Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò dimkasta. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος dimkasta στις 15-12-2005, 21:54. Υπάρχουν 16 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (17 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  15-12-2005, 21:54 8015

    Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Σκέφτομαι εδώ και καιρό να πάρω ένα μηχάνημα, αποκλειστικά για development.

    Σήμερα αφού έφτιαξα μια σελίδα με κάπου 60 κοντρόλς μέσα σε διάφορα panels, έφαγε ένα τρελλό κόλλημα το λάπτοπ που δουλεύω. Φυσικά ο κίνδυνος να χαθεί δουλειά είναι μάλλον μεγάλος σε τέτοιες φάσεις, οπότε η αγορά μηχανήματος θα γίνει άμεσα γιατί με πήγε....

    Οι προδιαγραφές που σκέφτομαι είναι οι εξής:

    • AMD 3200 64bit
    • Gigabyte GA-KNF-9 (sata raid, gigabit net)
    • 2x512MB DDR 400Mhz (dual channel)
    • 2x SATA Barracuda 80GB (σε Raid 1)
    • DVD RW (backup)
    • LG L1717SSN (17' tft)

    Λόγω έλλειψης AMD 3200 &3500, ενδέχεται να πάω σε Intel με παρόμοια χαρακτηριστικά.

    Δουλεύω Web Developer Express & C# express, IIS & Cassini, SQL 2005 express.

    Έχετε να προτείνετε κάτι ακόμη? μήπως κάτι ξεχνάω?


    Simple Photography
  •  15-12-2005, 23:22 8016 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    2 monitors αν σου επιτρέπει ο χώρος Smile [:)]

    Το RAID 1 δεν είναι κάτι απαραίτητο αν έχεις οργανώσει ένα καλό backup μηχανισμό (βλέπε παρακάτω σχετικά). Περισσότερο με βοηθάει ένα RAID 0 σε 3x40G δίσκους που έχω όταν κάνω επεξεργασία video με το premiere... Smile [:)]

    Έκανα κι εγώ πρόσφατα αναβάθμιση και επέλεξα Intel 32bit (έναν D στα 3G) και όχι 64, μιας και για πολλά s/w χρειάζονται οι ειδικές 64bit εκδόσεις. Ίσως την επόμενη φορά...

    Επίσης, εγώ θα σου πρότεινα 2GB RAM έτσι ώστε να μπορείς να ανεβάζεις άνετα μερικά Virtual Machines (ένα VM με SQL Server 2005 θέλει 768MB RAM). Τα VM είναι μεγάλη υπόθεση... Έστω και ένα να έχεις, στο οποίο θα στήσεις το development environment, θα σου δώσει μεγάλη ευελιξία. Με τα VM μπορείς να:

    • κάνεις πολύ εύκολα backup καθώς μπορείς να στήσεις ένα base disk και πολλά differential. Θα κάνεις μια φορά backup το base (compress και DVD burn) και κατόπιν, εύκολα archive τα differential που θα είναι μικρά.
    • κάνεις rollback σε περίπτωση που συμβεί οποιαδήποτε "στραβή" με τα undo disks που υποστηρίζουν τα VM.
    • κάνεις shut-down το πραγματικό PC ενώ θα έχεις αφήσει τα VM στην κατάσταση που ήταν όταν δούλευες κι έτσι δεν θα τρως ώρα να οργανώνεσαι όταν ξεκινάς να δουλεύεις.
    • δοκιμάσεις ότι τρελό θέλεις χωρίς να φοβάσαι τι επίπτωση θα έχει στο development environment.
    • μεταφέρεις το VM σε άλλο PC μέσα σε λίγα λεπτά.
    • έχεις εναλλακτικά πολλαπλά περιβάλλοντα ανάπτυξης ακόμα και per project.
    • δοκιμάζεις ό,τι φτιάχνεις σε όλα τα πιθανά λειτουργικά και service packs, ιδιαίτερα αν έχεις πελάτες με διάφορα configs.

    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  16-12-2005, 00:26 8019 σε απάντηση της 8016

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Και εγώ συμφωνώ με τον Μάνο.

    Από την αρχή του χρόνου χρησιμοποιώ αποκλειστικά VMs για ανάπτυξη. Προσωπικά θα περίμενα για τα Windows Vista για να αρχίσω developement σε 64bit επεξεργαστή, και από ότι θυμάμαι δεν δουλεύουν όλα τα μέρη του Visual Studio 2005 σε 64bit μηχανές. Παρόλα αυτά υποστηρίζεται εγκατάσταση - θα πρέπει να δεις το readme του Visual Studio.

    Αυτό που θα πρότεινα, είναι μνήμη αν γίνεται πάνω από 2GB, 4GB ας πούμε, ώστε να μηδενίσεις άφοβα το page file των Windows και να μπορέσεις να κάνεις πλήρη αξιοποίηση της ταχύτητας του δίσκου σου.

     

    George J.

     


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  16-12-2005, 11:08 8027 σε απάντηση της 8019

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    64bit σκέφτομαι μόνο για επεξεργαστή. Το λειτουργικό θα είναι 32bit.
    Θα έχω τίποτε προβλήματα? Το ακριβώς εννοείς δεν δουλεύουν όλα τα μέρη σε 64bit "μηχανές?
    Για VMs ακόμη έχω πολύ μεμονωμένα projects, οπότε δε νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα. Πάντα βέβαια μπορώ να βάλω λίγη παραπάνω μνήμη αν χρειαστεί...
    Simple Photography
  •  16-12-2005, 11:28 8030 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

     dimkasta wrote:

    Σκέφτομαι εδώ και καιρό να πάρω ένα μηχάνημα, αποκλειστικά για development.

    Σήμερα αφού έφτιαξα μια σελίδα με κάπου 60 κοντρόλς μέσα σε διάφορα panels, έφαγε ένα τρελλό κόλλημα το λάπτοπ που δουλεύω. Φυσικά ο κίνδυνος να χαθεί δουλειά είναι μάλλον μεγάλος σε τέτοιες φάσεις, οπότε η αγορά μηχανήματος θα γίνει άμεσα γιατί με πήγε....

    <snip>

    Έχετε να προτείνετε κάτι ακόμη? μήπως κάτι ξεχνάω?

    Αν αγοράσεις ένα δυνατό μηχάνημα για development, καλό θα είναι να πάρεις ή να επαναχρησιμοποιήσεις και ένα σαπάκι για testing. Οι χρήστες σπανίως έχουν τα μηχανήματα που έχουν οι developers, γι' αυτό και κάτι που σε εμάς φαίνεται ικανοποιητικό, στους χρήστες σέεεεερνεται.

    Ας πούμε η σελίδα με τα 60 controls πόση ώρα θέλει να ανοίξει σε ένα μηχάνημα που αγοράστηκε το 2000; Ο πελάτης σου δεν μπορεί/δε θέλει να επενδύει σε μηχανήματα κάθε 2 χρόνια, ιδιαίτερα αν πρόκειται για μεγάλη εγκατάσταση όπου το κόστος ανεβαίνει.

    Κάνε λοιπόν το development στο διαστημόπλοιο, και μετά δες το και στο ποδήλατο να δεις πώς πηγαίνει.


    Νατάσα Μανουσοπούλου
  •  16-12-2005, 11:34 8032 σε απάντηση της 8030

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Σωστά. Ναί το έχω σκεφτεί και αυτό. Για test έχω ένα καρούλι με celeron 433 256mb ram.

    Απλά έχω βαρεθεί να κάνω κλίκ σε ένα control ή να ανοίγω ένα template builder και μέχρι να ανοίξει να πίνω καφεδάκι πατώντας 5-6 φορές ok στο your system has run out of virtual memory....
    Tι μέγεθος μνήμης θεωρείτε ικανοποιητικό?
    Οι επιλογές είναι οι εξής:
    64bit cpu και 1gb Μνήμη ή
    sempron/ celeron και 2gb μνήμη?

    Δηλαδή σε τέτοιες εφαρμογές πού πιστεύετε ότι πέφτει πιο πολύ βάρος?
    Simple Photography
  •  16-12-2005, 12:07 8035 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Α) Μνήμη RAM
    Β) L2 Cache της CPU και το FSB της

    Tα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να προσέξεις..Εφόσον, δεν πρόκειτα να παίξεις με SCSI HDD τότε απλά φρόντισε να είναι ΑΤΑ133 η ΑΤΑ100 οι δίσκοι σου.

    64bit CPU and 2GB ram..(Στο δικό μου έχω 4GB RAM)
    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  16-12-2005, 12:19 8038 σε απάντηση της 8027

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

     dimkasta wrote:
    64bit σκέφτομαι μόνο για επεξεργαστή. Το λειτουργικό θα είναι 32bit.
    Θα έχω τίποτε προβλήματα? Το ακριβώς εννοείς δεν δουλεύουν όλα τα μέρη σε 64bit "μηχανές?
    Για VMs ακόμη έχω πολύ μεμονωμένα projects, οπότε δε νομίζω ότι έχει και πολύ νόημα. Πάντα βέβαια μπορώ να βάλω λίγη παραπάνω μνήμη αν χρειαστεί...

    Από αυτά που βλέπω μέσα στο readme:

    • Installation of Visual Studio 2005 on the Intel Itanium (IA64) is not supported
    • Installing on 64-bit OS when IIS 6 is in WoW64 mode will disable ASP.NET 1.1 in IIS

    Βέβαια σε ένα "τέρας" μηχάνημα θα μπορούσες να φορτώσεις ένα λειτουργικό Windows Server 64bit μόνο και μόνο σαν Host OS και να τρέξεις το Virtual Server 2005 R2 64bit και από εκεί και πέρα να τα κάνεις όλο το development μέσα από Virtual PCs. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι η τιμή για την Standard Ed. του Virtual Server 2005 R2 είναι κάτω από $100...

     

    George J.

     


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  17-12-2005, 01:54 8061 σε απάντηση της 8038

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Sorry παρεξήγηση.

    Αναφερόμουνα σε απλό Pentium 4 64bit. Kαι για λειτουργικό μάλλον XP pro.

    Mάλλον για 1GB ram θα πάω. Θα παίξω και με vPC. Άν δω ότι δεν σηκώνει για τις ανάγκες μου, θα του κοτσάρω άλλο 1.


    Simple Photography
  •  17-12-2005, 09:05 8063 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Έχετε υπ' όψιν ότι τα 2 και ακόμα (πολύ) περισσότερο, τα 4GB μνήμης κοστίζουν αρκετά χρήματα (4 DIMMs του 1GB είναι πολύ ακριβή επένδυση), και δε νομίζω ότι όλοι διαθέτουν τα χρήματα για τέτοιες επενδύσεις. Το ίδιο ισχύει και με τις RAID εγκαταστάσεις, όπου στην μεν μία περίπτωση (RAID 1) μπορείς να την αποφύγεις αν έχεις λάβει μέριμνα για backups, στη δε δεύτερη (RAID 0), η βελτίωση δεν είναι εγγυημένη, και μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα σε περίπτωση που το fragmentation του δίσκου κυμαίνεται σε ψηλά επίπεδα (γιατί δυστυχώς το RAID 0 προσφέρει βελτίωση μόνο σε sequential ανάγνωση, και αυτό δεν είναι ποτέ ο κανόνας με τον κατακερματισμό).

    Το πολύ πολύ, μπορείς να ξεκινήσεις με 1GB μνήμης (2x512 για να γλυτώσεις το γελοίο κόστος του 1x1024), και να προσθέσεις στο μέλλον άλλα 1024. Αυτό όμως με το οποίο θα συμφωνήσω με τον Kelman, είναι οι 2 οθόνες. Η εμπειρία είναι εκπληκτική, δε θα καταδεχθείς να γυρίσεις πίσω σε μηχάνημα με 1 οθόνη (το δικό μου dual screen setup αποτελείται από 2 tft, όπου στη μία έχω τον κώδικα, και στην άλλη τα properties, help, build output κλπ κλπ).
    Όταν έκανα αναβάθμιση, αγόρασα MB με SLI, μόνο και μόνο για να μπορέσω να προσθέσω 2η κάρτα γραφικών, και να βάλω στο μέλλον (δώρο Πρωτοχρονιάς;) και μια 3η tft!

    Μικρό σχόλιο σχετικά με την επιλογή κάρτας γραφικών για dual screen. Μακρυά από nVidia. Ο driver είναι τόσο άθλιος, που σε dual screen, το GUI redrawal που κάνουν τα windows απαιτεί σχεδόν διπλάσια CPU, σε σημείο να προκαλεί εκνευριστικές καθυστερήσεις (άλλαξα κάρτα γραφικών για το λόγο αυτό. Ήταν αρκετά ισχυρή (6800GT), οπότε αποκλείεται να φταίει αυτό).
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  17-12-2005, 12:47 8064 σε απάντηση της 8063

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

     Mitsaras wrote:
    Έχετε υπ' όψιν ότι τα 2 και ακόμα (πολύ) περισσότερο, τα 4GB μνήμης κοστίζουν αρκετά χρήματα (4 DIMMs του 1GB είναι πολύ ακριβή επένδυση), και δε νομίζω ότι όλοι διαθέτουν τα χρήματα για τέτοιες επενδύσεις.....
    Το πολύ πολύ, μπορείς να ξεκινήσεις με 1GB μνήμης (2x512 για να γλυτώσεις το γελοίο κόστος του 1x1024), και να προσθέσεις στο μέλλον άλλα 1024. Αυτό όμως με το οποίο θα συμφωνήσω με τον Kelman, είναι οι 2 οθόνες. Η εμπειρία είναι εκπληκτική, δε θα καταδεχθείς να γυρίσεις πίσω σε μηχάνημα με 1 οθόνη (το δικό μου dual screen setup αποτελείται από 2 tft, όπου στη μία έχω τον κώδικα, και στην άλλη τα properties, help, build output κλπ κλπ).
    Όταν έκανα αναβάθμιση, αγόρασα MB με SLI, μόνο και μόνο για να μπορέσω να προσθέσω 2η κάρτα γραφικών, και να βάλω στο μέλλον (δώρο Πρωτοχρονιάς;) και μια 3η tft!

    Μικρό σχόλιο σχετικά με την επιλογή κάρτας γραφικών για dual screen. Μακρυά από nVidia. Ο driver είναι τόσο άθλιος, που σε dual screen, το GUI redrawal που κάνουν τα windows απαιτεί σχεδόν διπλάσια CPU, σε σημείο να προκαλεί εκνευριστικές καθυστερήσεις (άλλαξα κάρτα γραφικών για το λόγο αυτό. Ήταν αρκετά ισχυρή (6800GT), οπότε αποκλείεται να φταίει αυτό).


    Συμφωνώ σε όλα.. εκτός απο το 2 χ 512 .. Καλύτερα να πάρει 1 GB τώρα (1 χ 1024) για να μπορέσει να βάλει μετά σε Dual Channel τα 2 GB, αλλοιώς θα πρέπει να πληρώσει τριπλάσια λεφτά όταν θα θέλει να πάει στα 2 GB.
    Οσο για τον driver της NVIDIA αυτό ίσχυε μόνο για τον Detonator..ο καινούργιος Forceware κάνει παπάδες..στο http://www.guru3d.com θα βρείς και optimized drivers για dual screen.Είχα παρόμοιο πρόβλημα και λύθηκε μετά απο update! Big Smile [:D] Εγώ έχω την 7800 GTX και στις Dual DVI εξόδους, τις οθόνες..Είναι όντως ακριβή επένδυση, αλλα άν κάνεις δουλειά πιστεύω αξίζει.. άσε που το είχα και παιδικό αποθημένο να πάρω ενα pc της προκοπής για develop Stick out tongue [:P]..
    Ε τώρα που είχα τα φράγκα, δεν το λυπήθηκα!

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  18-12-2005, 13:51 8072 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Τόσο ακριβή κάρτα για development; Δε συμφωνώ ότι αξίζει. Υπάρχουν και πιο φθηνές dual dvi λύσεις (πχ 6800). Για παιχνίδια; Τότε ναι. Άλλωστε, κι εγώ για τα παιχνίδια είχα πάρει τόσο ισχυρή κάρτα γραφικών (ακριβώς για το λόγο του απωθημένου).

    Το πρόβλημα που ανέφερα, το είχα μέχρι και τον 8x.xx forceware. Στο Internet δεν κατάφερα να βρω λύση, οπότε φόρτωσα την 1 χρόνου AGP κάρτα γραφικών μου, το νεοαποκτηθέν KT800 Pro m/b μου, και τα άλλαξα με το nforce 4 sli και ATi X800XL.

    Δε βλέπω τον λόγο πάντως για τον οποίο θα πρέπει να πετάξει τα 2x512 του για να βάλει 2x1024. Είναι γεγονός ότι με 4 chips οι μνήμες δουλεύουν πιο χαμηλά, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς. Θεωρεί ότι αξίζει τη διαφορά των 30€;
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
  •  18-12-2005, 14:50 8073 σε απάντηση της 8072

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    OK παιδιά το μηχάνημα πήγε πίσω για μερικούς μήνες.
    Θα δουλεύω κατευθείαν πάνω στο production μηχάνημα (vPCs), το οποίο θα έχω σπίτι.

    Για οθόνη θα έχω μια 17άρα tft fujitsu των 200 ευρό(που έρχεται μαζί με τον server) και μια 19άρα tft Dell.
    Για dual head vga δεν το βλέπω ακόμη. Έχω όμως μερικές VGA ξέμπαρκες, οπότε θα χρησιμοποιήσω μια 2η για να συνδέσω και τις 2 οθόνες πάνω στο μηχάνημα...
    Aργότερα ίσως πάρω μια Matrox η οποία, απ' ότι μου λένε άτομα που ασχολούνται με 2d, είναι κορυφαίες για 2d και dual head.

    Για παιχνίδια δεν με νοιάζει και εκτός των άλλων δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ...
    Simple Photography
  •  18-12-2005, 18:17 8078 σε απάντηση της 8072

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

     Mitsaras wrote:
    Τόσο ακριβή κάρτα για development; Δε συμφωνώ ότι αξίζει. Υπάρχουν και πιο φθηνές dual dvi λύσεις (πχ 6800). Για παιχνίδια; Τότε ναι. Άλλωστε, κι εγώ για τα παιχνίδια είχα πάρει τόσο ισχυρή κάρτα γραφικών (ακριβώς για το λόγο του απωθημένου).

    Το πρόβλημα που ανέφερα, το είχα μέχρι και τον 8x.xx forceware. Στο Internet δεν κατάφερα να βρω λύση, οπότε φόρτωσα την 1 χρόνου AGP κάρτα γραφικών μου, το νεοαποκτηθέν KT800 Pro m/b μου, και τα άλλαξα με το nforce 4 sli και ATi X800XL.

    Δε βλέπω τον λόγο πάντως για τον οποίο θα πρέπει να πετάξει τα 2x512 του για να βάλει 2x1024. Είναι γεγονός ότι με 4 chips οι μνήμες δουλεύουν πιο χαμηλά, αλλά θα πρέπει να αναρωτηθεί κανείς. Θεωρεί ότι αξίζει τη διαφορά των 30€;



    Δεν είναι μόνο για παιχνίδια.. Κάνω render και για το Night hobby μου επάνω σε αυτό το PC Stick out tongue [:P]..Το Night Ηobby είναι movie making (Sony Vega κλπ), οπότε θέλω γκάζι..Ειδικά όταν κάνω render κανά model σε 3D MAX για να το βάλω στα movies..Έτοιμα modela μεν, αλλά πρέπει να γίνουν render σε εμένα για το motion τους.

    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  18-12-2005, 19:00 8079 σε απάντηση της 8015

    Απ: Προδιαγραφές για develpment μηχάνημα

    Βοηθάνε (τόσο πολύ) οι κάρτες γραφικών σε video rendering; Αυτό ομολογουμένως δεν το ήξερα. Για 3D ξέρω ότι τουλάχιστον μέχρι πρότινος, χρειαζόσουν μια ειδικευμένη για το σκοπό αυτό κάρτα, η οποία είναι πανάκριβη, και φυσικά έρχεται με 2 ή και παραπάνω DVI εξόδους (σε αυτήν την κατηγορία εντάσσονται και οι FireGL).
    Μην αφήνετε τα media να σας "ταΐζουν"!
Σελίδα 1 από 2 (17 εγγραφές)   1 2 >
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems