Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Little Nicolas VS Sony Hellas

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Nicolas. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος skalanto στις 29-11-2006, 15:35. Υπάρχουν 13 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  25-10-2006, 18:01 19217

    Little Nicolas VS Sony Hellas

    Με συγχωρείτε για το μακροσκελές της δημοσίευσης αλλά υποσχέθηκα ότι αυτή η ιστορία θα δημοσιευτεί σε σχετικά fora. Για να θυμούνται οι παλιοί (εγώ ξεχάστηκα) και να μαθαίνουν οι νέοι.

     

     

     

     

    Sony το μεγαλείο σου...

     

    Τον Μάιο του 2006 αγόρασα laptop Sony Vaio από το Πλαίσιο Μετ/σης. Το Οκτώβρη του ιδίου έτους, αφού είχε δουλέψει ελάχιστες ώρες, παρουσίασε πρόβλημα στο hardware (δεν άνοιγε καν). Και εκεί αρχίζει η ιστορία...

    Πηγαίνω με το μηχάνημα στο Πλαίσιο όπου μου εξηγούν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτε διότι το μηχάνημα καλύπτεται από εγγύηση της αντιπροσωπίας και θα πρέπει να απευθυνθώ σε αυτούς. Το πώς το Πλαίσιο πουλάει μηχανήματα για τα οποία δεν αναλαμβάνει καν την διεκπεραίωση της όποιας γραφειοκρατίας που αφορά την εγγύηση και δεν το θεωρούν και σκόπιμο να το αναφέρουν στον πελάτη, είναι άλλη ιστορία.

    Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου (sic) με τον αυτόματο τηλεφωνητή της Sony Ελλάς (10/10/2006), με παραπέμπουν στα γραφεία της Sony στο Βέλγιο. Ξανακαλώντας στην Sony Ελλάς προκειμένου να ζητήσω εξηγήσεις για την «προώθηση» και περιμένοντας περίπου μισή ώρα να απαντήσει κάποιος το τηλέφωνο, μου απαντούν ότι εκεί (στο Βέλγιο) μπορώ να μιλήσω με Ελληνόφωνους υπαλλήλους στους οποίους αφού εξηγήσω το πρόβλημα θα στείλουν courier να παραλάβει το μηχάνημα να το πάει στην Γερμανία όπου και θα επισκευαστεί και θα γυρίσει πίσω. Συνεχίζω λοιπόν τα τηλεφωνήματα, καλώ Βέλγιο όπου και μου ζητά ένας αυτόματος τηλεφωνητής να ανοίξω νέο φάκελο για την υπόθεσή μου χρησιμοποιώντας τον σειριακό αριθμό του μηχανήματος. Αφού το κάνω και αυτό, ακούγεται κάτι στα Βελγικά (συγνώμη που δεν είμαι γνώστης...) και στην συνέχεια ακούω ένα τηλέφωνο στα ελληνικά χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Στην συνέχεια και μην έχοντας τί άλλο να κάνω (sic!!!!) καλώ σε αυτό το τηλέφωνο όπου μετά από περίπου 45 λεπτά απαντά κάποιος μη ελληνόφωνος του οποίου η Αγγλική προφορά θα μπορούσε να συγκριθεί μόνο με της Ίνγκας ή της Χέλγκας, καρικατούρες ανθρώπων βορείων ευρωπαϊκών χωρών που έχουμε δει μόνο στην τηλεόραση. Χαρακτηριστικά, προσπαθώντας να του συλλαβίσω την διεύθυνσή μου, λέγοντάς του το γράμμα “V” με ρώτησε («βι φορ βίσκευ»;  Σμτ (v for whiskey?) ). Αρνούμενος να συνεχίσω την κουβέντα, η οποία είχε ήδη διαρκέσει στο σύνολο πάνω από μία ώρα, και τον όλο εμπαιγμό σε βάρος μου, κλείνω το τηλέφωνο και επικοινωνώ ξανά με την Sony Ελλάς, όπου αφού περίμενα και πάλι περίπου 20 λεπτά για να σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο, μιλάω με κάποια κυρία η οποία ισχυρίσθηκε ότι  δεν γνωρίζει την διαδικασία και με παρέπεμψε σε κάποιον άλλο κύριο Μxxx. Ο κύριος Μxxx λοιπόν αφού, του εξήγησα την κατάσταση και του τόνισα ότι απαιτώ να εξυπηρετηθώ από την Sony Ελλάς, αφού η απόδειξη αγοράς και οι όροι της εγγύησης αναφέρουν ότι έχω ένα χρόνο εγγύηση αντιπροσωπίας, (άλλο παραμύθι, αφού όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα στην Ευρωπαϊκή ένωση έχουν υποχρεωτικά δύο χρόνια εγγύηση), μου είπε ότι θα επικοινωνήσει αυτός με το service στο Βέλγιο, προκειμένου να με πάρει τηλέφωνο κάποιος ελληνόφωνος υπάλληλος. Τον ευχαρίστησα και κλείσαμε το τηλέφωνο.

    Δύο ώρες αργότερα και αφού δεν είχα καμία επικοινωνία, ξαναμίλησα με τον κύριο Μxxx (και αυτή την φορά περίμενα άλλη μισή ώρα στο τηλέφωνο) και αφού άκουσε έκπληκτος ότι δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου, μου είπε χαρακτηριστικά ότι θα επικοινωνήσει επιτόπου για δεύτερη φορά με το Βέλγιο έτσι ώστε να με πάρει τηλέφωνο «μία κοπέλα δικιά μας». Ακόμα περιμένω...

    Την επόμενη μέρα, έχοντας εκνευριστεί αφόρητα τηλεφωνώ ξανά στην Sony Ελλάς όπου αφού περίμενα και πάλι για περίπου ένα τέταρτο το σηκώνει κάποια κυρία, της εκθέτω το πρόβλημά μου, μου λέει παρακαλώ περιμένετε και με ξαναβάζει σε αναμονή. Μετά από δύο ή τρία λεπτά αναμονής, κλείνει η γραμμή!

    Ξανά τηλέφωνο, ξανά αναμονή, το σηκώνει η ίδια κυρία, «παρακαλώ περιμένετε», ξανακλείνει η γραμμή για δεύτερη φορά!

    Ξανά τηλέφωνο στην Sony Ελλάς, έχοντας πλέον μιλήσει με τον δικηγόρο μου τον οποίο έχω ενημερώσει ότι αν δεν εξυπηρετηθώ άμεσα, έχω πρόθεση να τραβήξω αυτή την ιστορία μέχρι τα άκρα. Αυτή την φορά, αφού περίμενα το πατροπαράδοτο τέταρτο, ενημερώνω την κυρία που σήκωσε το τηλέφωνο για τις προθέσεις μου, και αφού μου δικαιολογήθηκε ότι φταίει το τηλεφωνικό κέντρο (λέτε να είναι Sony;;), με παραπέμπει επιτυχώς αυτή την φορά στην κυρία Αxxx την οποία ενημέρωσα από την αρχή για όλη την ιστορία και της ξεκαθάρισα επίσης τις προθέσεις μου.

    Στην συνέχεια, και αφού η εν λόγω κυρία έδειξε να κατανοεί το πρόβλημα, το μόνο που έκανε ήταν να κάνει register το laptop μου στο Vaio-Link, και να με παραπέμψει και πάλι στο Βέλγιο, ενώ με βεβαίωσε πως ήταν συμπτωματικό ότι δεν βρήκα Ελληνόφωνο συνεργάτη τους.

     

    Email από το Support Team

     

     

     

     

     

      Dear xxx,

    Welcome to e-Support !

    As a newly registered SONY user, you are entitled to unlimited access to the  "e-Support" Web Portal.

    You cannot find the answer to your SONY-related query in your user manual? You have checked support.sony-europe.com but still have doubts?   E-Support is the ideal alternative!
    Our e-Support Web Portal is an interactive web site on which you can submit any technical query you might have regarding your SONY product.
    The dedicated e-Support Team will take ownership of your case and answer your questions.

    All you need to do is to activate your account by clicking on the link below and you are ready to create your first case!

    • The "Support Centre" section allows you to open, close and manage your case(s). You will receive a unique case number for each query and will immediately be notified via e-mail as soon as our e-Support Team has updated your case.
    • The "View / Edit my Profile" section allows you to check and modify your registration details.
    • The "Help" section gives you detailed instructions on how to use the e-Support Portal.

    You can access the e-Support Portal from any computer with an active Internet connection.

    Please note that:

    • e-Support is available in ENGLISH, GERMAN and FRENCH only.

     

    Your Login name is:


    Click
    here to activate your account and to create your password.

     

    We are looking forward to your e-Support visit,

         Kind regards,
         The e-Support Team

     

     

    Ξανά τηλέφωνα στο Βέλγιο, ξανά αναμονή, ως που τελικά αρχίζω να καταλαβαίνω τί παίζει...

     

    Η διαδικασία έχει ως εξής:

    • Δεν ενοχλούμε την Sony Ελλάς
    • Κάνουμε register το μηχάνημα μόνοι μας, στην Αγγλική σελίδα αφού η Ελληνική δεν δουλεύει, ενώ οι «Ελληνόφωνοι» συνεργάτες είναι ή ανύπαρκτοι ή εξαιρετικά απασχολημένοι μιας και δεν ενοχλήσαμε την Sony Ελλάς.
    • Αν δεν γνωρίζουμε Αγγλικά, παρακαλάμε την Sony Ελλάς να μας παρέχει τα αυτονόητα και μας μαλώνουν που δεν γνωρίζουμε την Αγγλική εν έτη 2006
    • Μιλάμε με Βέλγιο όπου αφού κάνουν το test της η.......τας (είναι υποχρεωτικό να έχεις το laptop μπροστά σου έτσι ώστε να βεβαιωθεί ο «Ελληνόφωνος» συνεργάτης ότι η μπαταρία είναι συνδεδεμένη και το καλώδιο στο ρεύμα), μας στέλνουν με UPS ένα κουτί στο οποίο πρέπει να τοποθετήσουμε το laptop και να τους ξαναφωνάξουμε την επόμενη μέρα να το πάρουν.
    • Στην συνέχεια περιμένουμε ενώ μπορούμε να παρακολουθούμε την πορεία του service από την Αγγλική σελίδα διότι ούτε αυτή η Ελληνική δουλεύει.
    • Η UPS στέλνει το πακέτο στην δηλωμένη στο registration διεύθυνση, ενώ το κουτί το έφεραν αλλού, και αν δεν είσαι εκεί να το παραλάβεις μάλλον θα πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σου (ούτε τηλέφωνο ότι έρχεται το πακέτο, ούτε τίποτα) ή μπορείς να παρακολουθείς την παραλαβή από την σελίδα της UPS η οποία ΕΙΝΑΙ στα Ελληνικά.
    • Τελικά παραλαμβάνεις το laptop ή ότι έμεινε από αυτό αφού η μεταφορά με αεροπλάνο γίνεται στις αποσκευές, και η οθόνη τουλάχιστον μάλλον δεν είναι φτιαγμένη για να αντέχει σε αυτή την πίεση και -40°C θερμοκρασία.
    • Και κυρίως ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΤΗΝ SONY ΕΛΛΑΣ

     

    Το laptop χάλασε το Σάββατο 7/10/2006, η πρώτη προσπάθεια επικοινωνίας μου με την Sony Ελλάς έγινε την Δευτέρα 9/10/2006 και διήρκεσε όλη την εβδομάδα από 9 μέχρι 13/10/2006, η Sony Europe πλέον παρέλαβε το laptop την Δευτέρα 16/10/2006 και η UPS το έστειλε στο σπίτι μου χωρίς ειδοποίηση την Τετάρτη 18/10/2006!!! Ενώ το παρέλαβα την επόμενη μέρα, Πέμπτη 19/10/2006 αφού επικοινώνησα με την UPS εγώ και ζήτησα να γίνει η παράδοση στον χώρο εργασίας μου του οποίου δεν είχαν την διεύθυνση παρόλο που μου έστειλαν εκεί το κουτί συσκευασίας.

     

    Στο μηχάνημα, το οποίο είχε αγοραστεί τον Μάιο του 2006, αλλάχτηκε η μητρική, η οποία δουλεύει, αλλά η X-BlackII οθόνη μου πλέον παρουσιάζει στις δύο κάτω γωνίες έντονη πτώση της φωτεινότητας.

     

    Η Παρασκευή 20/10/2006 Λαμβάνω το ακόλουθο email:

     

    Dear Mr. xxx,

     

     

    i just wanted to know if the unit is back and if it works fine.

     

    Please send a short feedback.

     

     

    Should you have any further questions, please do not hesitate to contact our VAIO-Link Response Centre on one of the following telephone numbers.

    Within first year of purchase of your product, please call 0080044121496

    More than one year after purchase of your product, please call 0080044142962.

    Our Call Centre is open from Monday to Friday, from 08h00 to 18h00.

     

     

    Best regards,

     

    xxxx

     

    Αυτό με τον ένα χρόνο εγγύησης έχει αρχίσει πλέον να γίνεται ιδιαίτερα εκνευριστικό

    Ο κύριος λοιπόν που ενδιαφέρθηκε να μάθει αν είμαι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του έλαβε την παρακάτω απάντηση:

     

    Dear Mr. xxx

     

    Thanks for contacting.

    The unit is back. The new motherboard works fine (I haven’t be able yet to test the full functionality of it but I am sure it will be fine) but after this whole “trip” it seems that the monitor is not working as it is supposed to.

    I noticed that in the two down corners the brightness of the display is clearly less than the rest of the display.

    The display was working fine before the transfer or at least this effect was not clearly visible.

    I didn’t contacted you again because of the whole Golgotha I suffered in order to arrange the pickup of the unit which cost me more than 2 working days and more that 7 working days without my laptop.

    I have to admit that after I understood what I had to do in order to arrange the pickup, it took Sony only 3 working days to deliver, which is impressive, but

    since I bought an electronic device from Greece having a guarantee from Sony Hellas (as I was specifically told)  I demand when I have any problem to communicate in Greek (not everyone speaks English nor the vaio-link employee I contacted for the first time).

    Sony Hellas was not willing to do anything, I understand that this is the procedure, but even though I believe that it was them that they had to do all the contacting they should at least provide some information about this servicing procedure.

    I won’t send the unit back unless it is necessary, and I would like to point your attention in two things:

    • The Greek link for tracking the servicing status is not working.
    • Although I would prefer for many reasons to buy Sony electronic devices, this is not the first time I had to deal with this kind of behavior.

    I had some problems with both of my stereos, specifically with the CD players but although I paid for the service the problem is not solved yet.            As a result, and due to the lack of professionalism of Sony Hellas I will not buy any more Sony devices and I will suggest this to anyone interested.

               

    Also this story will be sent in related fora.

     

    I would like once again to thank you and Sony Europe for the quick, professional response and servicing.

     

    Ακόμα περιμένω απάντηση...

     

    Τελικά πήρα το μηχάνημα μου πίσω με αλλαγμένη μητρική και χαλασμένη οθόνη, αλλά το αντιπαρέρχομαι και θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:

    1. Τί σημαίνει εγγύηση αντιπροσωπίας όταν η μόνη διευκόλυνση που σου παρέχουν είναι να σου δώσουν το τηλέφωνο του Service της Sony στο Βέλγιο;
    2. Ποιος είναι πραγματικά ο ρόλος της αντιπροσωπίας όταν δεν παρέχει καμία υποστήριξη ενώ το ίδιο προϊόν που πουλάει εδώ μπορείς να το πάρεις φθηνότερα από κάποιο ξένο ηλεκτρονικό κατάστημα;
    3. Αν δεν ήξερα Αγγλικά πώς θα μπορούσα να βγάλω άκρη;
    4. Τις εργατοώρες που έχασα καθώς και τα τηλεφωνήματα στην Sony Ελλάς τα οποία είναι αστική χρέωση και έχουν μέχρι στιγμής ανέλθει σε πάνω από δύο ώρες με τόση αναμονή, ποιος θα τα πληρώσει; Την ηθική βλάβη;
    5. Τελικά τί είναι υποχρεωμένος να παρέχει ο αντιπρόσωπος βάσει νόμου, τί ο μεταπωλητής και πώς ο καταναλωτής μπορεί να το διεκδικήσει;
    6. Γιατί ο μεταπωλητής (Πλαίσιο), δεν προειδοποιεί ξεκάθαρα τους καταναλωτές (παρά μόνο με μία υποσημείωση ότι το μηχάνημα καλύπτεται από εγγύηση αντιπροσωπίας, ενώ ο καταναλωτής δεν γνωρίζει αν ο εισαγωγέας του μηχανήματος είναι το Πλαίσιο ή κάποιος άλλος) ότι αυτή η περιβόητη εξυπηρέτηση που παρέχει αναφέρεται μόνο στα Turbo X συστήματα, ενώ για οτιδήποτε άλλο δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη; Δεν είναι και αυτό εξαπάτηση;
    7. Ποια είναι η συνέπεια όλων αυτών απέναντι στους πελάτες τους;
    8. Αλήθεια γιατί έγιναν όλα τόσο γρήγορα από την στιγμή που δήλωσα την πρόθεσή μου να ξεκινήσω τις μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου; Με λυπήθηκαν ή μήπως αντιλήφθηκαν ότι οι παρεχόμενες από αυτούς υπηρεσίες δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση, και ιδίως μπροστά σε ένα δικαστήριο, τον χαρακτηρισμό «Αντιπροσωπία»;

     

    Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι όλη αυτή η ιστορία χαρακτηρίζει τον σεβασμό και την αντιμετώπιση που προσφέρει η Sony Ελλάς προς τους καταναλωτές-πελάτες της, κατά συνέπεια ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΑΓΟΡΑΣΩ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ SONY και θα φροντίσω η περιπέτειά μου να γίνει μάθημα σε όσους περισσότερους καταναλωτές μπορώ.

     

    Όλα τα ονόματα που δεν αναφέρονται στο κείμενο είναι διαθέσιμα σε όποιον τα ζητήσει.

     

    Περριτό να σας πώ ότι ήδη ετοιμάζω το mail για Ιαπωνία

     

    Καραγιώτας Νικόλαος
  •  25-10-2006, 20:58 19236 σε απάντηση της 19217

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Φίλε Νικόλα αυτή την ιστορία για laptop την έχω ακούσει άπειρες φορές. Η πικρή αλήθεια είναι ότι ποιούνται ελάχιστα κομμάτια από κάθε μοντέλο στην Ελλάδα – καμιά εταιρία δεν έχει ούτε ανταλλακτικά αλλά οπότε φαίνεται ούτε τεχνικούς για να καλύψει τυχών βλάβες.
  •  26-10-2006, 08:58 19258 σε απάντηση της 19236

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Φίλε μου μόλις περιέγραψες ένα από τους λόγους που σταμάτησα να αγοράζω branded φορητά τα τελευταία 4 χρόνια και προτιμώ τα συναρμολογημένα στην ελλάδα . ( μεταξύ μας , διπλανά εργοστάσια τα φτιάχνουν στην Κίνα και τα δύο ) .

    Καλή τύχη

  •  26-10-2006, 09:40 19264 σε απάντηση της 19258

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Δεν θα συμφωνίσω μαζί σας για τα branded αφού έχω ένα Dell Precision Μ70 το οποίο το έχω δύο χρόνια τώρα και ακόμα δεν έχω δεί ταχύτερο. Όσο για την υποστήριξη, παρ'όλο που το μηχάνημα είναι όλο custom made (παραγγελία από Ιρλανδία με SCSII δίσκο στις 7200, Quadro FX, και ανάλυση 1920x1200, δηλαδή ανταλακτικά που δεν έχουν παραχθεί μαζικά) όποτε χρειάστικα κάτι, η Dell ήταν παραπάνω από εξυπηρετική. Αποκορύφωμα η αλλαγή χωρίς χρέωση και εκτός εγγύησης του DVD Recorder μου, με μόνη απαίτηση να δώσω χέρι με χέρι στον άνθρωπο που μου έφερε το νέο DVD, το καμμένο. Στην δουλειά μου και την ώρα που με βόλευε.

    Σημειωτέον ότι το Sony το έφτιαξα αλλά όπως προείπα, την δημοσίευση τους την υποσχέθηκα. Ήδη ετοιμάζεται το γράμμα για Ιαπωνία.

  •  26-10-2006, 09:51 19266 σε απάντηση της 19264

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    H dell σωστά είναι μία εταιρεία η οποία πραγματικά σέβεται τον πελάτη της . Θα συμφωνήσω .

  •  26-10-2006, 19:55 19299 σε απάντηση της 19266

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

     nsouflis wrote:
    H dell σωστά είναι μία εταιρεία η οποία πραγματικά σέβεται τον πελάτη της . Θα συμφωνήσω.

    Ενώ η Fujitsu Siemens;;; Πάντως εγώ είχα παλιά ένα Vaio και αν έπερνα τώρα laptop θα ξαναέπερνα vaio στα τυφλά!


    Dimitris Papadimitriou
    Software Development Professional
    dotNETZone.gr News

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Διαβάστε επίσης τους όρους χρήσης.
  •  27-10-2006, 09:16 19319 σε απάντηση της 19299

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Δημήτρη σαφώς ο καθένας από την εμπειρία του διαμορφώνει και την δικιά του άποψη και για αυτό υπάρχει πολυφωνία απόψεων . Προσωπικά επειδή είχα πικρή εμπειρία από φορήτα τα οποία εμφάνισαν δυσλειτουργία πρίν κλείσει μήνας και δέν αντικαταστάθηκαν, παρά περιμένα ανταλλακτικό από Ευρώπη ( 20-30 μέρες ) δύσκολα θα ξαναγοράσω branded φορητό .Βέβαια .... ποτέ μην λες ποτέ .....

    Πάντως θα συμφωνήσετε πιστεύω ότι το after sales service είναι σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την αγορά ενός προιόντος ώς προς την διαμόρφωση προτίμησης σε κάποια brand .

  •  27-10-2006, 14:22 19339 σε απάντηση της 19319

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Συμφωνώ μαζί σου, για το after sales service.

    Μερικά πράγματα πρέπει να τα ξέρει κάποιος πριν πάει να αγοράσει ένα φορητό υπολογιστή. Δεν έχουν όλες οι εταιρείες service στην ελλάδα - είναι πολύ βασικό να έχει μια εταιρεία service στην ελλάδα για την καλύτερη εξυπηρέτηση. To service των φορητών υπολογιστών δεν είναι το ίδιο με το service των desktop/servers. Για "ψύλλου πήδημα" - καμμένο USB, πρόβλημα στη τροφοδοσία, μη καλή λήψη του ασύρματου δικτύου λόγω της κεραίας - θα χρειαστεί να αλλάξει το motherboard τους.

    Επίσης τα €200 που πληρώνει κάποιος για την έξτρα εγγύηση, κάνει μεγάλη διαφορά, όσο στο response time, όσο και την επαγγελματικότητα που δείχνουν τα service centers προς τον καταναλωτή.

    Αυτό που θα έχεις υπόψη σου, είναι ότι τα συναρμολογούμενοι μη επώνυμοι φορητοί υπολογιστές δεν έχουν την εγγύηση ότι θα υπάρχουν ανταλλακτικά για 5 χρόνια από την ημερομηνία συναρμολόγησή τους. Έτσι ενώ κάποιος μπορεί να έχει όλη την καλή πρόθεση να σε υποστηρίξει, αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα. Δεν νομίζω ότι κάποια εταιρεία στην ελλάδα που διαθέτει συναρμολογούμενους φορητούς υπολογιστές, κρατάει και stock ανταλλακτικών για να τους υποστηρίξει τα επόμενα 5 χρόνια. Πιο πολύ πιστεύω ότι στα 2 ή 3 χρόνια που μπορεί να συμβεί μια βλάβη, θα αναγκάσει πιο εύκολα ένα πελάτη να αγοράσει ένα πιο καινούργιο φορητό υπολογιστή, με μια έκπτωση, για να μπορέσει να καλύψει την αδυναμία να καλύψει την εγγύηση της προηγούμενου φορητού υπολογιστή.

     

    George J.


    George J. Capnias: Χειροπρακτικός Υπολογιστών, Ύψιστος Γκουράρχης της Κουμπουτερολογίας
    w: capnias.org, t: @gcapnias, l: gr.linkedin.com/in/gcapnias
    dotNETZone.gr News
  •  27-10-2006, 16:21 19345 σε απάντηση της 19339

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Έχεις δίκιο , σαφώς τα 5 χρόνια έιναι πολλά για χρονικό διάστημα υποστήριξης αφενός και αφετέρου η τεχνολογία θα έχει αλλάξει ίσως και δύο φορές . ( Κάτι που ίσως κάνει και την υποστήριξη desktop pc πιθανώς προβληματική . )
  •  30-10-2006, 20:38 19510 σε απάντηση της 19339

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

     gcapnias wrote:

    Για "ψύλλου πήδημα" - καμμένο USB, πρόβλημα στη τροφοδοσία, μη καλή λήψη του ασύρματου δικτύου λόγω της κεραίας - θα χρειαστεί να αλλάξει το motherboard τους.

    Αυτό πάντως δεν υφίσταται. Όλα τα νέα μηχανήματα δεν έχουν τίποτε άλλο "καρφωτό" στην μητρική παρά μόνο ότι έχουν και τα desktop. Οι κάρτες γραφικών που ήταν και το μεγαλύτερο αγκάθι έχουν γίνει PCI-X 16 και αν ανοίξετε ένα vaio θα διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι η κάρτα γραφικών είναι πλέον ανταλλακτικό. Το ίδιο και οι WiFi κάρτες οι οποίες είναι όλες Mini PCI. Η τροφοδοσία είναι σε ξεχωριστή πλακέτα, ενώ αν σου καεί USB δεν την γλυτώνεις την μητρική ούτε με το Desktop.

    Τα Vaio είναι πολύ καλά μηχανήματα, ωστόσο δεν το πήρα για να καλύψω την ανάγκη μου για CAD (δεν μπορεί έτσι και αλλιώς) αλλά για την πανέμορφη οθόνη του. Όσο καλή και αν είναι του DELL, σε ανάλυση 1920 στις 15.4'' δεν είναι και ότι καλύτερο για να διαβάσεις ούτε mail.

    Επιπλέον απ'όσο μπορώ να ξέρω μάλλον είμαι αν όχι ο μοναδικός σίγουρα από τους λίγους, του οποίου το Vaio έπαθε κάτι. Και επαναλαμβάνω. Τα branded είναι σαφώς καλύτερα, κατά γενική ομολογία, αλλά περί ορέξεως... Το πρόβλημά μου είναι με τις ελληνικές αντιπροσωπίες οι οποίες μας κοροιδεύουν. Οι οποιεσδήποτε αιχμές λοιπόν είναι προς την Sony Ελλάς και κακώς αναγάγουμε την κουβέντα σε debate "Branded or not".

    Το θέμα κύριοι δεν είναι αυτό. Ούτε καν περιορίζεται στα laptop. Το ίδιο θα συμβεί και με το Sony στερεοφωνικό σας, το Sony DVD σας ή την Sony lcd TV σας. Αυτό λοιπόν που θα έπρεπε να συζητάται από ανθρώπους που έχουν άμεσο ενδιαφέρον, για όλους μας μιλάω, είναι το ποιές είναι οι εναλλακτικές μας λύσεις και πώς μπορούμε να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας σαν καταναλωτές, που είμαι σίγουρος ότι οι μισοί δεν τα ξέρουμε και οι υπόλοιποι δεν τα διεκδικούμε, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε τα μηχανήματα που προτιμά ο καθένας μας χωρίς να ανησυχούμε για την ποιότητα του after sales.

    Χαρακτηριστικό του ότι δεν γνωρίζουμε ή οτι δεν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, είναι και το γεγονός ότι σε όλη αυτή την κουβέντα δεν στάθηκε κανείς στο γεγονός ότι η Sony δίνει μόνο έναν χρόνο εγγύησης, ενώ οι ευρωπαϊκές οδηγίες αναφέρουν ρητά ότι κάθε ηλεκτρονική συσκευή που πωλείται ή διανέμεται μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να συνοδεύεται από τουλάχιστον 2 χρόνια. Και σημειωτέον ότι αυτό δεν προέρχεται μόνο από την Sony Ελλάς αλλά όπως μπορείτε να δείτε στο mail που μου έστειλαν, το ίδιο στηρίζει και η Sony Europe!!! Αν προσέξετε καλύτερα θα δείτε ότι άλλο τηλέφωνο πρέπει να καλέσεις αν το μηχάνημα είναι μέχρι ενός χρονού και άλλο για παλαιότερο. Επιπλέον, αν το μηχάνημα δεν καλύπτεται από εγγύηση, τότε ανεξάρτητα από το μέγεθος της βλάβης, ο καταναλλωτής χρεώνεται με ένα minimum ποσό της τάξης των 150€ περίπου για τα μεταφορικά!!!! Και πάλι απούσα η Ελληνική αντιπροσωπία.

    Άρα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι όλα καλά είναι. Μέχρι να πάθουν κάτι. Και τότε είναι που αρχίζει το πρόβλημα.

  •  30-10-2006, 21:32 19517 σε απάντηση της 19510

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Nicolas έχεις δίκιο . Δέν είναι θέμα debate "branded or not " .

  •  31-10-2006, 11:55 19548 σε απάντηση της 19517

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Να υποθέσω ότι η ελληνική θυγατρική είναι πιστοποιημένη με κάποιο ISO για την ποιότητα των υπηρεσιών της ;
    Και μη χειρότερα .....

    Για το μόνο πράγμα που χαίρομαι Νικόλα είναι ότι το πάλεψες στα όρια του δυνατού.
    Πιστεύω ότι αυτά τα φαινόμενα "έξω καρδιά" υφίστανται γιατί οι περισσότεροι
    δεν κάνουν τίποτα ...

    Βέβαια από την άλλη θα μου πεις , τι έβγαλες ;


    Πάνος Αβραμίδης
  •  02-11-2006, 03:11 19681 σε απάντηση της 19217

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas



    Ναι γενικότερα είναι πικρή η ιστορία με τα latptop. Η μόνη εταιρεία που έχει άψογο after sales support από όσο έχω ακούσει είναι η Dell.

    Απορώ ώρες ώρες τι πραγματικά κάνουν οι ελληνικές αντιπροσωπείες...και τα laptop μας πρέπει να πηγαίνουν στην άλλη άκρη της Ευρώπης (και όχι πάντα με την απαραίτητη προσοχή) για μια απλή διάγνωση και επισκευή.

    Όσο για το θέμα της Ευρωπαικής οδηγίας των 2 ετών εγγύηση, αφήστε το καλύτερα...

    Μια λύση ακούει στο όνομα ΙΝΚΑ(και σίγουρα δεν εννοώ καμιά Σουηδέζα :))
    I want RAM...to live my life alone
    I want RAM...leave me be
    I want RAM...to do things on my own
    I want RAM...to live my life and to be free
  •  29-11-2006, 15:35 21397 σε απάντηση της 19217

    Απ: Little Nicolas VS Sony Hellas

    Γεια σου φιλε Νικο,

    Δουλευω σε μια εταιρια και το Μαιο (κατα συμπτωση) αγορασαμε ενα SONY VAIO. Παρουσιαζει προβλημα στην μπαταρια (δεν την αναγνωριζει καθολου).

    Επειδη περασα το πρωτο κυμα και μετα το post που διαβασα δεν θελω να προχωρησω, θα ηθελα να μαθω αν τελικα βρηκες καποιο τροπο να το επισκευασεις. Για να καταλαβεις, προτιμω να ψαξω να βρω μια καινουργια μπαταρια και να την αγορασω.

    Ελπιζω να μπορεσεις να με βοηθησεις,

    Ευχαριστω εκ των προτερων,

    Σπυρος

Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems