Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò manosB. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος Markos στις 28-05-2009, 13:21. Υπάρχουν 4 απαντήσεις.
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  28-05-2009, 08:51 51046

    Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

    Καταρχήν στην επικαιρότητα. Πολλά συγχαρητήρια στη Barca και ειδικά στον Ινιέστα που είναι ο αγαπημένος μου παίκτης. Τώρα στο θέμα μας. 

    Έχετε δει όλοι το στατιστικό που δείχνει πόσα μέτρα καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο. Πχ με αυτό έδειξαν ότι ο Κράουτς παρ' όλο που είναι επιθετικός και 2 μέτρα παλικάρι  (όταν παίζει βασικός) καλύπτει περισσότερα μέτρα από τον μέσο και Τοτέμ της Λίβερπουλ Τζέραρντ. (Εντυπωσιακό!!!!!!)Surprise

    Λοιπόν η λύση είναι IP κάμερες που σκανάρουν το γήπεδο και τροφοδοτούν Software που μεταφέρει τις κινήσεις των ποδοσφαιριστών σε δισδιάστατη απεικόνιση. Δείτε αυτό το post και ειδικά το βίντεο που περικλείει: 

    Αυτό είναι Project που θα ήθελα να συμμετέχω. Άντε μετά να δουλέψεις σε εμπορική διαχείριση Software.Big Smile Θα είχε ενδιαφέρον να μας εξηγήσει κάποιος αν ξέρει τους αλγόριθμους πίσω από αυτό το transformation (από video σε δυσδιάστατη απεικόνιση)

    Το εντυπωσιακό είναι ότι εκτός από το λεγόμενο Distance covered υπάρχουν και πολλά άλλα στατιστικά πχ οι χώροι ακριβώς που κινήθηκαν οι παίκτες ώστε π.χ ο Μουρίνιο να φωνάζει στον Ιμπραίμοβιτς να μην κατασκηνώνει μπροστά αλλά να πηγαίνει πίσω να πάρει μπάλλα. (λέω εγώ τώρα)



    Manos
  •  28-05-2009, 09:02 51048 σε απάντηση της 51046

    Απ: Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

    Χμμμ, δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βρεις εύκολα αυτούς τους αλγόριθμους. Βλέπεις, στην αρχική τους μορφή είχαν φτιαχτεί για να παρακολουθούν πυραύλους. Μετά χρησιμοποιήθηκαν και για την παρακολούθηση όλο και πιο αργών αντικειμένων όπως π.χ. μπάλες του χόκευ, μετά μπάλες ποδοσφαίρου και τέλος ποδοσφαιριστές. Οι εταιρείες που ασχολούνται με αυτά τά πράγματα τα κρατάνε επτασφράγιστα μυστικά.


    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  28-05-2009, 11:00 51056 σε απάντηση της 51046

    Απ: Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

    Ινιέστα απλά τεράστιος....

    τώρα για αυτό που έλεγες....

     

    για δες εδώ, μήπως πάρεις καμιά ιδέα

    http://w4.ub.uni-konstanz.de/cpa/article/view/473/413


    Νικόλαος Καντζέλης
    BSc, MSc, MCAS, MCPD, MCITP, MCTS,MCP, MCT
    http://www.nksolutions.gr
    http://dotnetstories.wordpress.com
    http://weblogs.asp.net/dotnetstories
    http://forum.dotnetnuke.gr
  •  28-05-2009, 11:27 51058 σε απάντηση της 51048

    Απ: Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

    Παναγιώτης Καναβός:

    Χμμμ, δεν είμαι σίγουρος αν μπορείς να βρεις εύκολα αυτούς τους αλγόριθμους. Βλέπεις, στην αρχική τους μορφή είχαν φτιαχτεί για να παρακολουθούν πυραύλους. Μετά χρησιμοποιήθηκαν και για την παρακολούθηση όλο και πιο αργών αντικειμένων όπως π.χ. μπάλες του χόκευ, μετά μπάλες ποδοσφαίρου και τέλος ποδοσφαιριστές. Οι εταιρείες που ασχολούνται με αυτά τά πράγματα τα κρατάνε επτασφράγιστα μυστικά.

    Να βρεις μια έτοιμη υλοποίηση είναι δύσκολο όντως.. το να γράψεις όμως ένα παρόμοιο δεν είνια και τόσο δύσκολο, όσο φαίνεται.. Αυτό που χρειάζεσαι είναι αλγόριθμος ο οποίος κάνει trajectory calculation χωρίς όμως να έχεις γωνία, απλά γιατί εσύ θέλεις να μετρήσεις την απόσταση, όχι να την υπολογίσεις απο πρίν. Τώρα, για να υπολογίσεις απόσταση μεταξύ δυο αντικειμένων, έχοντας τα σημεία τους σε δισδιάστατο χώρο είναι το εύκολο κομμάτι. Αρχικά όμως αυτό το οποίο χρειάζεται να κάνεις είναι να μετρήσεις τον χρόνο τον οποίο χρειάστηκε να καλύψει μια Χ απόσταση κι απο αυτή να βρεις τελικά πόση απόσταση κάλυψε. Μ'αυτό το τρόπο μάλιστα υπολογίζεται και ο μέση ταχύτητα.

    Χρησιμοποιώντας τον τύπο  y= yo + voy – ½ gt2 μπορείς να μετρήσεις τον χρόνο. Y είναι η αρχική θέση, V είναι η τελική θέση ενώ g είναι η βαρύτητα της γης και t ο χρόνος. Τώρα φυσικά πρέπει να βρεις και το t κλπ, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του ποστ.. Το πιο "δύσκολο" κομμάτι ίσως είναι να "γυρίσεις" μια 3D εικόνα σε 2D με τις "θέσεις" των παικτών.


    Παναγιώτης Κεφαλίδης

    "Για να επιτύχεις, θα πρέπει το πάθος σου για την επιτυχία να είναι μεγαλύτερο απο τον φόβο σου για την αποτυχία"

    Οι απαντήσεις παρέχονται για συγκεκριμένες ερωτήσεις και χωρίς καμιά εγγύηση. Παρακαλώ διαβάστε τους όρους χρήσης.
  •  28-05-2009, 13:21 51062 σε απάντηση της 51046

    Απ: Στατιστικά με απόσταση που καλύπτει ένας παίκτης στο γήπεδο

    Χμ... Σ' αυτή την περίπτωση το συνηθισμένο googling μάλλον δεν προσφέρει και πολλά πράγματα. Θα πρέπει ν' ακολουθήσεις την "ακαδημαϊκή" μέθοδο, δηλαδή να συλλέξεις και να μελετήσεις βιβλιογραφία (papers) και στη συνέχεια να προχωρήσεις στη δική σου υλοποίηση. Ίσως χρειαστεί να επικοινωνήσεις και με κάποιους από τους συγγραφείς για να σου δείξουν το σωστό δρόμο.

    Δύο άρθρα σε pdf που βρήκα είναι αυτά:

    1) Trajectory Analysis for Sport and Video Surveillance και

    2) Sports Video Analysis: Semantics Extraction Editorial Content Creation and Adaptation

    Υπάρχουν κι άλλα, σε μορφή abstract. Γενικά, όταν κάνεις τέτοιου είδους αναζητήσεις, ξεκινάς από την πιο πρόσφατη βιβλιογραφική επισκόπηση (review) και ανατρέχεις στη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησαν οι συγγραφείς. Μάλλον θα χρειαστεί να πας σε κάποια βιβλιοθήκη, εκτός αν είσαι συνδρομητής σε ερευνητικά περιοδικά.


    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems