Προσωπική μου άποψη είναι οτι δεν είναι η τεχνολογική επένδυση της εταιρίας από μόνη της αυτή που την κάνει να ευημερει, αλλά ένας συνδυασμος vision, τεχνολογικής επένδυσης, σωστής επένδυσης σε ανθρώπινο δυναμικό, ευνοϊκών συγκυριών και καλής στόχευσης.
Αν δεν υπάρχει ένα από τα παραπάνω, τότε τα άλλα από μόνα τους δεν αρκούν για να εξασφαλίσουν τη μακροβιότητα μιας εταιρίας. Εχω δει και εγώ εταιρίες που επένδυσαν χοντρά λεφτά σε ακριβά συστήματα να κλείνουν, και άλλες που δουλεύουν "φτωχές' και "παρωχημένες" τεχνολογίες να ευημερούν. Ολα εξαρτώνται από τον συνδυασμό των υπολοιπων.
Αν εσύ εχεις μια μεγάλη βιοτεχνία επίπλων με σταθερούς πελάτες (π.χ. ξενοδοχεια, πλοία) που σε ξέρουν και έχουν κάνει μόνιμη συνεργασία με σένα, αυτό που μετράει είναι η ποιότητα της δουλειάς σου. Ο αλλος με το site, ποτέ δεν πρόκειται να πάρει τους πελάτες από εσένα γιατί, αν και πιό σύγχρονος (που όμως; στις non-core δραστηριότητες του, και κυρίως στο MKT), ψάχνει ακόμα να βρει τους πελάτες του. Για μένα λοιπόν όλα ειναι σχετικά και μερικές φορές έχουν και λόγο να είναι. Οχι οτι πάντα είναι σωστή η μη τεχνολογική πρόοδος βεβαια.
Σωτήρης Φιλιππίδης
DotSee Web Services