Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò manosB. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Mitsaras στις 13-07-2009, 16:38. Υπάρχουν 27 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (28 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  13-06-2008, 10:41 42862

    Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Ναι κύριοι είναι γεγονός.Big Smile Είπα να βγω από το μικρό γαλατικό χωριό μου και να βάλω vista. (δεν ξέρω αν με θυμάστε από προηγούμενα post με την εμμονή μου στα XP)
    Επειδή όμως αν είναι να κάνεις do it big!! έβαλα 64μπιτα Vista (ή με έπεισαν να βάλω...). Τέλος πάντων  το πιο σημαντικό πρόβλημα για αρχή που αντιμετώπισα είναι φυσικά το θέμα της δημοσίευσης: Edit and Continue debug. Δηλαδή να κάνω edit στον κωδικά μου ενώ είμαι σε ένα breakpoint βρε αδερφέ και να μην μου κλειδώνει τα αρχεία το VS.
    Λοιπόν εδώ βρήκα μια λύση που φυσικά δεν με ικανοποιεί ενώ είδα ότι και στο VS 2008 που θέλω να πάω (ελπίζω σύντομα) θα αντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα Angry.

    Είμαι στο τσακ να αρχίσω ένα λίβελο για τα vista αλλά επειδή δεν θέλω να επιστρέψω στο γαλατικό χωριό μου επειδή τελειώνει ο μαγικός ζωμός του Πανοραμίξ Stick out tongue θα δείξω επίπεδο.

    Έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα η κάποια πρόταση???
     

    Manos
  •  17-06-2008, 09:32 42904 σε απάντηση της 42862

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    τι έγινε ορέ παιδιά? Κανείς δεν χρησιμοποιεί Vista 64 με VS2005????Hmm

    Manos
  •  17-06-2008, 11:00 42905 σε απάντηση της 42904

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Χρησιμοποιώ VS 2008 σε Windows 2008 64 bit και όντως δεν δουλεύει το Edit & Debug. Πέρα από το να γυρίσεις το Target σε x86 δεν υπάρχει άλλη λύση. Όσον αφορά τη μετάβαση σε VS 2008, δεν υπάρχει κάτι που να σε εμποδίζει, εκτός ίσως από την ανάγκη να αγοράσεις τις νέες εκδόσεις των third-party εργαλείων που χρησιμοποιείς! Μπορείς να κάνεις compile τα project σου για .NET 2.0, 3.0, 3.5 οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το VS 2008 για όλα τα project σου.
    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  17-06-2008, 12:50 42906 σε απάντηση της 42905

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Ναι είναι όντως limitation για τα 64 bit executables. Ούτε σε εμένα δουλεύει, Vista x64 με VS 2008. Αν και γενικά, δεν έχω μάθει να το χρησιμοποιώ τόσο πολύ το Edit and Continue οπότε δεν με πείραξε.


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  17-06-2008, 13:36 42907 σε απάντηση της 42906

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    I second that. Το θέμα του edit & continue ήταν αντικείμενο αρκετών διαφωνιών (ανούσιων κατά τη γνώμη μου) από γκουρού στις τεχνολογίες της microsoft, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να συνηθίσεις σε stop, quick (re)build & run.

    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  17-06-2008, 15:09 42908 σε απάντηση της 42907

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Mitsaras:
    ... αλλά δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να συνηθίσεις σε stop, quick (re)build & run.


    Η λέξη κλειδί είναι το rebuild. Δυστυχώς σε βαριά projects πρέπει να περιμένεις αρκετά( .... ) για να διορθώσεις κάτι απλό και μικρό που θα μπορούσες να το κάνεις άμεσα.

    Δεν ξέρω αν για μένα είναι λόγος να γυρίσω σε 32bit σύστημα. Το επεξεργάζομαι ακόμα με τον εαυτό μου!!!!



    Manos
  •  17-06-2008, 15:49 42909 σε απάντηση της 42908

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Δεν μπορώ να φανταστώ ΤΟΣΟ μεγάλα project τα οποία ενα module τους, χρειάζεται πάνω απο 5-10 δεύτερα να κάνει compile και να τρέξει.. Δεν μιλάω για full rebuild στο solution, μιλάω για rebuild σε ένα πχ .dll του project. Διαφορετικά εάν έχεις ενα ΤΟΣΟ "παχύ" και βαρύ single .exe και 2-3 .dll επίσης τόσο μεγάλα, τότε (κατα εμένα) κάτι δεν πάει καλά. Και ξαναλέω για να μην βγουν οι κύριοι που έχουν δουλέψει σε χρηματοοικονομικά (ξέρετε εσείς Stick out tongue) και γκρινιάξουν, ότι μιλάμε για ενα project απο το όλο solution κι όχι το σύμπαν rebuild.


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  17-06-2008, 20:08 42910 σε απάντηση της 42909

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Panagiotis Kefalidis:
    Δεν μπορώ να φανταστώ ΤΟΣΟ μεγάλα project τα οποία ενα module τους, χρειάζεται πάνω απο 5-10 δεύτερα να κάνει compile και να τρέξει.. Δεν μιλάω για full rebuild στο solution, μιλάω για rebuild σε ένα πχ .dll του project. Διαφορετικά εάν έχεις ενα ΤΟΣΟ "παχύ" και βαρύ single .exe και 2-3 .dll επίσης τόσο μεγάλα, τότε (κατα εμένα) κάτι δεν πάει καλά. Και ξαναλέω για να μην βγουν οι κύριοι που έχουν δουλέψει σε χρηματοοικονομικά (ξέρετε εσείς Stick out tongue) και γκρινιάξουν, ότι μιλάμε για ενα project απο το όλο solution κι όχι το σύμπαν rebuild.

    Χρηματο-οικονομικά εγώ δεν ξέρω... Αλλά π.χ. για κατέβασε το source του Community Server (περίπου 15 projects) και κάνε 2 συνεχόμενα rebuild, και θα μου ξαναπείς για τα 5-10 δεύτερα... Αν κάθε .dll, έχει reference κάποιο από τα προηγούμενα, φαντάσου την αλυσίδα των copy (.dll και debug αρχεία) για κάθε project που πρέπει να γίνουν, και όλα μαζί στο τέλος στο τελικό project... Tongue Tied

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  17-06-2008, 20:23 42912 σε απάντηση της 42910

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    CoolΝα αγιάσει το στόμα σου κύριε Καπνιά. Γιατί τελικά νόμιζα ότι εγώ είμαι ο περίεργοςSmile

    Πέρα από την πλάκα ίσως η ανικανότητα του 64 bit να υποστηρίξει το edit & continue ίσως με κάνει πιο φειδωλό στη δημιουργία και 'χωροταξία' των νέων (!@#$!@#%) πλέον project.

    Άρα θα το 64 μένει για την ώρα

     


    Manos
  •  17-06-2008, 22:40 42914 σε απάντηση της 42912

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    manosB:
    CoolΝα αγιάσει το στόμα σου κύριε Καπνιά. Γιατί τελικά νόμιζα ότι εγώ είμαι ο περίεργοςSmile

    Πέρα από την πλάκα ίσως η ανικανότητα του 64 bit να υποστηρίξει το edit & continue ίσως με κάνει πιο φειδωλό στη δημιουργία και 'χωροταξία' των νέων (!@#$!@#%) πλέον project.

    Άρα θα το 64 μένει για την ώρα

    Συζήτηση να κάνουμε:

    • 'Τρέχω' Vista x64 από πέρυσι τον Μάρτιο με 4GB. Στο φυσικό μηχάνημα που τρέχουν τα Vista, έχω μόνο Office εγκατεστημένο. Όλη η ανάπτυξη που κάνω είναι μέσα σε virtual machines. Τα x64 δεν είναι 'προσωπικό βίτσιο', αλλά ο μόνος τρόπος να μπορέσω να έχω την καλύτερη εκμετάλλευση του hardware του υπολογιστή μου από το λειτουργικό σύστημα και την μέγιστη hardware based επιτάχυνση για τα virtual machines μου... Δεν θα πήγαινα πίσω στα 32bit - με τίποτα...

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  17-06-2008, 23:40 42916 σε απάντηση της 42910

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    George J. Capnias:

    Panagiotis Kefalidis:
    Δεν μπορώ να φανταστώ ΤΟΣΟ μεγάλα project τα οποία ενα module τους, χρειάζεται πάνω απο 5-10 δεύτερα να κάνει compile και να τρέξει.. Δεν μιλάω για full rebuild στο solution, μιλάω για rebuild σε ένα πχ .dll του project. Διαφορετικά εάν έχεις ενα ΤΟΣΟ "παχύ" και βαρύ single .exe και 2-3 .dll επίσης τόσο μεγάλα, τότε (κατα εμένα) κάτι δεν πάει καλά. Και ξαναλέω για να μην βγουν οι κύριοι που έχουν δουλέψει σε χρηματοοικονομικά (ξέρετε εσείς Stick out tongue) και γκρινιάξουν, ότι μιλάμε για ενα project απο το όλο solution κι όχι το σύμπαν rebuild.

    Χρηματο-οικονομικά εγώ δεν ξέρω... Αλλά π.χ. για κατέβασε το source του Community Server (περίπου 15 projects) και κάνε 2 συνεχόμενα rebuild, και θα μου ξαναπείς για τα 5-10 δεύτερα... Αν κάθε .dll, έχει reference κάποιο από τα προηγούμενα, φαντάσου την αλυσίδα των copy (.dll και debug αρχεία) για κάθε project που πρέπει να γίνουν, και όλα μαζί στο τέλος στο τελικό project... Tongue Tied

     

    George J.

    Μα εδώ ξαναλες για full build, ακριβώς το αντίθετο δλδ απο ότι είπα εγώ. Το ΕΝΑ project απο αυτά, πόση ώρα παίρνει να κάνει Build, αυτό έλεγα.. Τέλος πάντων, τουλάχιστον για μένα, ακόμα δεν ειναι show stopper το Edit and Continue γιατί έτσι κι αλλοιώς είχα συνηθίσει να μην το χρησιμοποιώ.

     


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  18-06-2008, 01:46 42917 σε απάντηση της 42916

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Το μεγαλύτερο project με το οποίο είχα ασχοληθεί αποτελείτο από 10-11 διαφορετικά subproject, και υπολογίζω κοντά χοντρά 100-150KLOC. Ένα rebuild όλου του solution έπαιρνε περίπου 10sec, ένα απλό project build το πολύ 2-3sec, κάτι το οποίο είναι πολύ ανεκτό. Αυτά αφορούσαν κυρίως C# κώδικα σε ένα αρκετά ικανό μηχάνημα από πλευράς CPU και σ. δίσκων.

    Αυτό που αναγκάστηκα να κλείσω, και να το χρησιμοποιώ μόνο σε "milestones" είναι το FxCop, καθώς το rebuild που λέγαμε έφτανε άνετα τα 20-30sec.


    Πάντως, αν κατάλαβα καλά, μπορείς να φτιάξεις ένα x86 targeted configuration στο visual studio και να συνεχίσεις να έχεις edit & continue, σωστά; Εκτός βέβαια αν η αυτόματη προσαρμογή του C# IL σε x86 & x64 πλατφόρμες δεν καλύπτει τις ανάγκες του project σου και υπάρχουν ουσιαστικές διαφορροποιήσεις μεταξύ των 2 targets ( οπότε και διαφορετικά compiles).

    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  18-06-2008, 10:24 42924 σε απάντηση της 42917

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Χεχ, ενώ αν γράφεις σε VB με το background compilation μειώνεται κατά πολύ η ανάγκη για edit & continue ...


    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  18-06-2008, 18:03 42949 σε απάντηση της 42924

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Κακία! Μάνο, έχω ακούσει και διαβάσει (ανεπιβεβαίωτες) ιστορίες φρίκης με το Back. compilation της VB σε προηγούμενες εκδόσεις, σε μεγάλα projects. Ισχύει ακόμα; (sardonic laughter)
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  18-06-2008, 20:49 42951 σε απάντηση της 42949

    Απ: Vista 64 an vs 2005 Edit and Continue debug

    Δεν ήταν κακία. Ιστορίες φρίκης και δη ανεπιβεβαίωτες μπορείς να διαβάσεις για τα πάντα στις μέρες μας. Εγώ πάντως ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Ίσως και να μην κάνω τόσο μεγάλα projects ώστε να μου έχει τύχει. Για μένα το background compilation είναι θεϊκό. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνεις συντακτικό λάθος, πολλά λάθη που θα εμφανιζόντουσαν με το compilation τα βλέπεις (και τα διορθώνεις) με το που τελειώνει η γραμμή που κάνεις edit, δεν χρειάζεται να κάνεις συχνά build (μπορείς να γράψεις πολύυυυ κώδικα χωρίς να κάνεις build) και επιπρόσθετα κάνει το Ιntellisense καλύτερο. Τώρα βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... Σε κάποιους άλλους δεν αρέσει καθόλου...


    Vir prudens non contra ventum mingit
Σελίδα 1 από 2 (28 εγγραφές)   1 2 >
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems