image

Αύριο πρόκειται να φιλοξενήσουμε μία ασυνήθιστη για τα δεδομένα της εταιρίας εκδήλωση με θέμα την προώθηση/marketing Software εφαρμογών (εγγραφές εδώ). Θα παρουσιάσουν μία σειρά από ειδήμονες στο χώρο, αρχής γενομένης από τον David Szabo (Microsoft) που ευθύνεται για το business development των συνεργατών στο Cloud, τον Πάνο Κοντόπουλο (Wedia) με εκτεταμένη πείρα στο χώρο του marketing και των social media, τον Γιάννη Πιπεράκη από την πασίγνωστη Bold Ogilvy και τον Δημήτρη Μανιάτη (All Things Web) για το κομμάτι του SEO.

Προφανώς απευθύνεται κυρίως στους ανθρώπους που κάνουν το marketing στα software houses, αν και δεν αποκλείονται και άλλοι ρόλοι, μια και η προώθηση/εμφάνιση/αλληλεπίδραση μίας εταιρίας είναι θέμα όλων.

Αυτό, όμως, που ήθελα να γράψω εδώ είναι η αιτία/αφορμή που μου δόθηκε και αποφάσισα να οργανώσω τη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Προ μηνών (στις 31/1/2012 για την ακρίβεια) οργάνωσα μία άλλη εκδήλωση που είχε να κάνει με το επιχειρηματικό κομμάτι του Cloud – πως, με άλλα λόγια, ένα Software House μπορεί να το εκμεταλλευτεί επικερδώς. Ένα από τα βασικά σημεία της παρουσίασης τότε, ήταν το γεγονός ότι το Cloud δίνει τη δυνατότητα σε μία εταιρία παραγωγής λογισμικού να πάει για το Long Tail. Φανταστείτε, ας πούμε, μία εταιρία που αναπτύσσει μία web εφαρμογή την οποία διαθέτει μέσα από το Cloud της Microsoft (δηλαδή τα datacenter της ανά τον κόσμο). Στο site της εταιρίας, μάλιστα, υπάρχει σελίδα όπου μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος να διαλέξει τα modules της εφαρμογής που τον ενδιαφέρουν, να πατήσει “next”, να διαλέξει τον τρόπο πληρωμής (π.χ. μέσω VISA), να πατήσει “next”, να πάρει username & password και να ξεκινήσει να δουλεύει. Μέσα σε 5’! Οποιοσδήποτε – εντελώς άγνωστος στην εταιρία, απ’ οπουδήποτε. Καταλαβαίνετε ότι με αυτόν τον τρόπο (πλήρης αυτοματισμός & ατελείωτα resources) μπορεί μία μικρή εταιρία να υποστηρίξει ένα τεράστιο αριθμό πελατών – κάτι αδύνατο με τον σημερινό τρόπο πώλησης και διάθεσης (προώθηση σε offline εκδηλώσεις, γνωριμία 1:1, εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη, υποστήριξη από κοντά), που επιβάλει μία εμβέλεια σχεδόν αποκλειστικά εντός της χώρας.

Από το παραπάνω καταλαβαίνει κανείς ότι 2 πράγματα:

  • Με το Cloud οι πελάτες ενός Software House δεν είναι πια μόνοι όσοι μπορούν να γνωρίσουν από κοντά, αλλά οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο (ένας Καναδός, ένας Ιάπωνας κλπ).
  • Προκειμένου να γίνει πετυχημένη μία εφαρμογή σήμερα, το marketing είναι πιο κρίσιμο από ποτέ: αν η προώθηση είναι έξυπνη και διαδοθεί θα έρθουν και οι πωλήσεις/επιτυχία.

Περισσότερα επί σκηνής..