Τα διάβασα αυτά που έγραψες από την αρχή. Απλά βαριέμαι να γράψω όλο τον τίτλο του μαθήματος. Κάνε ένα Ctrl+H και βάλε όπου Πληροφορική τον τίτλο. Αλλάζει κάτι σε αυτά που είπα ή μήπως δεν υπάρχει κάποιος χαβάς? Μπορεί να στηριχτεί κάποιος άλλος λόγος για την ύπαρξη του μαθήματος πέρα από τον τρόπο σκέψης? Στο Δημοτικό δεν θα κάνουν καθόλου προγραμματισμό? Η επιπλέον διδασκαλία στο Γυμνάσιο και μετά στο Λύκειο, τί θα δώσει?
Μάνο, αν θες πυροβόλα κι εσύ. Αν όμως δεν βρουν οι καθηγητές πληροφορικής και άλλα επιχειρήματα δεν θα πετύχουν πολλά πράγματα. Η απουσία τους στο κείμενο μάλιστα με κάνει να ανησυχώ και να υποψιάζομαι ότι δεν έχουν βρει ακόμη. Συμφέρον τους είναι να βρουν αλλιώς αυτοί θα χάσουν.
Όσο για το τί ξέρουν τα παδιά, ξέρω ότι όσα παίρνουν βιολογία γενικής παιδείας στην Γ Λυκείου δεν ξέρουν τί είναι η απλή μέθοδος των τριών. Οπότε αν χρειάζεται να διδαχθεί άλλος τρόπος σκέψη, μάλλον πρέπει να γίνει πολύ νωρίτερα.
Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos