Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

C# and .NET Tips and Tricks

Quests in programming in .NET
XNA 2D Basic Collision Detection
In this post we will explore some basic techniques in XNA for 2D collision detection. Our goal is to provide a solution to the two following scenarios: Detect the collision of two sprites Detect the collision of a sprite with specific areas in the scenery (eg detect when a car hits the boundaries of the road when viewed from the top) A sprite in XNA is usually realized by a DrawableGameComponent class (see previous posts 1 , 2 , 3 ). Therefore sprite collision detection is merely a DrawableGameComponent collision

Διαβάστε περισσότερα »

Share
Posted: Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010 9:17 μμ από το μέλος iwannis
Δημοσίευση στην κατηγορία:

Σχόλια:

Χωρίς Σχόλια

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο) 

(απαιτούμενο) 

(προαιρετικό)

(απαιτούμενο) 
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image
 

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια