Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Πίνακες και Γιουροβίζιον

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Evangelos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος tommaσ στις 22-05-2006, 18:59. Υπάρχουν 7 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  22-05-2006, 08:48 13076

    Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Είπα, με την ευκαιρία των τραγουδο-διαγωνισμών, και αφού αυτός ο χώρος δέχεται και λογοτεχνία, να παραθέσω κι εγώ την παρακάτω - σουρεαλιστική - ιδέα μου:

     

    Η ιστορία ξεκινά πολύ παλιά,
    τότε που οι άνθρωποι κατέβηκαν από τα δέντρα και άρχισαν να γράφουν κώδικα μηχανής.
    Επειδή τις περισσότερες φορές έπρεπε να γράψουν πολλούς αριθμούς, κατέβηκε η ιδέα του πίνακα.
    Η ιδέα είναι απλή, βρίσκεις μια διεύθυνση Δ1. Από αυτήν και κάτω δεσμεύεις χώρο. Ο πρώτος αριθμός θα είναι λοιπόν στη θέση Δ1+0, ο δεύτερος στη θέση Δ1+1, και ο ν-οστός στην θέση Δ1+(ν-1). Για πίνακες στον 80x86 υπάρχουν και έτοιμες εντολές, και όλα καλά.

    Έπειτα ήρθε η C.
    Ο κόσμος, χωρίς δεύτερη κουβέντα θεωρούσε ότι το πρώτο στοιχείο ενός πίνακα a θα είναι *a. Πείτε το όπως θέλετε: *(a+0) ή πιο κομψά a[0]
    Κανείς δεν αμφισβητούσε ότι το πρώτο στοιχείο του πίνακα είναι στη θέση μηδέν.
    Κάποιοι όμως δεν συμβιβάζονταν. Το μηδέν, έλεγαν, τους θυμίζει το τίποτα, το κενό - άσε που γραφόταν και σαν κενό, με μια γραμμή να το κόβει διαγωνίως -.

    Τότε ήρθε η Basic.
    Για να καλυφθεί το ψυχολογικό κενό των προγραμματιστών, λοιπόν, η Basic άρχισε να μετράει τους πίνακες από το ένα!
    Η συνέχεια δώθηκε με τη Visual Basic (VB), που επίσης ξεκινούσε να μετράει τους πίνακες από το 1.
    Έτσι λοιπόν, όταν κάποιος έγραφε σε C:  a[3] εννοούσε το 4ο στοιχείο, ενώ αν έγραφε σε VB: a(3) εννοούσε το 3ο!

    Τελικά, ήρθε και το .NET .
    Κάτι με το CLR, κάτι με τις σαράντα γλώσσες του .NET, έπρεπε κάποια στιγμή να αποφασίσουμε πώς θα μετράμε τους πίνακες.
    Η VB έκανε πίσω (1 θέση ακριβώς) και άρχισε κι αυτή να μετρά από το μηδέν. Όλοι πλέον θα καταλάβαιναν ότι το a[3] όπως επίσης καί το a(3) -ναι καί σε VB- θα είναι, πια, το τέταρτο στοιχείο του πίνακα.
    Όπως καταλαβαίνετε, αυτό προκάλεσε μεγάλη ανατροπή στους γαλουχημένους με VB προγραμματιστές, αφού έπρεπε να αλλάξουν ριζικά τρόπο σκέψης τους...Sad [:(]

    Είναι τόσο σημαντικό;
    Ναι, αν σκεφτούμε τι μπορεί να συμβεί με αυτό το bug, να θεωρούμε δηλαδή ότι το στοιχείο a(ν) είναι το ν-οστό, ενώ πραγματικά είναι το επόμενό του! Το (ν+1)-οστό!
    Σκεφθείτε για παράδειγμα ότι έχουμε έναν προγραμματιστή σε VB που αρνείται να παραδεχθεί τα παραπάνω. Βάλτε τώρα αυτόν τον προγραμματιστή να γράψει τον κώδικα στα SMS του tele-voting για την Eurovision.
    Ας υποθέσουμε τώρα ότι ένας Ευρωπαίος θέλει να ψηφίσει Ελλάδα. Δίνει λοιπόν τον αριθμό του Ελληνικού τραγουδιού. Επειδή όμως έχει γίνει το bug που συζητάμε, δεν ψηφίζει Ελλάδα, αλλά την αμέσως επομένη χώρα, τη Φινλανδία!

    Καταραμένοι πίνακες!

    Καλή βδομάδα Smile [:)]

     

     

     

  •  22-05-2006, 11:18 13085 σε απάντηση της 13076

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Αν ήταν έτσι, κάποια χώρα δεν θα έπαιρνε καθόλου βαθμούς. Πήραν όμως όλες...
    Χρήστος Γεωργακόπουλος
  •  22-05-2006, 11:47 13089 σε απάντηση της 13085

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Δύο παρατηρήσεις :

    1) Ο Ρακιντζής τελικά ήταν μπροστά από την εποχή του !!!!Smile [:)]Smile [:)]
    2) Δεν φτάνει η ...κ..οφαρδία για να πάρεις την Euro(βίζιον) [βλέπε Severina Κροατία] Wink [;)]


    Πάνος Αβραμίδης
  •  22-05-2006, 12:30 13090 σε απάντηση της 13085

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Το κακό είναι πως δεν είδα παρά ελάχιστα την όλη διαδικασία, οπότε δεν πρόσεξα αυτό που λες, cgeo.
    (Σκέψου μόνο πλάκα να έπαιρνε η πρώτη βδομάδα μηδέν βαθμούς Indifferent [:|])

    Μην ξεχνάς όμως ότι τόσες χώρες (και τόσα δίκτυα πήραν μέρος). Σίγουρα, οι χώρες που ψήφισαν την πρώτη χώρα, δεν έχουν στα δίκτυά τους κώδικα tele-voting από τους προγραμματιστές που περιγράφω - ή δεν γράφουν VB κώδικα σε .NET εκεί Smile [:)] - οι άλλες όμως; Huh? [:^)]

    Από την άλλη, δεν βλάπτει και λίγος σουρεαλισμός στη λογοτεχνία. Σωστά; Wink [;)]

     

     

  •  22-05-2006, 12:49 13091 σε απάντηση της 13090

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Κοίτα αυτό που ακούσα είναι ότι υπάρχει μεγάλη Φινλανδική συνομοσία.

    Πρώτα βγάλανε τη ΝΟΚΙΑ που έφτιαξε κινητά και τα διέδοσε σε όλα τα πιτσιρίκια.
    Μετά έστειλε τους Lordi.
    Πάντως εγώ τους ψήφισα και στους ημιτελικούς και στους τελικούς και με κινητό και με σταθερό.
    Είμαι μεταλλάς.

    Παρόμοιως υπάρχει και η μέγιστη Φινλανδική συνομοσία του Linux, που αποσκοπεί στο θρίαμβο του ελεύθερου λογισμικού και στο να κάνουν τη ζωή όλων των εργαζομένων στην Τρία Κιλά Κώδικα ΑΕ εφιάλτη.
    Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
  •  22-05-2006, 14:36 13101 σε απάντηση της 13091

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ίσως και να στέκουν αυτά περί συνομωσίας...Confused [8-)]

    Λένε ακόμη ότι ο κώδικας στα κινητά της Nokia ήταν "φτιαγμένος" για να ψηφίζει Lordi όταν χρειαστεί.

    Έχει γραφτεί και βιβλίο για τον κώδικα αυτό: "The Nokia code" Idea [I]!

    Λέτε να το κάνουμε ταινία;

  •  22-05-2006, 14:56 13104 σε απάντηση της 13101

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Μιας και λέμε για τη Eurovosion, εγώ την ώρα έναρξης της Eurovision μπήκα DNZ να δω τους πιστούς DNZίτες...

    Αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένοι 19 επισκέπτες. 5 από 1.166 εγγεγραμμένα μέλη είναι συνδεμένα: angarato_surion, cap, dt008, KelMan, Xlomo_prosopo


    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  22-05-2006, 18:59 13113 σε απάντηση της 13104

    Απ: Πίνακες και Γιουροβίζιον

    Παιδιά μην το ψάχνεται σε όλους τους μεγάλους διαγωνισμούς είναι στημένα τα πράγματα οι ψήφοι πάνε περισσότερο πολιτικά ….

    Και εγώ metal ακούω.. Δεν λέω πως δεν ψήφησαν την Φινλανδία πρώτη αλλά πως αλλάζουν σε κάπιο βαθμό την ψηφοφορία σύμφωνα και με τα πολιτικά συμφέροντα παίζονται πολλά … Τέλος πάντων είναι άσχετη συζήτηση για το συγκεκριμένο site

Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems