Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Αληθεύει;;;;;;;;;;

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Markos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος KelMan στις 03-02-2011, 12:20. Υπάρχουν 23 απαντήσεις.
Σελίδα 2 από 2 (24 εγγραφές)   < 1 2
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  03-02-2011, 10:10 62975 σε απάντηση της 62971

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Δεν κατάλαβες τί λέω από την αρχή. Το επιχείρημα του τρόπου σκέψης έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά κράτη, για πολλά μαθήματα και ποτέ δεν ήταν αρκετό από μόνο του για να σώσει το μάθημα.

    Αυτό τον καιρό υπάρχει συζήτηση στην Αμερική για το αν θα πρέπει να διδάσκονται τα μαθηματικά στις σχολές Πληροφορικής και ψάχνουν όλοι να βρουν επιχειρήματα ΠΕΡΑ από τον τρόπο σκέψης. Φοβούνται να μην πάθουν ότι τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά.



    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  03-02-2011, 10:54 62977 σε απάντηση της 62975

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Παναγιώτη, τα "μαθηματικά στις σχολές Πληροφορικής" αφορούν σε ένα εξειδικευμένο διδακτικό αντικείμενο. Η "Πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση" δεν αποτελεί παραπλήσιο υποσύνολο, μια και το υπερσύνολο είναι ευρύτερο της Πληροφορικής. 

    Αρα: Αν τα μαθηματικά στις σχολές (εφαρμοσμένης) Πληροφορικής διδάσκονται μόνο για τον "τρόπο σκέψης", ας καταργηθούν. Μιλάμε για τριτοβάθμια εκπαίδευση, ό,τι τρόπο σκέψης ήταν να μάθεις από μαθήματα γενικότερης κατεύθυνσης τον έμαθες (υποτίθεται) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ομως, δεν είναι κατά τη γνώμη μου σωστό να κάνει κανείς propagate το ίδιο σκεπτικό στη δευτεροβάθμια, μια και αφορά ένα τελείως διαφορετικό σύνολο γνώσεων και σκοπών για τους οποίους αυτές διδάσκονται.


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  03-02-2011, 11:02 62978 σε απάντηση της 62975

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Παναγιώτης Καναβός:
    Αυτό τον καιρό υπάρχει συζήτηση στην Αμερική για το αν θα πρέπει να διδάσκονται τα μαθηματικά στις σχολές Πληροφορικής και ψάχνουν όλοι να βρουν επιχειρήματα ΠΕΡΑ από τον τρόπο σκέψης.


    Τα μαθηματικά είναι απαραίτητα στους γεωπόνους (και ΔΕΝ κάνω πλάκα). Αν τώρα αυτοί αποφασίσουν ότι οι προγραμματιστές δεν τα χρειάζονται...

    Παναγιώτης Καναβός:

    Το επιχείρημα του τρόπου σκέψης έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλά κράτη, για πολλά μαθήματα και ποτέ δεν ήταν αρκετό από μόνο του για να σώσει το μάθημα.


    Κι εμένα μ' αρέσει να προσεγγίζω το πρόβλημα πρακτικά. Δέχομαι ότι η "πρακτική αξία" του επιχειρήματος του "τρόπου σκέψης" μπορεί να μην είναι ικανή για να "σώσει" ένα μάθημα. Όμως, πάω στοίχημα ότι οι μεθοδολογίες διαφέρουν και ότι διερευνήσεις αυτού τύπου γίνονται κάτω από άλλες συνθήκες, εφαρμόζοντας διαφορετικές διαδικασίες και δεν αφήνονται στα χέρια του οποιουδήποτε γραφειοκράτη. Επίσης, σ' αυτές τις χώρες που όλα μετρώνται και αξιολογούνται, δεν έχουν πρόβλημα να παραδεχτούν λάθη, τα οποία στη συνέχεια και διορθώνουν. Εδώ στην Ελλάδα τα λάθη διαιωνίζονται, με μοναδικό τρόπο αντιμετώπισης την ατελείωτη "δημοκρατική" διαβούλευση και τη γκρίνια. Με άλλα λόγια, Never Ending Story...

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  03-02-2011, 11:06 62979 σε απάντηση της 62977

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Παιδιά, το Shoot the messenger το έχετε ακούσει? 

    Σε εμένα πείτε τα όσο θέλετε. Το γεγονός όμως παραμένει, ο τρόπος σκέψης δεν είναι ισχυρό επιχείρημα. Ας έχεις όλο το δίκιο του κόσμου, αυτό και μόνο το επιχείρημα δεν αρκεί σε αυτή την περίοδο (20-ετία και βάλε), όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως. Δεν μπορείς να υπερασπιστείς μάθημα αν το μόνο επιχείρημα είναι ο τρόπος σκέψης, χρειάζονται άλλα.

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  03-02-2011, 11:14 62980 σε απάντηση της 62979

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Δεν σε πυροβολάμε Παναγιώτη :)

    Αλλά η απορία μου είναι: Τι άλλο επιχείρημα μπορεί κανείς να ορθώσει για να υπερασπιστεί μάθημα της ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ, άλλο από τον τρόπο σκέψης;


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  03-02-2011, 11:28 62984 σε απάντηση της 62980

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Χρησιμότητα ή αναγκαιότητα των γνώσεων. Το οποίο είναι και το θεριό που κατάπιε τα λατινικά και τα αρχαία ελληνικά στις άλλες χώρες. 

    Στην περίπτωση μας τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, καθώς δεν μιλάμε για κατάργηση μαθήματος αλλά για μεταφορά στη βασική εκπαίδευση. "Συμφωνούμε ότι είναι αναγκαίο" θα σου πούνε, "και γι αυτό το ξεκινάμε ακόμα νωρίτερα". Και έχουν δίκιο, γιατί είναι αργά να μαθαίνεις υπολογιστές στο γυμνάσιο. Τα περισσότερα παιδιά ξέρουν ήδη από μικρότερη ηλικία να μπαίνουν στο barbie.gr, δεν ξέρουν όμως πως να αποφύγουν άλλα "περίεργα" sites. Άσε που είμαι σίγουρος ότι μπορείς να διδάξεις προγραμματισμό και στο Δημοτικό. Θυμάται κανείς τη Logo? Ή το OLPC, πιο πρόσφατα?

    Οπότε το πρόβλημα είναι πως θα αποδείξεις ότι χρειάζεται να επεκταθείς περισσότερο σε ένα μάθημα, στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όταν αυτό διδάσκεται ήδη στην Πρωτοβάθμια. Τα επιπλέον που θα δώσεις είναι χρήσιμα ή αναγκαία, στο πλαίσιο της γενικής παιδείας? 

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  03-02-2011, 11:50 62987 σε απάντηση της 62984

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Ρε Παναγιώτη, ήδη από το δεύτερο post έχω πει κάποια πράγματα κι εσύ συνεχίζεις τον ίδιο χαβά!

    ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΗΣΗ. ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ".

    Η ιδέα που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή είναι ότι Πληροφορική = Χρήση. Και γι αυτό θεωρούν ότι μπορεί να μην υπάρχει μάθημα αλλά να ενταχθούν οι νέες τεχνολογίες στην ευρύτερη διαδικασία μάθησης. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό. Κακό είναι η κατάργηση της ανάπτυξης εφαρμογών στο λυκείο. Αυτό είναι το μάθημα που θα αφαιρεθεί. Αυτό είναι το μάθημα που βοηθάει στον αναλυτικό τρόπο σκέψης. Αυτό είναι το μάθημα που δεν παίρνει από παπαγαλία. Η πλειοψηφία των σημερινών μαθητών διδάσκεται με παπαγαλία. Ξέρουν να λύσουν 5 μορφές διαφορικών εξισώσεων. Ξέρουν να λύσουν 5 μορφές προβλημάτων βολών στη φυσική. Ξέρουν να αναπτύξουν 5 θέματα στην έκθεση. Η επιτυχία του κάθε καθηγητή (στο σχολείο, στα ιδιαίτερα ή στο φροντιστήριο) είναι να "πετύχει" το πρόβλημα που θα μπει στις εξετάσεις. Τα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν και να πουν "α! αυτό είναι παρόμοιο με το άλλο που έμαθα, άρα θα κάνω αυτό και θα αλλάξω το άλλο και θα το λύσω". Αυτός ο τρόπος μάθησης δεν παίζει στην ανάπτυξη εφαρμογών και γι αυτόν τον λόγο θα είναι μεγάλη απώλεια αν δεν θα υπάρξει το μάθημα στο νέο λύκειο.

     


    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  03-02-2011, 12:01 62989 σε απάντηση της 62987

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Τα διάβασα αυτά που έγραψες από την αρχή. Απλά βαριέμαι να γράψω όλο τον τίτλο του μαθήματος. Κάνε ένα Ctrl+H και βάλε όπου Πληροφορική τον τίτλο. Αλλάζει κάτι σε αυτά που είπα ή μήπως δεν υπάρχει κάποιος χαβάς? Μπορεί να στηριχτεί κάποιος άλλος λόγος για την ύπαρξη του μαθήματος πέρα από τον τρόπο σκέψης? Στο Δημοτικό δεν θα κάνουν καθόλου προγραμματισμό? Η επιπλέον διδασκαλία στο Γυμνάσιο και μετά στο Λύκειο, τί θα δώσει? 

    Μάνο, αν θες πυροβόλα κι εσύ. Αν όμως δεν βρουν οι καθηγητές πληροφορικής και άλλα επιχειρήματα δεν θα πετύχουν πολλά πράγματα. Η απουσία τους στο κείμενο μάλιστα με κάνει να ανησυχώ και να υποψιάζομαι ότι δεν έχουν βρει ακόμη.  Συμφέρον τους είναι να βρουν αλλιώς αυτοί θα χάσουν.

    Όσο για το τί ξέρουν τα παδιά, ξέρω ότι όσα παίρνουν βιολογία γενικής παιδείας στην Γ Λυκείου δεν ξέρουν τί είναι η απλή μέθοδος των τριών. Οπότε αν χρειάζεται να διδαχθεί άλλος τρόπος σκέψη, μάλλον πρέπει να γίνει πολύ νωρίτερα.

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  03-02-2011, 12:20 62991 σε απάντηση της 62989

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Δηλαδή θες να μου πεις ότι στο προηγούμενο μήνυμα σου μιλάς για την ανάπτυξη εφαρμογών; Όταν λες για barbie.gr και περίεργια sites? Εμένα μου φαίνεται ότι τα μπλέκεις τα πράγματα πάντως. Όπως είπα, το σχέδιο είναι να βγεί η "ανάπτυξη εφαρμογών" και η πληροφορική (ως χρήση υπολογιστών) να ενταχθεί στην διδασκαλία. Προγραμματισμός στο Δημοτικό; Ασχολίαστο... 

    Όπως και να έχει, για μένα δεν τίθεται θέμα επιχειρημάτων. Αυτό είναι το επιχείρημα και έχει βαρύνουσα σημασία και είναι ύπερ-αρκετό.

     


    Vir prudens non contra ventum mingit
Σελίδα 2 από 2 (24 εγγραφές)   < 1 2
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems