Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

real time φιλτράρισμα αναζήτησης

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò goren. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος infoCENTER στις 03-10-2008, 02:31. Υπάρχουν 23 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (24 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  28-09-2008, 01:24 44936

    real time φιλτράρισμα αναζήτησης

    Γειά σας και συγχαρητήρια για την ωραία προσπάθεια που κάνετε με το να μοιράζεστε τις γνώσεις σας , έχω μάθει πάρα πολλά διαβάζοντας τα posts και τελικά αποφάσισα να στείλω το πρώτο μου .

     

    Να πω πως είμαι αρχάριος στον προγραμματισμό με VB.NET , έχω πάρει ένα βιβλίο διαβάζω tutorials sτο internet , και μελετάω διάφορα μικρά samples που βρίσκω κατά καιρούς. Ένα από αυτά μου τράβηξε την προσοχή.

     

    Συνδέετε με μια access database και παρουσιάζει τις εγγραφές σε ένα listbox. Αν κάνουμε κλικ σε μια εγγραφή εμφανίζονται στα ανάλογα πεδία δεξιά όλα τα πεδία της εγγραφής.

     

    Το ερώτημά μου είναι αν μπορεί να εφαρμοστεί ένα real time φιλτράρισμα με βάση αυτό που αρχίζουμε να γράφουμε στο πεδίο της αναζήτησης.

     

    Π.χ. αν αρχίσουμε να γράφουμε «Ge” να μείνουν μόνο οι εγγραφές που αρχίζουν από «Ge»

     

    Ευχαριστώ πολύ

     

    Αρχεία Κώδικα

     

  •  28-09-2008, 10:49 44938 σε απάντηση της 44936

    Απ: real time φιλτράρισμα αναζήτησης