|
-
27-08-2006, 23:57
|
-
28-08-2006, 10:04
|
|
nmichalo wrote: | Οι θέσεις πληροφορικής, τόσο σε εταιρίες πληροφορικής όσο και σε μεγάλες επιχειρήσεις συνεχώς φθίνουν. |
|
Διαφωνούμε χωρίς να έχουμε ουσιαστικά νούμερα στα χέρια μας. Τι θα λέγατε να έκανα μια πρόχειρη τηλεφωνική έρευνα σε 100-150 τυχαίες επιχειρήσεις; Τα στοιχεία που πιθανόν μας ενδιαφέρουν είναι: - Έτος ίδρυσης
- Κλάδος
- Τρέχον αριθμός προσωπικού
- Υπάρχει τμήμα μηχανογράφησης;
- Αριθμός προσωπικού πληροφορικής: 2004 | 2005 | Σήμερα | Εκτίμηση σε ένα έτος
Τα στοιχεία θα συλλεχθούν προφορικά χωρίς καμία δέσμευση της εταιρίας, σε χαλαρό επίπεδο, ίσα για να έχουμε μια χονδρική εικόνα για το που κινούνται τα πράγματα. Το δείγμα μπορεί να βγεί από μία γενική λίστα όπως τον τηλεφωνικό κατάλογο, από 10-15 επιχειρήσεις σε 10-15 μεγάλους κλάδους. Αν θέλετε, προτείνετε άλλα στοιχεία τα οποία πιστεύετε ότι θα βοηθούσαν. Επίσης, αν κάποιος από εσάς μπορεί να διαθέσει προσωπικό για να μοιραστούμε τα τηλέφωνα, ας μου στείλει ένα PM.
Χρήστος Γεωργακόπουλος
|
|
-
28-08-2006, 10:08
|
|
Να συμπληρώσω λέγοντας ότι ο μισθός δεν είναι κάτι που με απασχολεί μια που καθορίζεται από την προσφορά/ζήτηση. Το ουσιαστικό είναι να δούμε πως μεταβάλλεται η ζήτηση για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε αν δικαιολογείται η κάμψη στην προσφορά όπως φαίνεται από τις βάσεις των σχολών.
Χρήστος Γεωργακόπουλος
|
|
-
28-08-2006, 10:14
|
-
28-08-2006, 11:59
|
-
thrylos
-
-
-
Μέλος από τις 15-01-2006
-
-
Δημοσιεύσεις 595
-
-
|
NMichalo
Να πω κάποια πράγματα και για τις πιστοποιήσεις επειδή το έχω ψάξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το θέμα.
1) Οι πιστοποιήσεις κατοχυρώνουν κάποιο βαθμό επάρκειας (βασικό, μεσαίο, ανώτατο) σε κάποιο προιόν
2) Οι πιστοποιήσεις που μετρούν περισσότερο είναι οι πιστοποιήσεις για system/network administrators, επιθεωρητές ασφάλειας και project management.
3) Μια πιστοποίηση μόνη της δε λέει πολλά. Όμως μαζί με κάποια άλλη μπορούν να αποτελέσουν θανατηφόρο συνδυασμό. ΠΧ MCSE + CCNA, RHCE + OCP
4) Έχουν μια περιορισμένη διάρκεια ζωής που καθορίζεται είτε από το φορέα που τις εκδίδει (πχ το CCNA λήγει σε 3 χρόνια) είτε είναι για μια συγκεκριμμένη πλατφόρμα η οποία κάποια στιγμή στο μέλλον θα έχει αντικατασταθεί πχ MCSE για Windows server 2003.
5) Αν κάποιος δε πληρώνει αρκετά ότι χαρτί και να έχεις, πάντα θα βρεις μετά από ψάξιμο ψάξιμο ψάξιμο, κάποιον άλλο ο οποίος θα τα εκτιμήσει και θα σου κάνει καλύτερες προσφορές.
6) Πολλές φορές μπορεί να δεις κάποιους που έχουν ένα σιδηρόδρομο από πιστοποιήσεις. Αυτοί συνήθως διδάσκουν σε εκπαιδευτικά κέντρα ή γράφουν βιβλία για τις πιστοποιήσεις και τις τεχνολογίες. Η συγκεκριμμένη διδασκαλία είναι μια καλή δουλειά που προσφέρει καλό λόγο εισοδήματος/φόρτο εργασίας.
Όσο για αυτήν την αγγελία που λες, την είδα και τη διάβασα και εγώ. Ο άνθρωπος είναι τελείως μ...... Αλοίμονο να ζητά με 750 καθαρά πτυχιούχο ΑΕΙ, να απαιτεί να μένει παραπάνω ώρες και να λέει ότι δε θα προοδεύσει στο τμήμα ΙΤ αλλά στο business.
Κανένας δε θα πρέπει να πάει σ' αυτή τη δουλειά. Το να συμβιβάζεται κάποιος δουλικά σε οποιαδήποτε θέση, σε οποιοδήποτε αντικείμενο κάνει ζημιά και στον ίδιο και στους συναδέλφους του που διεκδηκούν κάτι καλήτερο. Εαν αύριο ο υπάλληλος που παίρνει 750 ευρώ τώρα διαπραγματεύεται συμβόλαια, θα πουλήσει όσο όσο τα προϊόντα του.
Με κάτι τέτοιους όμως βλέπω νέα παιδιά να σκεύτονται ένα πράγμα...πώς θα μπουν στο δημόσιο. Και ο πατέρας μου πολλές φορές μου γκρινιάζει γιατί σνομπάρω το δημόσιο. Έχω δει μεταπτυχιακούς στην Αγγλία να κάνουν μαστερ για να πάρουν παραπάνω μόρια για το δημόσιο.
Powered by openSuSE 11 64-bit Edition
|
|
-
29-08-2006, 10:36
|
-
29-08-2006, 11:04
|
-
KelMan
-
-
-
Μέλος από τις 03-11-2004
-
Planet Earth
-
Δημοσιεύσεις 2.851
-
-
|
Η πληροφορική και ο προγραμματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση διδάσκονται για δύο λόγους. Η πληροφορική διδάσκεται για να εξοικιωθούν τα παιδιά με την τεχνολογία και ο προγραμματισμός προκειμένου να εξοικιωθούν με την αλγοριθμική σκέψη και να μάθουν να αναλύουν απλά προβλήματα. Πέρα από τα επαγγελματικά λύκεια (όπως και αν ονομάζονται currently τέλος πάντων), κανείς δεν περιμένει οι μαθητές να μάθουν να γράφουν εφαρμογές. Εξάλλου, με 2 ώρες την βδομάδα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα και γι αυτόν τον λόγο ένα μεγάλο τμήμα της ύλης είναι προαιρετικό αφήνοντας τον καθηγητή να επιλέξει ύλη ανάλογα με τα ενδιαφέροντα της κάθε τάξης (πχ δημιουργία απλών σελίδων, επεξεργασία ήχου/εικόνας, απλός προγραμματισμός με Pascal, κλπ).
Δεν ξέρω τι προσωπικές εμπειρίες έχεις και πως συνδέεις τον τρόπο που γίνεται η πληροφορική στα σχολεία με το πως έλκει ή απωθεί τους μαθητές στις σχολές πληροφορικής ωστόσο το ίδιο αβίαστα θα μπορούσε να πει κανείς και για τα υπόλοιπα μαθήματα "έτσι όπως διδάσκεται η χημεία στα σχολεία, ποιός θα δηλώσει Χημικό/Χημικός Μηχανικός/κλπ", "έτσι όπως διδάσκονται τα μαθηματικά στα σχολεία, ποιός θα δηλώσει Μαθηματικό", κλπ, κλπ.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι η πληροφορική στα σχολεία, πέρα από τον παιδαγωγικό/μαθησιακό της ρόλο, βοηθάει στον να αντιληφθεί ο μαθητής αν το αντικείμενο είναι κάτι που του αρέσει ώστε να επιδιώξει τις αντίστοιχες σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
-
29-08-2006, 11:57
|
-
29-08-2006, 14:38
|
-
agmarios
-
-

-
Μέλος από τις 11-05-2006
-
Ηράκλειο
-
Δημοσιεύσεις 346
-
-
|
Κατ αρχάς δεν διαφωνώ ότι δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να διδαχτεί σωστά. Η γενικότερη προχειρότητα στην εκπαίδευση υπάρχει κι εδώ.
Επίσεις υποστηρίζω ότι έτσι που διδάσκονται τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία κλπ κλπ σιγά μην πάει ο άλλος να γίνει μαθηματικός, φυσικός, χημικός. Η μόνη διαφορά είναι ότι ο προγραμματισμός διδάσκεται μόνο στην τελευταία τάξη του σχολείου οπότε είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα.
Όσο για το μάθημα της πληροφορικής στο γυμνάσιο οι εμπειρίες μου προέρχονται από τα ανήψια μου και είναι οι εξής: - την ώρα του μαθήματος μόνο σερφάρισμα, σε κατάλληλα ή ακατάλληλα sites - 2 ώρες μάθημα τον Ιούνιο αρκέσαν για να γράψουν 12-15 στις εξετάσεις.
Προφανώς και δεν περιμένω να γράφουν εφαρμογές αλλά περιμένω να καταννοήσουν τον "αλγοριθμικό τρόπο σκέψης", παρακλάδι του μαθηματικού τρόπου σκέψης. Το καταφέρνει όμως; Δεν θέλω να μηδενίζω αλλά δεν μπορώ και να αισιοδοξώ.
|
|
-
29-08-2006, 15:38
|
-
29-08-2006, 16:01
|
-
agmarios
-
-

-
Μέλος από τις 11-05-2006
-
Ηράκλειο
-
Δημοσιεύσεις 346
-
-
|
KelMan wrote: | Και όμως γίνονται και Μαθηματικοί και Φυσικοί και Χημικοί... Δεν βλέπω τις σχολές να έχουν έλλειψη φοιτητών... |
|
όχι δεν έχουν έλλειψη, αλλά δεν έχουν και ψηλές βάσεις. Γιατί πολύ απλά ελάχιστοι τις έχουν πρώτες στο μηχανογραφικό τους. Το ίδιο ισχύει πλέον και τα τμήματα πληροφορικής.
KelMan wrote: | Από εκεί και πέρα, σε όλα τα μαθήματα του σχολείου υπάρχουν καθηγητές που εμπνέουν τα παιδιά και κάνουν σωστό μάθημα καθώς επίσης και καθηγητές "παραλίες", το ίδιο ισχύει και για το μάθημα της Πληροφορικής. |
|
Προφανώς, ευτυχώς υπάρχουν και καλοί δάσκαλοι που κάνουν ό,τι μπορούν παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες.
Δε νομίζω ότι κατά βάθος διαφωνούμε.
|
|
-
29-08-2006, 16:37
|
-
30-08-2006, 20:16
|
-
30-08-2006, 21:15
|
-
Panagiotis Kefalidis
-
-

-
Μέλος από τις 09-05-2005
-
North America
-
Δημοσιεύσεις 1.204
-
-
|
Ντάξει, συγνώμη κιόλας, αλλα αυτά μου φαίνονται χαζομάρες.. Θα γίνω κακός, αλλα στην Ελλάδα θεωρούμε "προγραμματιστή" και αυτόν που έχει τελειώσει ενα ΙΕΚ και δεν ξέρει να γράψει καλά καλά, 5 γραμμές κώδικα. Ετσι ναι, γίναμε πολλοί.. κι αυτοί προγραμματιστές λένε οτι είναι, κι εμείς προγραμματιστές λέμε οτι είμαστε. Ασε που αμφιβάλλω αν πραγματικά το 90% των ανθρώπων που ρωτάνε τι δουλεία κάνεις, καταλαβαίνουν πραγματικά τι ειναι "προγραμματιστής".. Οι περισσότεροι θεωρούν οτι όποιος ασχολείται με κομπιούτερ είναι και προγραμματιστής..
Έγινα καυστικός, αλλα όταν βλέπω υπερβολές δεν μπορώ να μην αντιδράσω..
Παναγιώτης Κεφαλίδης "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία" Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
|
|
-
30-08-2006, 22:26
|
Σελίδα 2 από 3 (38 εγγραφές)
2
|
|
|