάνω σε κάποιο αριθμό (σαν MSN ένα πράγμα).
    Ξέρω ότι ΛΟΓΙΚΑ θα έπρεπε να παίζει (αλλα ΔΕΝ παίζει).

    Όλα αυτά που μου λές στο τέλος τα ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ πως ακριβώς γίνανε, αλλα ουσιαστικά δεν έπαιξε Π(ΟΤΕ) η γραμμή και δεν μπόρεσα ποτε να βγάλω άκρη με ποιον πρέπει να μιλήσω. Ασχέτος ότι οι βλάβες είναι στο 121, κι όχι 134 (προφανώς μπέρδεψες τα νούμερα, no prob..).


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  08-02-2008, 16:49 39998 σε απάντηση της 39987

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    λοιπόν όχι σορρυ αν φάνηκαν αλλιώς αυτά που λέω. Εννοείται δεν είχα τέτοια πρόθεση απλά με ιντριγκάρει το ζήτημα το θεωρώ ενδιαφέρον.
    Διαβασα πολύ καλά αυτά που ποστάρεις. Την πρώτη φορά είπα πως θα πήγαινα σε κατάστημα, τονίζοντας το λόγο (ότι face-2-face δε σε "προωθούν")
    και όχι ότι εσύ δεν το έκανες ήδη (που ήταν κλειστό).
    Στο προηγούμενο ποστ είπα ότι "έμαθα ότι δεν είναι φέρων σήμα" δήλαδη ΕΓΩ έμαθα. Εσύ που τις χρησιμοποιείς εννοείται το ξέρεις, εγώ δεν το ήξερα.
    //Αυτά για τις παρεξηγήσεις, πολλές φορές παρερμηνεύομαι γιατί δε γράφω συχνα σε forum.

    Επίσης έμαθα ότι όντως πρέπει να πας στο κατάστημα και γιαυτό προτεινα 134 γιατί κάνει σχεδόν ό,τι κ το κατάστημα. Φαντάζομαι ότι, αν στο 134 μπορει κανείς να παραγγείλει 800άρια, μπορεί και να αλλάξει setttings και να δει την κατάστασή τους. Δεν θα το θεωρούσα τόσο βλάβη (121) χωρίς να το θεωρώ απίθανο ότι αυτό το νούμερο εξυπηρετεί.  Απλά δε μπορώ να φανταστώ να μην εξυπηρετεί ένα νούμερο τέτοιες εταιρικές υπηρεσίες...

    Όπως είπα με ιντριγκάρουν αυτά τα μπαλάκια του ΟΤΕ
    , γιαυτό αν θες πες τι έγινε τλκ.
  •  08-02-2008, 16:57 40000 σε απάντηση της 39998

    Απ: OTE: Ο γολγοθάς μου

    Αχ, οκ. Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, απλά αναρωτιόμουν "Τι στο καλό, με δουλεύει, αφού τα έκανα αυτά που λέει..." Stick out tongue

    Απο Δευτέρα νέα ξανά!


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems