Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

C# and .NET Tips and Tricks

Quests in programming in .NET
XNA Game Development (Scenes and Game Services)
In the previous post , we have talked about decentralizing our XNA application by taking advantage of the GameComponent and DrawableGameComponent classes. In this post, we will explore two things: The way to decouple the GameComponents' interfaces from the main game logic by using "Game Services". The way to create "Scenes". Scenes in games are those displays that occur before the game starts with th game menu, the help screen, etc etc. Let's start with Game Services . In the project of the

Διαβάστε περισσότερα »

Share
Posted: Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010 7:30 πμ από το μέλος iwannis
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο)

(απαιτούμενο)

(προαιρετικό)

(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια