Καλώς ορίσατε στο dotNETZone.gr - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια
σε

 

Αρχική σελίδα Ιστολόγια Συζητήσεις Εκθέσεις Φωτογραφιών Αρχειοθήκες

Αληθεύει;;;;;;;;;;

Îåêßíçóå áðü ôï ìÝëïò Markos. Τελευταία δημοσίευση από το μέλος KelMan στις 03-02-2011, 12:20. Υπάρχουν 23 απαντήσεις.
Σελίδα 1 από 2 (24 εγγραφές)   1 2 >
Ταξινόμηση Δημοσιεύσεων: Προηγούμενο Επόμενο
  •  02-02-2011, 13:42 62932

    Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Διαβάστε αυτό το άρθρο και πείτε μου αν αληθεύει. Αν όντως είναι έτσι τα πράγματα τότε... γράψτε ό,τι σας φωτίσει ο Θεός.

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  02-02-2011, 13:52 62933 σε απάντηση της 62932

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    από "φωστήρες" έχουμε αρκετούς...


    Antonios Chatzipavlis

  •  02-02-2011, 13:57 62934 σε απάντηση της 62932

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    ΜΟΝΟ σε αυτή τη Χώρα θα μπορούσα να το ακούσω και να το δω να συμβαίνει αυτο! ενω ολοι προσπαθούν να πανε μπροστά, εμείς κάνουμε μισό βήμα μπροστά και 2 πίσω!
    απορώ τι είδους "νοήμων" άνθρωπος ήταν αυτός που μπορεί να σκέφτηκε κάτι τέτοιο όπως η κατάργηση της πληροφορικής στα σχόλιά!

    τι θα γλυτώσουμε δηλαδή λεφτά? 
    αυτά βλέπω και δεν μετανιώνω που μεταναστεύωHuh?

    This Business Is Binary. You are a 1 or a 0. Alive or Dead.-
  •  02-02-2011, 14:02 62935 σε απάντηση της 62933

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Ποιό πράγμα αν αληθεύει; Ότι σκέφτονται να βγάλουν το μάθημα της πληροφορικής από το λύκειο;

    Αν λες γι αυτό, τότε ναι, όντως αληθεύει. Γενικά, στο Υπουργείο υπάρχει η λανθασμένη άποψη ότι Πληροφορική = Word & Excel οπότε κατά τη λογική αυτή θα μπει η "πληροφορική" στο Δημοτικό.

    Δυστυχώς, το μάθημα της "Ανάπτυξης Εφαρμογών Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" είναι το μοναδικό που απαιτεί από τους μαθητές να βάλουν το μυαλό τους να σκεφτεί. Να τριφτούν με την αλγοριθμική σκέψη, την ανάλυση και την οργάνωση του μυαλού. Είναι δραματικό να βλέπεις τα παιδιά να μην μπορούν να εκφράσουν αλγοριθμικά το "Πάω το πρωί στο σχολείο". Το πόσο αγκυλωμένο είναι το μυαλό τους από την παπαγαλία που έχουν συνηθήσει. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι θα καταργηθει...

     


    Vir prudens non contra ventum mingit
  •  02-02-2011, 14:09 62936 σε απάντηση της 62935

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Σ' αυτή τη χώρα οι νάρκες σκάνε εκεί που ΔΕΝ τις έχουμε φυτέψει!!

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  02-02-2011, 14:10 62937 σε απάντηση της 62935

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    εγω τουλαχιστον στο Λυκειο που ηταν ΤΕΛ και μετα ΤΕΕ και τρεχα γυρευε προλαβα το "Προγραμματισμος Υπολογιστων" και μαλιστα με VB!
    ηταν οντως το μονο ενδιαφερον μαθημα σε σχεση με τις βαρετες word-excell ασκησεις!
    τι να το κανεις ομως το μαθημα μονο του οταν στο δηδασκει μαθηματικος? και ο 1 πληροφορικαριος που υπηρχε δεν ειχε προγραμματιστικες γνωσεις?
    ο καθηγητης απλα μας διαβαζε το βιλβιο παπαγαλια και περημενε να εκτελεσουν τα "μαναρια" απο κατω! 
    καλα δεν κανω λογο για το οτι λιγοι (αλλα καλοι) γνωριζαμε πολα περισσοτερα απο αυτον που δηδασκε και ετσι και ειχαμε σοβαρες απορειες μας κοιταζε με μισο ματι!?

    δεν ξερω πως ειναι τωρα μετα απο 10χρονια σχεδον αλλα δεν βλεπω και τιποτα σπουδαιους καθηγητες σε λυκεια! τα κοριτσια παιζουν πασιεντα η ειναι στο facebook και τα αγορια βλεπουν site με αμαξια και τσοντουλες.....
    προγραμματισμος που οπως ειπε και ο Kelman να σε βαλει σε αλγοριθμικό τροπο σκέψης = ΜΗΔΕΝ! μονο οτι μαθει κανεις μονος του εκει μεσα!


    This Business Is Binary. You are a 1 or a 0. Alive or Dead.-
  •  02-02-2011, 17:28 62946 σε απάντηση της 62937

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Μετά την κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής, προτείνω να μπει μια ακόμη ώρα "Θρησκευτικά" για να μαθαίνουμε πόσο πολύ βοήθησε ο κλήρος στην επανάσταση του γένους, και άλλα τέτοια...

    Νικόλαος Καντζέλης
    BSc, MSc, MCAS, MCPD, MCITP, MCTS,MCP, MCT
    http://www.nksolutions.gr
    http://dotnetstories.wordpress.com
    http://weblogs.asp.net/dotnetstories
    http://forum.dotnetnuke.gr
  •  02-02-2011, 18:14 62950 σε απάντηση της 62946

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Αν το μόνο επιχείρημα είναι ο "αλγοριθμικός τρόπος σκέψης" τότε το μάθημα της Πληροφορικής έχει λιγότερες πιθανότητες να διατηρηθεί από το μάθημα των Θρησκευτικών - όσες περίπου είχαν και τα λατινικά πριν καμμιά 30αριά χρόνια, ή τα Αρχαία Ελληνικά στα ξένα σχολεία πριν από 20 (ΔΕΝ τα διδάσκουν πλέον). Το "διδάσκει τρόπο σκέψης" δεν στάθηκε ποτέ ικανό επιχείρημα για να σώσει μάθημα.

    Όσο για τα περί κλήρου και Επανάστασης - πηγαίνετε να διαβάσετε στο Wikipedia για Janissaries και "πόσο πρόθυμοι ήταν οι Έλληνες να στρατολογηθούν τα παιδιά τους" σύμφωνα με "ελληνική πηγή" δημοσιευμένη .... στα τούρκικα. Και αν σας θυμίζει παρόμοιες πρόσφατες κουβέντες - ιδέα σας.

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  02-02-2011, 19:09 62953 σε απάντηση της 62946

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    nikolaosk:
    Μετά την κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής, προτείνω να μπει μια ακόμη ώρα "Θρησκευτικά" για να μαθαίνουμε πόσο πολύ βοήθησε ο κλήρος στην επανάσταση του γένους, και άλλα τέτοια...


    Συμφωνώ με την πρόταση.
    Μέχρι τα 35 διάβαζα ανελλιπώς το MSDN.
    Τώρα πια, έχοντας πατήσει τα 40, ελάχιστα με ενδιαφέρει το MSDN, το αγαπημένο μου ανάγνωσμα είναι η Παλαιά Διαθήκη.

  •  02-02-2011, 19:26 62954 σε απάντηση της 62953

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    montecristo:

    ...Μέχρι τα 35 διάβαζα ανελλιπώς το MSDN.
    Τώρα πια, έχοντας πατήσει τα 40, ελάχιστα με ενδιαφέρει το MSDN, το αγαπημένο μου ανάγνωσμα είναι η Παλαιά Διαθήκη.



    Χμ... Ποτέ δεν είναι αργά. Άφησες τα Design Patterns για χάρη των Divine Patterns. Αλλά, βρε παιδιά, το θέμα μας ΔΕΝ είναι τα θρησκευτικά και αν θα αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας τους. Το θέμα είναι για ποιο λόγο κόβουν το μάθημα της Πληροφορικής. Ξέρει κανείς το σκεπτικό εκείνων των "αρμοδίων" που έθεσαν αυτό το ζήτημα;

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
  •  02-02-2011, 19:36 62957 σε απάντηση της 62954

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Markos:
    . Ξέρει κανείς το σκεπτικό εκείνων των "αρμοδίων" που έθεσαν αυτό το ζήτημα;

    Κάνα σκάλωμα των διαδικασιών του δημοσίου θα είναι... 

    "When the darkness rises up from inside - that is normal.
    It's when you reach down to pull it up - that the noxious warnings sound."
    Tuzak, Farscape
  •  02-02-2011, 23:43 62967 σε απάντηση της 62957

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Μπορώ να σκεφτώ ένα πολύ καλό σκεπτικό: Τα παιδιά χρειάζονται γνώσεις υπολογιστών από το Δημοτικό ήδη, και εκεί μεταφέρεται το μάθημα. Δεν καταργείται. Τώρα, το ότι τα δημοτικά δεν έχουν υπολογιστές και το μάθημα γίνεται στον πίνακα (όπως π.χ. όταν πρωτοξεκίνησε το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο) είναι άλλο θέμα. 

    Το πρόβλημα των καθηγητών είναι τί θα γίνει με αυτούς τόσο και όχι τι θα γίνει με το μάθημα. Ή θα τους μετατάξουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή θα τους διώξουν. Ειδικά αν το μάθημα μετατραπεί σε προαιρετικό μάθημα προγραμματισμού, πολλοί θα βρεθούν να πλεονάζουν.

    Όσο για τις γνώσεις προγραμματισμού, δεν νομίζω ότι είναι τόσο απαραίτητες, ειδικά σε όσους ΔΕΝ ενδιαφέρονται για πληροφορική. Όπως και εμένα δεν με ενδιέφεραν απαρέμφατα και κατηγορήματα (τα οποία οι φιλόλογοι θεωρούσαν πολύ σημαντικά). Η διδασκαλία τρόπου σκέψης δεν είναι ισχυρό επιχείρημα, το ίδιο θα έλεγα για την έκθεση: βαθμό έπαιρνε όποιος μπορούσε να σκεφτεί λογικά και να εκφραστεί, όχι όποιος είχε συγγραφικό ταλέντο.

    Υ.Γ. Και όπως η έκθεση δεν δημιουργεί συγγραφείς, η διδασκαλία του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης δεν δημιούργησε καλύτερους προγραμματιστές.

    Παναγιώτης Καναβός, Freelancer
    Twitter: http://www.twitter.com/pkanavos
  •  02-02-2011, 23:54 62969 σε απάντηση της 62967

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Παναγιώτης Καναβός:
    Όσο για τις γνώσεις προγραμματισμού, δεν νομίζω ότι είναι τόσο απαραίτητες, ειδικά σε όσους ΔΕΝ ενδιαφέρονται για πληροφορική. Όπως και εμένα δεν με ενδιέφεραν απαρέμφατα και κατηγορήματα (τα οποία οι φιλόλογοι θεωρούσαν πολύ σημαντικά). Η διδασκαλία τρόπου σκέψης δεν είναι ισχυρό επιχείρημα, το ίδιο θα έλεγα για την έκθεση: βαθμό έπαιρνε όποιος μπορούσε να σκεφτεί λογικά και να εκφραστεί, όχι όποιος είχε συγγραφικό ταλέντο.

    Υ.Γ. Και όπως η έκθεση δεν δημιουργεί συγγραφείς, η διδασκαλία του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης δεν δημιούργησε καλύτερους προγραμματιστές.

    Σπούδασα οικονομικά και αδυνατώ να διαβάσω έναν ισολογισμό, μέχρι πρότινος δυσκολευόμουν να κατανοήσω την έννοια της συναλλαγματικής. Αν και κατηγορώ πολλές φορές το πανεπιστήμιό μου για την τελείως θεωρητική κατεύθυνσή του και την έλλειψη κινήτρου για αυτοεκπαίδευση, δεν το κατηγορώ για ένα πράγμα: Με έμαθε έναν τρόπο σκέψης, έρευνας και δραστηριοποίησης που μέχρι τότε δεν κατείχα. Άλλο αν τελικά τον πήρα και τον εφάρμοσα πάνω σε ...άλλο κλάδο :)

    Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με τα χάλια ειδικά που έχει εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα σε κάνει "καλό σε κάτι". Ομως, η διδασκαλία πολλών και διαφορετικών τρόπων σκέψης είναι πολύτιμη. Τα μαθηματικά διδάσκουν ένα τρόπο σκέψης, τα αρχαία έναν άλλον, η έκθεση έναν άλλον, και η πληροφορική έναν άλλον. Θεωρώ οτι είναι καλό τα παιδιά να έρχονται, έστω και επιδερμικά, σε επαφή με όλους τους διαφορετικούς τρόπους σκέψης, αντίληψης, επίλυσης, τουλάχιστον μέχρι του σημείου που δεν εκφυλίζονται σε στείρα αποστήθιση ή τυποποιημένες διαδικασίες απάντησης σε κονσερβοποιημένα ως προς το context θέματα εξετάσεων. Υπό αυτό το πρίσμα όχι, ακόμα και αν γίνεται με κιμωλια, η πληροφορική δεν θα πρέπει να λείψει.


    Σωτήρης Φιλιππίδης

    DotSee Web Services

    View Sotiris Filippidis's profile on LinkedIn

    DotNetNuke them!
  •  03-02-2011, 00:00 62970 σε απάντηση της 62953

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    @montecristo:Σεβαστή η αποψή σου. Νομίζω ότι το ένα δεν αποκλείει το άλλο...

    Νικόλαος Καντζέλης
    BSc, MSc, MCAS, MCPD, MCITP, MCTS,MCP, MCT
    http://www.nksolutions.gr
    http://dotnetstories.wordpress.com
    http://weblogs.asp.net/dotnetstories
    http://forum.dotnetnuke.gr
  •  03-02-2011, 00:44 62971 σε απάντηση της 62967

    Απ: Αληθεύει;;;;;;;;;;

    Παναγιώτης Καναβός:
    Μπορώ να σκεφτώ ένα πολύ καλό σκεπτικό: Τα παιδιά χρειάζονται γνώσεις υπολογιστών από το Δημοτικό ήδη, και εκεί μεταφέρεται το μάθημα. Δεν καταργείται. Τώρα, το ότι τα δημοτικά δεν έχουν υπολογιστές και το μάθημα γίνεται στον πίνακα (όπως π.χ. όταν πρωτοξεκίνησε το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο) είναι άλλο θέμα. 

    Το πρόβλημα των καθηγητών είναι τί θα γίνει με αυτούς τόσο και όχι τι θα γίνει με το μάθημα. Ή θα τους μετατάξουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή θα τους διώξουν. Ειδικά αν το μάθημα μετατραπεί σε προαιρετικό μάθημα προγραμματισμού, πολλοί θα βρεθούν να πλεονάζουν.

    Όσο για τις γνώσεις προγραμματισμού, δεν νομίζω ότι είναι τόσο απαραίτητες, ειδικά σε όσους ΔΕΝ ενδιαφέρονται για πληροφορική. Όπως και εμένα δεν με ενδιέφεραν απαρέμφατα και κατηγορήματα (τα οποία οι φιλόλογοι θεωρούσαν πολύ σημαντικά). Η διδασκαλία τρόπου σκέψης δεν είναι ισχυρό επιχείρημα, το ίδιο θα έλεγα για την έκθεση: βαθμό έπαιρνε όποιος μπορούσε να σκεφτεί λογικά και να εκφραστεί, όχι όποιος είχε συγγραφικό ταλέντο.

    Υ.Γ. Και όπως η έκθεση δεν δημιουργεί συγγραφείς, η διδασκαλία του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης δεν δημιούργησε καλύτερους προγραμματιστές.


    Έχω ενστάσεις. Πολλές ενστάσεις!! Τα φιλολογικά μαθήματα δε βρίσκονται εκεί για να μας κάνουν συγγραφείς, αλλά για να μας μάθουν να εκφραζόμαστε σωστά και να επικοινωνούμε με τους συνανθρώπους μας με τέτοιον τρόπο ώστε να γινόμαστε κατανοητοί. Αν ο σωστός χειρισμός της γλώσσας δημιουργούσε αυτόματα συγγραφείς, τότε όλοι οι φιλόλογοι θα ήταν λογοτέχνες ή/και ποιητές. Με παρόμοιο συλλογισμό δεν είναι δύσκολο να οδηγηθούμε στο συμπέρασμα ότι ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης δημιουργεί άτομα με ισχυρή αναλυτική ικανότητα, που είναι σε θέση να κατανοήσουν τη δομή ενός συστήματος και τον τρόπο που λειτουργεί. Το σύστημα μπορεί να είναι οτιδήποτε. Από ένα αυτοκίνητο, μέχρι η προσωπική τους ζωή ή ακόμα και η ίδια η κοινωνία. Ο αλγοριθμικός τρόπος σκέψης δημιουργεί άτομα που μπορούν να προσεγγίζουν προβλήματα και να τα επιλύουν. Είναι πολύ σημαντικό αυτή η εκπαίδευση να λάβει χώρα στη σωστή ηλικία, η οποία σίγουρα δεν είναι εκείνη του Δημοτικού. Το πόσο καλό σου έκαναν τα φιλολογικά μαθήματα, σου βγαίνει κάθε φορά που κάνεις ένα post. Αναλογίσου μόνο πόσες φορές όλοι οι moderators έχουν "επέμβει" σε ανορθόγραφες και ασύντακτες αναρτήσεις, με παραινέσεις για τη διόρθωσή τους. Η διδασκαλία, λοιπόν, του τρόπου σκέψης, όπως άλλωστε και τους τρόπου έκφρασης, είναι το μόνο ισχυρό επιχείρημα.

    Ακόμα κι ένας άνθρωπος μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο. Μη θέλεις να κυβερνήσεις. Απλά δείξε το μονοπάτι κι ο κόσμος θ' ακολουθήσει!!
Σελίδα 1 από 2 (24 εγγραφές)   1 2 >
Προβολή Τροφοδοσίας RSS με μορφή XML
Με χρήση του Community Server (Commercial Edition), από την Telligent Systems