04 Μαρτίου 2008

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 33: Η μαγεία της Broadband σύνδεσης (όχι ακριβώς μαγεία και όχι ακριβώς σύνδεσης) - Μερος Ι


Όλα βαίνουν καλώς στην Τρια Κιλά Κώδικα ΑΕ. Ο κόσμος καταναλώνει τα συνηθισμένα ηρεμιστικά, οι πελάτες ωρύονται με τις γνωστές κατάρες και απειλές, οι υπολογιστές καίνε τροφοδοτικά με τη γνωστή συχνότητα, τα major bugs γίνονται αντιληπτά ΜΕΤΑ την εγκατάσταση στον πελάτη και, γενικά, τα πάντα κυλούν όπως προβλέπεται. Όμως, μια μεγάλη αλλαγή βρίσκεται στο κατώφλι της εταιρίας. Μια αλλαγή που θα βάλει την Τρια Κιλά Κώδικα ΑΕ σε ένα νέο, μαγικό κόσμο.

Στον κόσμο του broadband.

H τουλάχιστον στην προετοιμασία για τον κόσμο του broadband.

Η τέλος πάντων στα θεμέλια της προετοιμασίας για τον κόσμο του broadband.

Ο Ζαχαρίας έχει μόλις φτάσει στο γραφείο. Απολαμβάνει τον τερατώδη φραπέ του περιμένοντας το απαρχαιωμένο του PC να ξεκινήσει (παράγοντας εκείνον τον τυπικό πλέον ηχο: ρρρρργγγγζζζζζζζζ-κλωτσιά-ρρρρρρρρρ) έχοντας ήδη προλάβει να διαβάσει 3 εφημερίδες μαζί με όλα τα ένθετα. Τυπική διαδικασία για το ξεκίνημα της ημέρας. Ο προϊστάμενός του, ο Απόλυτος Ξερόλας, R&D Manager, καταφθάνει τρέχοντας για να του πει τα ευχάριστα.

ΑΠΞ: (Λαχανιασμένος) Τα άκουσες τα νέα;
ΔΤΦ: Ποια νέα;
ΑΠΞ: (Με τη γλώσσα πιο κρεμασμένη από αδέσποτο σε κουζίνα μεζεδοπωλείου) Ο Χοντρολεφτάς Υποσχετόπουλος αγόρασε broadband σύνδεση στο Internet! Θα έχουμε broadband! Α, ρε Ζαχαρία, αυτή η εταιρία σκίζεται για σας βρε παιδί μου. Ο,τι θέλετε το έχετε, στο πιάτο! Δεν νοιώθεις ωραία;
ΔΤΦ: (Αδιάφορα) Τι να σου πω βρε Απόλυτε, τόσα χρόνια πλέον με dial-up στο modem των 14400 συνήθισα. Βλέπεις ο Χοντρολεφτάς δεν ήθελε να επενδύσει – έλεγε – σε hardware το οποίο απαξιώνεται κάθε εξάμηνο, συνεπώς μείναμε με το ήδη απαξιωμένο hardware, αφού έτσι κι αλλιώς το ίδιο θα ήταν. «Συντομη χαρά», έλεγε. Για να μην μιλήσω για τον μέχρι προ ολίγων μηνών Celeron μου..
ΑΠΞ: Εεεε, ναι, καλα, καλα. Παντως ΤΩΡΑ τα πράγματα είναι καλά. (Ψιθυριστά) Εεε, πήραμε κάποιες επιδοτήσεις.
ΔΤΦ: Το φανταζόμουν. Σιγά μην έβγαζε ο Χοντρολεφτάς από την τσέπη του.
ΑΠΞ: (Κάνοντας ότι δεν άκουσε)Επιτέλους, θα κοιτάζω γρήγορα το MSDN Library, το Codeplex, το SourceForge…
ΔΤΦ: Μα εσύ δεν τα χρησιμοποιείς αυτά!
ΑΠΞ: Ε;
ΔΤΦ: Καταρχήν για να χρησιμοποιείς το MSDN Library  και τα συναφή υποτίθεται ότι  γράφεις κώδικα. Από ο,τι θυμάμαι εσύ έχεις να γράψει ς παραπάνω από δύο γραμμές κωδικα στο ίδιο project από την εποχή της VB4.
ΑΠΞ: (Προσπαθώντας να αλλάξει θέμα) Καλα, καλα. Ηρθα να σου πώ ότι ο Χοντρολεφτάς θέλει να αναλάβεις τη διαδικασία ενεργοποίησης της νέας σύνδεσης με τον ISP μας, τον Mianaimiaoxi ΑE.
ΔΤΦ: ΓΙΑΤΙ;
ΑΠΞ: Γιατί είσαι ο μοναδικος σε αυτή την εταιρία που γνωρίζει ότι το Mbit ΔΕΝ είναι το αντίθετο του «βγείτ’».
ΔΤΦ: (Αναστεναγμός). Mianaimiaoxi… Μα αυτός δεν είναι ο ISP που είχαμε ήδη;
ΑΠΞ: (Ενθουσιώδης ως πελεκάνος σε ιχθυοπωλείο) Ναι, αλλά τώρα πάμε στο ιδιόκτητο δίκτυό του! Με ADSL2+! Broadband! Είμαστε ελεύθεροι, Ζαχαρία! Ελεύθεροι!
ΔΤΦ: …

Οι μέρες περνάνε στο συνηθισμένο ρυθμό, εν αναμονή της νέας, ταχύτατης, αξιόπιστης broadband σύνδεσης. Ολοι την περιμένουν. Ανυπόμονα. Εκτός από τον Πολύξερο Τοθελωχθες, που νομίζει ότι η εταιρία είναι ήδη συνδεδεμένη σε broadband γραμμή, μια και εδώ και αρκετές μέρες βλέπει ιστοσελίδες αποθηκευμένες σε CD-ROM.

Όχι, κανείς δεν του το έχει ξεκαθαρίσει. Τουλάχιστον δεν απασχολεί τους γύρω του.

Όμως, σήμερα, κάτι άλλαξε. Κατι διαφοροποιήθηκε. Το κατανοει κανεις από την απεγνωσμένη κραυγή του κ. Χοντρολεφτά Υποσχετόπουλου, ιδιοκτήτη και διευθύνοντος συμβούλου της Τρια Κιλά Κώδικα ΑΕ.

ΧΥΠ: ΖΑΧΑΡΙΑΑΑΑΑΑ!
ΔΤΦ: (Πανικόβλητος) Τι συμβαίνει, αφεντικό; Φωτιά; Πλημμύρα;
ΧΥΠ: Η σύνδεσή μας στο Internet δεν λειτουργεί! Κανε κάτι!
ΔΤΦ: Τι να κάνω αφεντικο; Μαλλον διακόπηκε για να γίνει η σύνδεση με τον καινούριο πάροχο..
ΧΥΠ: (Αγωνιωδώς) Ναι, αλλα ήμουν στη μέση ενός full hand στο Las Vegas Pok…γκουχ, στο μέσον μιας επιχειρηματικής διεργασίας υψηλού ρίσκου!
ΔΤΦ: (Πνίγοντας ένα πνιχτό γέλιο πνιχτά) Καλα, καλα, κάτσε να τους πάρω τηλέφωνο να δούμε τι συμβαίνει.

«Καλώς ορίσατε στην υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης της Mianaimiaoxi AE». Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότεροι ηλίθιοι που δεν γνωρίζουν αν το PC τους είναι η οθόνη ή το πληκτρολόγιο από όσους χαμηλόμισθους πιτσιρικάδες έχουμε έτοιμους μετά το μαστίγωμα της ημέρας για να τους απαντήσουν. Αν το θέμα σας είναι εξειδικευμένα τεχνικό, παρακαλώ πατήστε 3».

Μπλιπ.

«Καλώς ήρθατε στην υπηρεσία απάντησης εξειδικευμένων τεχνικών θεμάτων. Αυτή τη στιγμή η γραμμή του ενός και μοναδικού αδρά αμοιβόμενου τεχνικού μας είναι κατειλημμένη. Βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας. Παρακαλώ κάντε μια βόλτα ή περιμένετε πολύ».

Και ο Ζαχαρίας περιμένει.

Πολύ.

…Διασκεδάζοντας με τις απεγνωσμένες φωνές του Ψηλομύτη Μεμάστερ ο οποίος εδώ και λίγη ώρα ανακάλυψε ότι τα αγαπημένα του mp3 με Viking Drunk Blacksmith Epic Metal μουσική (μια παραλλαγή του Heroic Happy Miner Doom Metal που αποτελεί παραλλαγή του Devastated Extortion Black Metal) έχουν περιέργως μετονομαστεί  με τυχαία ονόματα και αναμειχθεί με τα τραδούδια των άλμπουμ «Λαϊκό γλέντι νο.491» (και 492, και 493) και «Χορός στο πανηγύρι του χωριού νο. 123». Τα οποία επίσης έχουν τυχαία ονόματα.

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Καλωδιάδης, πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
ΔΤΦ: Καλημέρα. Εχουμε, ξέρετε, σύνδεση με την υπηρεσία σας αλλά η γραμμή μας δεν λειτουργεί…
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Μμμμ….(κλικ κλικ κλικ) ναι… (κλικ κλικ) έχετε δίκιο. Λυπάμαι, δεν είναι δικό μας θέμα.
ΔΤΦ: Πως; Τι εννοείτε;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Βλέπω ότι η γραμμή σας δεν λειτουργεί. Όμως ξέρετε, από τη διακοπή της γραμμής που ήδη είχατε ως την επανασύνδεση στο δικο μας δίκτυο είναι θέμα του προηγούμενου παρόχου.
ΔΤΦ: ΜΑ ΕΣΕΙΣ είστε ο προηγούμενος πάροχος! Δική σας σύνδεση είχαμε πριν!
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: (Γκουχ). Εεεε, τεχνικώς ναι, αλλα είναι διαφορετικές υπηρεσίες. Εξάλλου, δεν ήσασταν στο ιδιόκτητο δίκτυό μας πριν…
ΔΤΦ: Δηλαδή;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Θα πρέπει να καλέσετε την Τεχνική Υποστήριξη Μη Ιδιόκτητου Δικτύου.

Δεν θα σχολιάσουμε το εκτενές υβρεολόγιο του Ζαχαρία μια και πιστεύουμε ότι είναι πλέον σε όλους γνωστό. Απλά να σας πούμε ότι, μολις έκλεισε το τηλέφωνο, οι κατάρες που εκτοξεύτηκαν από το στοματάκι του Ζαχαρία ήταν τόσο δυνατές ώστε προκάλεσαν ανεπανόρθωτη βλάβη σε τουλάχιστον 15 φούρνους μικροκυμάτων της ευρύτερης περιοχής και πρόωρο τοκετό σε δύο γάτες.

Αρσενικές.

«Καλώς ορίσατε στην υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Μη Ιδιόκτητου Δικτύου της Mianaimiaoxi AE». Ευχαριστούμε για την υπομονή σας και κατανοούμε προκαταβολικά την αγανάκτησή σας. Παρακαλούμε θερμά να μην υβρίζετε πολύ άσχημα τους τεχνικούς μας γιατί τους δημιουργείτε ψυχολογικά προβλήματα. Αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές μα ς είναι κατειλημμένες…»

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Ασυνδετίδης, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
ΔΤΦ: Ναι, ξέρετε…
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: ΞΕΡΩ, ΞΕΡΩ κύριε. Δεν έχετε δίκτυο ε;
ΔΤΦ: Εεεεε…
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Και θέλετε από ΕΜΕΝΑ να το φτιάξω ε; ΕΜΕΝΑ; Και ΤΙ είμαι εγώ κύριέ μου; Ο Θεός; Να κάνω θαύμα; Πώς την έχετε δει; Εχετε σαλτάρει όλοι! Γιουχου! ΜπρλπρλμπρλμπρλΜΠΙΙΙΙΙΠ

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ2: Ταχυτητόπουλος εδώ, ζητώ συγνώμη για το σύντομο επεισόδιο, ο συνάδελφος αντιμετωπίζει μια μικρή κρίση stress. Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
ΔΤΦ: Εεεε, περιμένουμε από την εταιρία σας σύνδεση broadband αλλά αντ’αυτού μας κόπηκε…
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ2: (Χωρίς να περιμένει το τέλος της πρότασης) Για σύνδεση broadband θα πρέπει να καλεσετε την Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Broadband.
ΔΤΦ: (Αγχωμένος) Ναι, κοιτάξτε, εκεί πήρα, αλλά μου είπαν ότι το θέμα…
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ2: (Βιαστικά) Κύριε, για σύνδεση broadband το θέμα ανήκει στον νέο πάροχο. Σας ευχαριστώ που καλέσατε, καλό…
ΔΤΦ: (Αγανακτισμένος) ΜΑ ΕΣΕΙΣ είστε ο νέος πάροχος! Και στους άλλους που πήρα μου είπαν ότι το θέμα ανήκει στον παλιό πάροχο που είστε εσείς που μου λέτε να απευθυνθώ στο νέο πάροχο που είναι οι άλλοι! Επιτέλους! Η ίδια εταιρία είστε!
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ2: (Γκουχ). Μισο λεπτάκι παρακαλώ

(Μετά από 45 λεπτά αναμονής)

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ2: Ευχαριστώ που με περιμένατε και συγνώμη για την αναμονή. Συννενοήθηκα με το τεχνικό μας τμήμα και με την ευκαιρία πετάχτηκα να φαω και μια τυρόπιτα. Το πρόβλημά σας θα λυθεί εντός της ώρας.
ΔΤΦ: (Απορημένος ευχάριστα) σας ευχαριστώ.

Το «εντός της ώρας», φυσικά, σημαίνει ο,τι και το «πιάτο της ώρας» σε πολυσύχναστη ταβέρνα. Θέλει την ώρα του. Και μια, και δυο, μπορει και τρεις. Στην περίπτωση του Ζαχαρία, φυσικά, όπως πάντοτε, ξεπερνάει τις τέσσερις.

Ο Ζαχαρίας, παίρνοντας απόφαση ότι σήμερα δεν πρόκειται να κάνει σοβαρή δουλειά, έχει καταπιαστεί με το να ανακατεύει τα περιεχόμενα των κοινόχρηστων φακέλων του Ψηλομύτη Μεμάστερ.

Τι είπατε; Το c$\windows\system32 δεν είναι ακριβώς κοινόχρηστο;

Ουπς.

Μπλιιιιπλιπμπλιιιιμπλιπ (ο νέος ήχος του κινητού του Ζαχαρία)

ΔΤΦ: Παρακαλώ;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Ειστε συνδεδεμενοι στο ιδιόκτητο δίκτυο της Mianaimiaoxi!
ΔΤΦ: Και γιατι με παίρνετε στο ΚΙΝΗΤΟ να μου το πείτε;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Εεε, γιατί το σταθερό σας δεν απαντάει.
ΔΤΦ: (Με ύφος τόσο κακό που αν τον έβλεπε ο Steven Seagal θα παράταγε τον κινηματογράφο και θα γινόταν πλασιέ εμπλάστρων) ΜΗΠΩΣ, λέω ΜΗΠΩΣ, αυτό είναι γιατί ΔΕΝ είμαστε συνδεδεμένοι ακόμα στο ιδιόκτητο δίκτυο της Mianaimiaoxi;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: (Απαθέστατα) Περιμένετε παρακαλώ.
ΔΤΦ: …
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: (Γλοιωδώς) Ευχαριστώ για την αναμονή σας. Από εμάς όλα είναι εντάξει, και φαίνεται ότι είστε συνδεδεμένοι. Για περαιτέρω θέματα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης…
ΔΤΦ: (Σηκώνοντας το ακουστικό του –νεκρού- σταθερού του) ΦΑΙΝΕΤΑΙ, αλλά δεν είναι! Συγνώμη,εσείς τι είστε;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Εμείς είμαστε η Υπηρεσία Ενημέρωσης Πελατών κύριε. Αν θέλετε όμως να σας προωθήσω στην Υπηρεσία Τεχνικής…
ΔΤΦ: (Αφρίζοντας) ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΣΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! Ούτε στην υπηρεσια Τεχνικής απαυτής, ούτε στην Ενημέρωση Πελατών κουκουρούκου ούτε στην αλληπωςτηλενε ούτε τίποτα!  Εχω βαρεθεί να απαριθμώ τις υπηρεσιες και τα τμήματά σας! Δεν αγοράσαμε οργανόγραμμα, γραμμή αγοράσαμε! Θελω να κάνετε τη δουλειά σας! Εχουμε δικτυο και τηλέφωνο ή δεν έχουμε;
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Εεεε, θα μεταφέρω την ερώτησή σας στο τεχνικό τμήμα και θα σας καλέσουν.
ΔΤΦ: ...

 

- Τo be continued -

Ναι ρε, to be continued. Σαν να καλομάθαμε, ετσι; Θέλουμε να δούμε το τέλος από τώρα; Δηλαδή το LOST πώς το κάνει και σε κάθε συνέχεια σου δημιουργεί περι τις 213 νέες απορίες σε σχέση με το προηγούμενο επεισόδιο; Ετσι και εδώ. Μην γκρινιάζετε. Αυτά έχει η πρόοδος.

Παρατήρηση: Το συγκεκριμένο ευθυμογράφημα, παρά τις γραφικές περιπέτειες που βίωσε ο συγγραφέας με τον πάροχό του το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι απλά χιουμοριστικό και δεν έχει σκοπό να θίξει κανέναν συγκεκριμένο πάροχο, εναλλακτικό η μη. Συνεπώς, σχόλια τα οποία θα "φωτογραφίζουν" πέραν αμφιβολίας συγκεκριμένο πάροχο ή θα αναφέρουν όνομα συγκεκριμένου παρόχου θα διαγράφονται. Μην μας κατηγορήσουν και για εκβιασμό :)

 

Δείτε τον κατάλογο των δημοσιεύσεων

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.

 

 

 

Δημοσίευση στην κατηγορία:
 

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητής εδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια

Σχόλια:

# thrylos said:

Ζαχαρία

Ξέρεις γιατί συμβαίνουν αυτά με τους εναλλακτικούς;

Γιατί δεν διαφέρουν πολύ ως μαγαζιά από την 3 Κιλά κώδικα ΑΕ.

Όσο καλό λογισμικό μπορεί να βγάλει η 3 Κιλά Κώδικα, άλλο τόσο καλό δίκτυο μπορούν να έχουν.

Και εαν έχουν το Ζαχαρία τους που τα ξέρει όλα, θα του δίνουν 3 και 60.

04 Μαρτίου 08 at 9:44 πμ
# pathway said:

Καλωσορίζουμε τον Ζαχαρία στην ελληνική πραγματικότητα των εταιρειών τηλεπικοινωνιών.

...και μετά αναρρωτιούνται πως κάποιος γίνεται μανιακός δολοφόνος..

04 Μαρτίου 08 at 10:31 πμ
# Οne Happy Dot said:

τσ τσ τσ Ζαχαρία! Πολύ ευέξαπτος είσαι! Ολόκληρη εταιρεία "σκίστηκε" να σε εξυπηρετήσει περνώντας σε από τμήμα σε τμήμα ώστε να κατανοήσεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν όλα - στην εντέλεια δηλαδή - κι εσυ...τσ τσ! Κι εδω κολάει το κλασικό moto γονέων και παππούδων ελαφρώς αλλαγμένο: "εαν νομίζεις ότι με τέτοια συμπεριφορά θα έχεις broadband σύνδεση πλανάσαι πλάνην οικτρά"! καλημέρα και καλώς μας επέστρεψες!

04 Μαρτίου 08 at 11:34 πμ
# An-Lu said:

Πολύ ψύχραιμα μας τα περιγράφετε φίλτατε!!!!

Εμείς πάντως εκβιάζουμε μόνο με αντάλλαγμα Friskies!

04 Μαρτίου 08 at 11:37 πμ
# manosB said:

Υπερβολές, υπερβολές!!! Δηλαδή γιατί μια εταιρία πρέπει να έχει σταθερή τηλεφωνική και ιντερνετική παρουσία στην Ελλάδα!!!! Τίποτα δεν αποκαθιστά τη προσωπική επαφή.

Προτείνω λοιπόν ο Ζαχαρίας να πάρει ένα τσουρέκι (το γνωστό με κάστανο και άσπρη σοκολάτα) και να πάει από τα HQ (χεντκουόρτερς) του εναλλακτικού πάροχου. Είμαι σίγουρος με τη θρυλική γοητεία του θα σαγηνεύσει το helpdesk και δεν θα ξανασυναντήσει πρόβλημα. Το πολύ πολύ να τον εφοδιάσουν δωρεάν με μια νέα συσκευή τελευταίας τεχνολογίας smoke signals2+ Να κάνει τη δουλειά του.

06 Μαρτίου 08 at 8:47 πμ
# dimkasta said:

Καλά τα γλέντια με την αναμονή είναι τρελλά... Και δεν ξέρουν και πάντα πρέπει να σε προωθήσουνε στους αρμόδιους τεχνικούς, οι οποίοι φυσικά δεν θα αργήσουνε να απαντήσουνε γιατί δεν έχει κίνηση το κέντρο (μετάφραση: έχεις περιμένει ήδη 45 λεπτά, περίμενε τώρα άλλες 2 ώρες μέχρι να νυχτώσει και να φύγουνε όλοι και τα λέμε αύριο πάλι από την αρχή).

Επίσης τρελλά γλέντια με τις αιτήσεις... Ήθελα πρόσφατα να γυρίσω το λογαριασμό να πληρώνεται με την πιστωτική μου... Η διαδικασία ποιά είναι?  Πάρε Ό,ΤΙ έγγραφο επίσημο και μή μπορεί να βρίσκεται στα συρτάρια σου και στείλ τα στο εταιρικό ΦΑΞ. Από τα αναμενόμενα του στύλ φωτοτυπία ταυτότητας μέχρι φωτοτυπία της ίδιας της κάρτας και του μενού του σουβλατζίδικου της γωνίας γιατί το δικό μας το έφαγε το μωρό του επιστάτη.

Και μετά από όλο αυτό το σόου, σκάει συνάμενος κουνάμενος και πωλητής στο σπίτι...

Μόλις είχα γυρίσει από τη δουλειά με θολωμένο μάτι και τον είδα στο διπλανό διαμέρισμα. Μπαίνω σπίτι, φόρμα και ύπνο με τη μία. Μετά από λίγο ντρίν και αρχίζει το παραμύθι... Με είχε 10 λεπτά και μου λεγε χωρίς να πάρει ανάσα... Και με το που ακούει ότι είμαι πελάτης, μην τον είδατε... ούτε ο Βέγγος δεν έτρεχε έτσι... Θα μου πείτε τι φταίει και αυτός...

Anyway... όλοι την ουρά τους βγάζουνε απ'έξω και δουλειά δεν γίνεται...

Αυτά...

Σόρρυ για το Γουόλοφτέξτ

Όχι τίποτα χάνω και DKP από το raid κάθε φορά που κόβεται η γραμμή ενώ παίζω WoW...

06 Μαρτίου 08 at 3:37 μμ
# dimkasta said:

Καλά τα γλέντια με την αναμονή είναι τρελλά... Και δεν ξέρουν και πάντα πρέπει να σε προωθήσουνε στους αρμόδιους τεχνικούς, οι οποίοι φυσικά δεν θα αργήσουνε να απαντήσουνε γιατί δεν έχει κίνηση το κέντρο (μετάφραση: έχεις περιμένει ήδη 45 λεπτά, περίμενε τώρα άλλες 2 ώρες μέχρι να νυχτώσει και να φύγουνε όλοι και τα λέμε αύριο πάλι από την αρχή).

Επίσης τρελλά γλέντια με τις αιτήσεις... Ήθελα πρόσφατα να γυρίσω το λογαριασμό να πληρώνεται με την πιστωτική μου... Η διαδικασία ποιά είναι?  Πάρε Ό,ΤΙ έγγραφο επίσημο και μή μπορεί να βρίσκεται στα συρτάρια σου και στείλ τα στο εταιρικό ΦΑΞ. Από τα αναμενόμενα του στύλ φωτοτυπία ταυτότητας μέχρι φωτοτυπία της ίδιας της κάρτας και του μενού του σουβλατζίδικου της γωνίας γιατί το δικό μας το έφαγε το μωρό του επιστάτη.

Και μετά από όλο αυτό το σόου, σκάει συνάμενος κουνάμενος και πωλητής στο σπίτι...

Μόλις είχα γυρίσει από τη δουλειά με θολωμένο μάτι και τον είδα στο διπλανό διαμέρισμα. Μπαίνω σπίτι, φόρμα και ύπνο με τη μία. Μετά από λίγο ντρίν και αρχίζει το παραμύθι... Με είχε 10 λεπτά και μου λεγε χωρίς να πάρει ανάσα... Και με το που ακούει ότι είμαι πελάτης, μην τον είδατε... ούτε ο Βέγγος δεν έτρεχε έτσι... Θα μου πείτε τι φταίει και αυτός...

Anyway... όλοι την ουρά τους βγάζουνε απ'έξω και δουλειά δεν γίνεται...

Αυτά...

Σόρρυ για το Γουόλοφτέξτ

Όχι τίποτα χάνω και DKP από το raid κάθε φορά που κόβεται η γραμμή ενώ παίζω WoW...

06 Μαρτίου 08 at 3:38 μμ
# nikolaosk said:

ποσο θεούλης εισαι!!!!!!!!!!!!εγω καθισα στα αυγα μου. δεν πηγα στους εννλακτικους και ειχα Internet απο την πρωτη βδομαδα.

06 Μαρτίου 08 at 9:45 μμ
# lakom said:

Den ksero gia enalaktikous - oikologous kai loipous, pantos me ton OTE eimai apolyta ikanopoihmenos.

Se mia vdomada mou eipan oti tha mou valoun tilefono / dsl, kai telika stis pente meres eixe erthei to synergeio, doulepse kanna-dyo ores, kai ola paizan tzami. Apo tote kai mexri tora etsi synexizetai h katastasi (ftou, ftou, ftou)

Kai fantastite oti h politria elege oti ypirxe kai sovaro forto ergasias sta synergeia.

Etsi, gia na leme kai ta kala.

06 Μαρτίου 08 at 11:17 μμ
# cap said:

Ρε σεις.

Τι είπα;

Δεν αναφέρουμε ονοματα παρόχων. Αφησα αυτά τα δύο τελευταία σχόλια, αλλα θα σβήσω όσα ακολουθήσουν (μου παει το αυστηρο; ) Αυτά τα αφήνω μια και δεν λένε τίποτα κακό αλλα μέχρι εκεί και πολλά είναι. Γιατί αλλιώς θα αρχίσουμε όλοι να γράφουμε για τα καλα και τα κακα του παρόχου μας.

Εεεεεπισης μηηηηην γραφετε Greekglish γιατί ο φτωχός πλην τιμιος συγγραφεύς θα σας ζητήσει να του κάνετε donations για να πάει να φτιάξει τα ματάκια του στον οφθαλμίατρο (που είναι και ακριβός). Εκεινο το alt-shift πατήστε το το άτιμο, τι ψυχή έχει;

07 Μαρτίου 08 at 2:47 πμ
# Elric said:

Zaxaria min anisixeis...i istoria sou fotografizei OLOUS tou paroxous

11 Μαρτίου 08 at 1:44 μμ
# fog said:

Η ιστορία της ζωής μας στον κόσμο του "γρήγορου" internet.

Γέλασα πάλι η "απερίσκεπτη". Στην επόμενη διακοπή της adsl θα μάθω να γελάω με τον πόνο του άλλου.

12 Μαρτίου 08 at 9:00 πμ
# Idάκι said:

Καλωσήρθες!! Τι κάνει ο Junior??

Και οι δικοί μου πήγαν σε εναλλακτικό πάροχο αλλά μέχρι τώρα (φτου φτου) προβλήματα δεν είχαν με την DSL κ το τηλέφωνο, πέραν της έλλειψης αναγνώρισης κλήσεων (το οποίο δεν έχω καταλάβει γιατί είναι τόοοοοοσο τραγικό πια!!)

Ελπίζω το BD να είναι up & running πλέον και ο Ζαχαρίας να σερφάρει ανενόχλητος!

12 Μαρτίου 08 at 2:55 μμ
# netlich said:

εκεί, εκεί μέσα στα πράγματα...

Λοιπόν Ζαχαρία εγώ πια δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ.

Ναι εντάξει την πρώτη φορά περίμενα 6 μήνες+ από πείσμα να με συνδέσουν...Και μπορεί να ανγκάστικα να διακόπψω την αίτηση μια και χώρισα με την αρραβωνιαστικά μου και άλλαξα σπίτι (όχι δεν έγινε κατα τη γνωστή διαφήμιση όπου τα έριξα όλα σε γνωστό δημόσιο πάροχο τηλ/νιων)

Ναι μπορεί η εταιρία που συνεργάζομαι να άλλαξε κτήριο και να βρέθηκε με λάθος νούμερα για λίγο (εξάλλου δεν είχαμε ούτε ίντερνετ οπότε ποία η διαφορά;;;)

Αλλα τώρα...Μετά από τρεις αιτήσεις και άλλα παρελκόμενα έχω ADSL...εώς 10βγείτ' (δηλ. 1,5 max Mbit αν πεταρίσει καμμιά πεταλούδα στην Αφρική) και με μόνο 1,5 μήνα καθυστέρηση...(Λες το bandwidth ναι είναι άρητα ανάλογο με το χρόνο που περιμένεις;;; Φτού έπρεπε να τους πω να μου το καθυστερήσουν 5 μηνάκια ακόμα...)

Στο τέλος είμαστε όλοι χαρούμενοι...Υπομονή θέλει...

'Α...τώρα που το σκέφτομαι όμως στο σπίτι της μάνας μου δεν θα μείνω για πολύ, μάλλον πρέπει να κάνω κι'άλλη αίτησ....ΜΠΛΙΜΠ!!!!

Error534, the brain has responded with "EinaipollatabandwidthMiiiiitso" error message.

13 Μαρτίου 08 at 5:15 μμ
# Rover1 said:

Μήπως οι Ταχυτητόπουλος, Ασυνδετίδης και λοιποίμ ανήκουν (στην καλύτερη περίπτωση) στη γενιά των 700€? Γιατί μόνο αυτό κοιτάνε οι πάροχοι, πως θα οικονομήσουνε από όλο το φάσμα της μπίζνας που έχουν στήσει. Θα παραδεχόμουνα (και θα συνδεόμουνα) 2play - 3play - xplay σε όποιον έβγαινε και έλεγε: "Την Ν+1 ημέρα θα σας έχουμε συνδέσει και θα λειτουργούν όλα στην εντέλεια, αλλιώς για κάθε ημέρα που δεν θα έχετε υπηρεσίες μας θα κερδίζετε 1 μήνα συνδρομή δωρεάν. Και στο support τηλέφωνο, θα απαντάμε εντός 30 secs, αλλιώς θα σας πιστώνουμε 0,1 € (τσάμπα τους το έβαλα) το κάθε δευτερόλεπτο που σας τα σπάμε τα κάστανα να περιμένετε..."

ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΤΕ ! (Όσον αφορά τους (νεαρούς) υπαλλήλους του help desk, είναι ευτυχισμένοι που βρήκαν έστω αυτήν τη δουλειά και δεν φτιάχνουν ράφια στο Supermarket και πρέπει και οι υπόλοιποι να σκέφτονται ότι εκεί θα μπορούσε να δουλεύει το παιδί τους, πριν αρχίσουν τα "γαλλικά" (όσο τους επιτρέπουν κάτι τέτοιο τα νεύρα τους - ειδικά μετά από πολύωρη αναμονή και πάσες μεταξύ των τμημάτων της εταιρίας/παρωδίας.)

Όσον αφορά το επεισόδιο, γιατί μου έδινε την συνεχώς εντύπωση Dejavu ?

ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ !

PS Αυτην την εβδομάδα αλλάζω ISP (έκανα αίτηση διακοπής - μην πει κανένας ότι δεν χρειαζόταν, τον καταριέμαι για πάνω από 2ωρο στην αναμονή του helpdesk) και πάω για ADSL 2+. Θα παιχτεί μεγάλο θεατρικό που ούτε ο Ζαχαρίας δεν θα το πιστεύει!!

18 Μαρτίου 08 at 10:49 μμ
# Angie_Ann said:

Είμαι και γω από αυτούς τους καημένους της τεχνικής υποστήριξης...Μου έφερες πολλές (όχι καλές :P) αναμνήσεις στο μυαλό..Τι έχουν ακούσει τα αυτάκια μου ένα χρόνο τώρα δεν περιγράφεται! Από βρισιές μέχρι ατάκες επικών προδιαγραφών από ανθρώπους που δεν θα 'πρεπε να πιάσουν ποντίκι ποτέ τους!

Μέχρι και άνθρωπος χωρίς υπολογιστή είχε αγοράσει πακέτο με dsl! Δηλαδή έλεος!

06 Μαΐου 08 at 9:32 μμ
# cap said:

@Angie_Ann:

Υποψιάζομαι οτι το επόμενο βήμα της εισόδου αυτής της χώρας στο μαγικό κόσμο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών θα είναι η αγορά DSL χωρίς σπίτι. Αν ο συμπαθής πελάτης σου αγόρασε πακέτο χωρίς υπολογιστή, που να δεις τους επόμενους που θα κουνάνε το πακέτο πανω-κάτω στο οικόπεδο (ως γνωστόν, αν το ανακινήσεις πριν τη χρήση πιάνει καλύτερο σήμα) :)

23 Μαΐου 08 at 12:04 πμ
# orck said:

this is greece ρε!

ολα εχουν γινει με μελετη

και φυσικα ολα λειτουργουν σωστα :)

05 Οκτωβρίου 08 at 3:32 μμ

Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

ÐïëéôéêÞ Ó÷ïëéáóìïý: Äåí åðéôñÝðåôáé ÷ñÞóç êþäéêá HTML. Ôá URIs êáé ïé áëëáãÝò ãñáììÞò ìåôáôñÝðïíôáé áõôüìáôá. Ç äéåýèõíóç e–mail óáò äåí èá åìöáíéóôåß óå äçìüóéá óåëßäá.

(απαιτούμενο)
(προαιρετικό)
(απαιτούμενο)
ÅéóÜãåôå ôïí êùäéêü:
CAPTCHA Image